Keurig en vertrouwd zaken doen

Een mooie a45s gekocht bij daan en mijn mini ingerolen… auto op foto gekocht en bij aflevering zeer tevreden over de staat en conditie van de auto, komt afspraken netjes na, fijn contact… aanrader om hier een auto te kopen!

Eerlijke verkoper die met je meedenkt!

Op zoek naar een MINI COUNTRYMAN JCW zagen we bij Linkerbaan een mooie te koop staan. Afspraak gemaakt om de auto beter te bekijken. Hartelijk ontvangst van Daan. Kreeg meteen al de indruk dat hij niet de populaire verkoper wilde uithangen. Nadat we een goede uitleg over de auto kregen, en uiteraard ook over de historie, een proefrit gemaakt en ja het was al snel duidelijk dat we te maken hadden met een eerlijke auto, en dat dit de juiste auto voor ons was. Na wat uiterlijke aanpassingen aan de auto werd deze in goede orde afgeleverd. Daan bedankt voor de fijne onderhandeling, en wens je nog veel succes en goede zaken.

Geweldige ervaring

Met Daan in contact gekomen en een zoekopdracht geplaatst voor een jong gebruikte BMW X5 45e met een aantal specifieke eisen en vooral heel veel wensen. Al binnen 2 weken kreeg ik wat foto’s gestuurd van een X5 die hier allemaal aan voldeed! Na wat whatsapp-contact op een regenachtige zondag de auto bij hem gekocht! En 2 weken later al opgehaald! Daan is professioneel en informeel tegelijk, pragmatisch en gewoon een fijne vent (wanneer die bagagemat tenminste nog komt) En niet geheel onbelangrijk; hij serveert echte koffie!

Super service en wat een nette auto

In 1 woord super!! Daan is een klantgerichte vakman die weet waar hij het over heeft. De auto is echt in bijzonder nette staat. En ook het afleveren kon zeer snel en efficiënt geregeld worden. Top!!

Uitblinkers in service, klantgerichtheid en vertrouwen

De advertenties op Autoscout deden het al vermoeden: Linkerbaan doet hun naam eer aan en is een bedrijf dat hoort in het ‘linker rijtje’ wat ons betreft. Niet alleen qua service, maar ook qua klantgerichtheid, vertrouwen en het nakomen van afspraken. Super!

Professioneel

Prettige en snelle communicatie. Werd goed meegedacht en stelden zich zeer flexibel op. Zou zo weer terugkomen!

Daan van Linkerbaan maakt dromen waar!

Al een tijd op zoek naar DE mini en bij Linkerbaan hebben we ‘m gevonden. Bij Daan voelde het gelijk goed en de keuze was snel gemaakt. Daan nam alle tijd en vijf dagen na de proefrit reden we naar huis met onze droom auto en een heerlijke taart. Daan bedankt!

Service die tegenwoordig niet meer van zelf sprekend is!

Een week geleden heb ik bij Linkerbaan mijn BMW E88 Cabrio gekocht. Bij ontvangst stond de vriendelijke eigenaar Daan mij te woord en voelde ik mij direct welkom. Na een prettig gesprek, een goede bak koffie en een uitgebreide proefrit was ik dan ook verkocht. Daan heeft verstand van zaken en dat merk je meteen. Na het ontvangst van de sleutels heb ik een heerlijke Linkerbaan taart in ontvangst mogen nemen afkomstig van de beste banketbakker van Zwolle (Lindeboom). Nadien heb ik nog een appje gekregen of alles naar wens is geweest en of de auto nog goed bevalt. Hierop heb ik gereageerd dat de auto zeer goed bevalt echter gaf het achterraam sporadisch problemen. Daan reageerde direct en heeft dit adequaat en snel opgelost, tot mijn verassing heeft hij zelfs de auto nadien afgeleverd bij mijn thuisadres in Amersfoort. Niet alleen de taart is van top kwaliteit maar ook de toewijding en klantenservice van Linkerbaan acht ik uitmuntend! Dankzij Daan en Linkerbaan kijk ik derhalve met volle tevredenheid terug op mijn aankoop.

Super leuk bedrijf Daan van Linkerbaan

Afspraak is afspraak en Daan is leuke , attente en vriendelijke eigenaar/ auto makelaar.,

Mooie MINI occasions met veel opties en een goede service.

Afgelopen week, een hele mooie MINI Cooper Countryman gekocht met vele opties. Linkerbaan heeft prachtige MINI occasions die aantrekkelijk zijn geprijsd. Daan heeft ons prima geholpen en de service is prima. Een uitstekend adres voor mooie MINI occasions met full options en een prettige dienstverlening die zich positief onderscheid vergeleken met de traditionele auto verkopers.

Van begin tot eind top!

Onlangs onze eerste Mini hier gekocht. Vanaf het allereerste contact tot aan de aflevering een goed gevoel aan overgehouden. Zelfs een paar dagen later nog even een appje of alles nog naar wens was. Geen gladde verkooppraatjes, vriendelijk en doen wat je zegt. Daan bedankt!

geweldig bedrijf

Met een goed gevoel naar zwolle gereden. vanwegen een mooie mazdacx5.Na een fijn ontvangst en een testrit. is de auto gekocht. Daan gafeen goedeprijs voor de inruil en een goed gesprek zonder drukte. Dus heerlijke auto bij een goedbedrijf gehaald! Daan ga zo door TOP !!!

