Aankoop Countryman Se

In mijn zoektocht naar een vol uitgevoerde Countryman SE ben ik uitgekomen bij Linkerbaan en het contact was gelijk vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk ben ik naar Zwolle gereden en na een goed gesprek, een proefrit en het realiseren van mijn extra wensen zijn we tot een deal gekomen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe Mini.

Uitstekend geslaagd

Voor mijn 60-e verjaardag naar ‘Linkerbaan’ gereden voor een proefrit in de zwarte Mini Cabrio S JWC met ‘Union Jack dak en achterlampen’ 1 van mijn grote wensen. Na de proefrit was de keuze snel gemaakt, Daan Smit hielp ons prima verder oa met ‘t uitzoeken van de winterbanden met mooie zwarte velgen. Op mijn verjaardag werd de mooie mini gebracht en de oude ging terug. Het mooiste kado dat je kan bedenken staat nu te glimmen in onze garage. Dank voor de prima service!

Top zaak dikke 10 waard!!!

Bij Daan mijn allereerste Mini Cooper S gekocht en wat een goede ervaring! Bij binnenkomst waan je je in een snoepwinkel vol met mooie Mini's en Daan zelf is een hele vriendelijke jongeman die weet waar hij over praat(met passie). en heel duidelijk is en dat alles in een informele sfeer. Bij aflevering was alles super geregeld en Daan had als verrassing nog wat extra dingen geregeld en kreeg zelfs nog een taartje! Bedankt voor de goede service Daan en veel succes met de zaak! Voorlopig ga ik genieten van mijn auto die al zoveel complimenten heeft gehad.

Waanzinnige Mini Countryman 2.0 Cooper S - Moonwalk Grey

Zeer gastvrij en gepassioneerd over zijn aanbod aan goed uitgeruste Mini's. Blij met wat hij doet en verkoopt en dat straalt eigenaar Daan ook uit. Komt afspraken netjes na en afterservice is tiptop geregeld. Heerlijk op weg op de linkerbaan alhoewel de auto ook fantastisch stuurt op de rechterbaan. Kortom, zoek je een mooie Mini dan is "Linkerbaan" met Daan een optie die je zeker moet bekijken.

Gastvrij, ongedwongen en natuurlijk geweldige auto's!

Na een online zoektocht naar een jonge, volledige uitgeruste JCW met weinig km's terecht gekomen bij Linkerbaan. De website straalt professionaliteit, liefhebberij en kennis uit. Zodoende een afspraak gemaakt met Daan voor een proefrit. Aangekomen bij de showroom spat de liefhebberij er wederom vanaf. Ook bij Daan zelf. Daarnaast toont Daan oprechte interesse in de koper. Na een uitgebreide proefrit waren we snel verkocht; de Mini voldeed precies aan onze verwachtingen! Na de details besproken te hebben, hebben we de deal snel kunnen beklinken. De JCW kort daarna op kunnen halen en sindsdien rijden we met een brede glimlach rond. Lang verhaal kort: een auto aanschaffen bij Linkerbaan is een topervaring!

Daan is een topper!

Daan is enthousiast, hulpvaardig en vriendelijk. Hij vindt t net zo leuk om een unieke Mini te verkopen als t is om er een te kopen. Als je een top Mini wil moet je naar Linkerbaan.

Perfect!

Opzoek naar een ruimer alternatief voor een BMW M135ix. Gelukkig stonden er voldoende Mini Countryman en clubman klaar om getest te worden. Het meerdere malen testen van auto’s was geen probleem. In de showroom heerst informele huiselijke sfeer, echt top. Geen traditionele autoverkoop verhalen maar gewoon duidelijke taal. Ook de service was top, het inbouwen van cruisecontrol was geen probleem. Daarnaast kregen we de auto netjes afgeleverd met een volle tank.

Super fijn contact, correcte afhandeling, professioneel.

Wij zochten een jonge MINI Countryman SE. Daaan had er diverse staan, en dan komt het kiezen. Daan heeft ons hierbij perfect ondersteund en heel professioneel geholpen. Hij had alle tijd voor ons. Na een proef rit wisten we zeker dat deze het was. We hebben alles snel kunnen afwikkelen en reden na 1,5 uur weg met onze nieuwe aanwinst. Keep up the good work Daan!!! Zeker een aanrader, voor wie opzoek is naar een goede betrouwbare MINI!!

Superblij met onze hippe Clubman!

Prachtige auto en fijn contact met Daan, erg tevreden met de geboden service! Eerste kilometers in de auto hebben dit beeld nogmaals bevestigd, wij zijn er blij mee en kunnen dit anderen zeker aanbevelen.

Fantastisch!

Vanaf het moment dat ik de showroom binnen stapt omringd door de gaafste Mini's Weet je dat je hier je auto gaat vinden! Daan de eigenaar is een hele toffe gozer, samen aan de bar kan je over auto's blijven praten. Linkerbaan is een hele leuke dealer. Ik heb mijn droom Mini JCW bij Daan gekocht en ik kan het ieder ten zeerste aanraden om eens langs te gaan bij Linkerbaan in Zwolle.

Onderscheidend!

Een knusse showroom gevuld met prachtige modellen Mini's in alle soorten en maten. Een bar met lekkere bonen koffie. Twee vriendelijk kwispelende hondjes. En ontvangen door de enthousiaste en professionele eigenaar Daan. Goede service, vertrouwen en een persoonlijke sfeer! Een kleine miscommunicatie werd snel en met wederzijds welbevinden opgelost. En ik, na een geslaagde proefrit, de trotse eigenaresse van een cabrio Mini Cooper met de bijzondere kleur Lapis Blue en weinig gereden kilometers. Daar ga ik met plezier verandering in brengen!

Erg prettig

Was opzoek naar een goeie JCW voor de juiste prijs. Die had ik hier snel gevonden. Zowel de auto als de bijkomende service is erg goed dus zeker een aanrader om een keer te gaan kijken.

Topbedrijf

Alweer mijn 3e Mini die we bij Daan gekocht hebben. Het is wel duidelijk dat de eerste 2 goed bevallen zijn. Dit keer is het een Clubman Cooper S in British Racing Green. Veel positieve reakties ontvangen. Op naar de 4e ! Rob en Coby

Service op hoger niveau

Voor het eerst een elektrische auto gekocht en voor het eerst een Mini! Ben er heel blij, het is een mooi instapmodel voor elektrisch rijden. Ik was al een hele tijd op zoek en kwam bij Linkerbaan uit vanwege prijs, model, leeftijd en km stand van de auto. Linkerbaan is bovendien een leuk, professioneel en jong bedrijf waar service net op een hoger niveau ligt. Hier werken mensen met passie, verstand van zaken en klantgerichtheid.

Miniparadijs :)

We waren al een tijdje op zoek naar een mooie mini (hybride). We kwamen uiteindelijk bij de Linkerbaan terecht en hier hebben we zeker geen spijt van gehad. We zijn supervriendelijk ontvangen door Daan, in een ongedwongen en relaxte sfeer. Daan heeft een mooie showroom met supermooie mini's. Hij heeft voor ons de gewenste mini gezocht en gevonden. Dank je wel Daan! Groetjes Eddy & Ellen

Ik kwam voor 1 mini en heb er nu 2

Daan nam de tijd voor mij en met zijn mooie glimlach en humor heb ik er toch een extra voor mijn vrouw gehaald. Geen spijt!

Als Daans kennis en passie je nog niet over de streep hebben gehaald, dan ...