Prettige en kundige “Automan”

L.S, Gezien mijn leeftijd (88) heb ik al diverse auto’s gehad en daarmee ook diverse handelaren en dealers tot mijn kortstondige bekenden gemaakt. Zonder te overdrijven kan ik van Daan Smit (Linkerbaan) zeggen dat hij tot mijn favorieten is gaan behoren! Zijn totaal niet aanwezige “geldlust” maakt hem tot een uiterst kundige en eerlijke middenstander in de alom aanwezige kennis van zaken! Rene Jansen.

Een heel prettig en persoonlijk contact

Het kopen van een auto is voor de meeste mensen een belangrijke gebeurtenis. Daan begrijpt dit goed en weet een ontspannen sfeer te maken waardoor de aankoop van een nieuwe auto een prettige ervaring wordt. Bedankt Daan!

Mijn oude mini jcw perfect kunnen inruilen voor een nieuwere mini jcw. De hond Joep is een perfecte verkoper!

Prettig ontvangst en goede prijs/kwaliteit voor mooie jong gebruikte auto's

Onlangs met Daan van Linkerbaan in contact gekomen vanwege een beschikbare occasion (Mini Countryman Plug-In). We zijn op een prettige en eerlijke manier tot een deal gekomen. Contact tijdens en na het afleveren op een relaxte manier. Auto keurig afgeleverd. Zeker de moeite waard om het contact te houden voor aanschaf van een volgende auto :-)

Smooth and professional business with a relaxed feel

Linkerbaan is a company that makes you feel welcome and at home. The car was standing ready to test drive, showing the dealership is ready for its customer. I was lucky enough to have my car delivered in Amsterdam one day after purchase - the best start to the weekend. Overall, I can recommend this company to anyone looking for quality service.

Snel en fijnWhatsApp gehad met Daan. Hij heeft er voor gezorgd dat de apk vervroegd werd zodat ik de mini direct kon meenemen, wat een service!

Betrouwbaar bedrijf !!

Grote klasse en vooral betrouwbaar bedrijf !! Kan je zeker van veel bedrijven niet zeggen. Wij hebben hier een Mini Countryman gekocht voor mijn vrouw en goed geholpen door Marlon .. Daan de eigenaar was op vakantie en alsnog ons netjes geholpen op afstand De mini is nagekeken door onze eigen garage en de auto verkeerd in zeer goede technische staat !! Mannen ga zo door en ik denk dat dit jullie kracht is !! eerlijk vakkundig en betrouwbaar

100%

Linkerban is een super vriendelijke bedrijf Ik heb BMW 330 E hybride Gekocht heel mooi van Binen en buiten Rijdt hee lekker ik ben heel blij mee Dankjewel Daan

Hip en dynamisch autobedrijf met mooie auto's

Hip en dynamisch autobedrijf met mooie auto's en enthousiaste eigenaar. Auto's in zeer goede staat, meestal full options en tegen eerlijke prijzen met prima garantie en service achteraf.

Top bedrijf, top contact!

Kort geleden een Mercedes GLC gekocht bij Linkerbaan. Om te beginnen is de gastvrijheid en de professionaliteit top. Geen opdringerige verkopers, maar klantgericht en zeer flexibel. De auto is top afgeleverd en alles volgens afspraak. Het contact is soepel verlopen en ook na de aanschaf is er vanuit Linkerbaan pro actief gevraagd naar de status van de auto. Wij schrijven niet vaak een review en het levert ons dan ook niets op om deze review te schrijven, anders dan dat zij het verdienen een pluim te krijgen! Linkerbaan heeft er een vaste klant bij ;)

Top service voor een geweldige Mini Cabrio

Nadat we onze droom mini gezien hadden bij Linkerbaan hebben we direct een afspraak gemaakt. Onder het genot van een kopje koffie kennisgemaakt met Daan die vol passie vertelt over zijn liefde voor Mini's, wat gezien het ruime assortiment ook direct zichtbaar is. De auto stond keurig klaar en daar gingen we. Een mooie auto, reed lekker en precies volgens de omschrijving, dus dat voelde goed. Onderweg bij toeval nog een andere Mini van Linkerbaan gezien met blije mensen. De koop was snel gesloten. Een week later waren we de trotse eigenaar van de cabrio, waarbij Daan ons op alle fronten weer naar volle tevredenheid hielp. Dagen na de aanschaf kregen we nog een bericht of we al genoten hadden van de cabrio, leuk om ook na de aanschaf nog die persoonlijke touch te krijgen. Wij zijn super tevreden.

Snelle, duidelijke en vriendelijke service. Nemen echt de tijd voor je.

Een super goede beleving om een top auto te kopen

Daan is geen standaard autoverkoper, maar is super gepassioneerd in zijn vak. Nog nooit eerder heb ik zo'n vertrouwd en goed gevoel gehad bij het kopen van een auto. Het is fijn zaken doen met Daan en hij weet er een echte beleving van te maken. En dan de auto's. Geen standaard BMW of Mini uitvoeringen, het zijn bijna allemaal modellen en kleuren die iets bijzonders en/of specifieks hebben en die je dus niet veel tegenkomt. Daar onderscheidt Daan zich ook mee en toont de passie en vakmanschap wat hij heeft. Ook na de levering is geen vraag te veel, dus ook de service is erg goed. @Daan, bedankt!