... doen het zijn twee harige assistentes het wel ;-) Toen ik Daan ruim twee jaar gelden heb ontmoet wist ik direct dat ik mijn volgende MINI bij hem zou kopen - de vraag was niet of, alleen wanneer. Dat hij een fun-factor-product heeft wordt duidelijk als je ooit een MINI hebt mogen rijden. Maar hij weet ook dat een product alleen niet voldoende is. Vertrouwen en engagement aangevuld met de kleine details die blijven plakken. Net een stapje meer…

Passie

Een hele fijne ervaring om bij linkerbaan een mini te kopen. Van begin tot eind. Met alleen maar mooie en goed onderhouden modellen laat Daan echt zien passie voor het vak te hebben. Grote complimenten, ga zo door!!

Eerste, maar zeker niet de laatste MINI

Mijn eerste mini en wat een top auto! Hij rijdt als nieuw en ik heb het volledige vertrouwen dat ik er zeer lang plezier van ga hebben. Totaal geen verkoopdruk , in tegendeel : rustig een kop koffie , proefritje maken , nog een proefritje en deal! Hier gaan we zeker in de toekomst weer heen als we toe zijn aan een andere/nieuwe mini. Ik zou zeggen als je opzoek bent naar een unieke , exclusieve mini dan ben je hier op het juiste adres!

Unieke MINI's en unieke service!

Voor de tweede keer door Daan geholpen, de eerste keer voor de import van een zelf gevonden MINI en de tweede keer een parel uit de voorraad van Linkerbaan gekocht. Daan weet zijn weg goed te vinden in de MINI wereld en kan veel vertellen met passie over de MINI's die hij heeft staan. 10 minuten in de proefrit was het al duidelijk aan de glimlach op mijn gezicht, die gaat mee naar huis! Zeker een aanrader voor de hardcore liefhebber maar ook voor de mensen die zoeken naar hun eerste mooie MINI.

Ik heb altijd een Mini gewild en eindelijk staat die sinds dit weekend voor de deur. Wij moesten nog een stuk terugrijden vanaf Zwolle naar Rotterdam, ik kan je vertellen was geen straf :) Ik heb er al zoveel plezier van! Met Daan was het ook prettig om zaken mee te doen. Top service en zoveel keuze aan mooie Mini’s in de showroom. Zeker een aanrader om een kijkje te nemen op de site of in de showroom. En het gebakje wat je meekrijgt is heerlijk!

Smulparadijs voor Mini-liefhebbers!

Alweer de 3e Mini naar volle tevredenheid bij Linkerbaan gekocht. Zoekopdracht gegeven welke perfect en snel uitgevoerd is door Daan. Zeer prettig zaken mee te doen, echt een aanbeveling!

Linkerbaan = MINI-heaven vol passie en fantastische service

Al van kleins af aan heb ik MINI’s onwijs leuk gevonden. En sinds vorige week staat er een pracht exemplaar op onze oprit. Vanuit Limburg naar MINI-heaven Linkerbaan in Zwolle gereden en vervolgens een grijze MINI Cooper S mee terug naar het zuiden genomen. Inclusief een overheerlijk taartje. Linkerbaan heeft een mooi assortiment speciale MINI’s staan waar eigenaar Daan vol passie over praat. Hij heeft verstand van zaken en biedt goede service. Een aanrader voor iedere MINI-fanaat!

Geweldig!!

Mijn tweede mini cabrio gekocht bij Daan! Ik kan mij in alle beoordelingen vinden! Eigenlijk is alles al geschreven! Betrouwbaar, goed advies en alle specifieke wensen kunnen gerealiseerd worden. Aflevering een feestje. Auto stond klaar onder een rode hoes en kregen een heerlijk taartje mee van de plaatselijke bakker. Kortom enorm blij met mij nieuwe Mini Cooper cabrio JWC! Ik zeg, ben je op zoek naar een unieke mini kom naar Daan Linkerbaan! Onze ervaring is top!

Welkom in het mini paradijs voor de echte liefhebber!

Absoluut de beste aankoop ervaring tot nu toe! Alleen maar gave mini’s voor de echte liefhebbers! Eerlijk, oprecht en een goede service! Ik zou zeker terug keren in de toekomst!