In 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen!!!

Ik heb tijdens mijn rijlessen bij rijschool Kroonenburg altijd een vertrouwd en veilig gevoel gehad in de auto! Al vanaf de eerste les voel je je meteen op je gemak in de auto doordat je elke les wordt gestimuleerd om jezelf te verbeteren. Ook wordt na elke les geëvalueerd hoe het ging en gekeken hoe je jezelf de volgende les kan verbeteren. Dit zorgt ervoor dat je de volgende les die punten weer probeert te verbeteren! Niels heeft heel veel energie in me gestoken en dit heeft ervoor gezorgd dat ik in 1 keer geslaagd ben voor mijn praktijkexamen! Heel erg bedankt Niels voor de gezellige lessen en je inzet :)

Door veel oefenen in 1 keer geslaagd

Ik ben door de cursus in een keer geslaagd. Door veel geduld van Niels tijdens de laatste lessen voor het examen, waarin we vooral gefocust hebben op wat er nog niet helemaal goed ging. Daardoor heb ik vertrouwen gekregen dat, ook al was t soms moeilijk, het op het examen en daarna goed zou gaan.

Na goede rijlessen van Niels in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Top rijschool!

Goede en duidelijke lessen, hierdoor in 1 keer geslaagd!

Les geven op top niveau!

Mijn ervaring met Rijschool Kroonenburg begon al bij de eerste paar lessen positief. Mij werd op een duidelijke manier uitgelegd hoe het rijden in elkaar stak. Hierdoor ging ik met veel zelfvertrouwen na de eerste paar lessen de weg op. De fouten die ik maakten werden kritisch en onderbouwend behandeld. Door deze goede kritiek maakten ik die fouten de volgende les niet meer en was ik snel op niveau. Kortom, bij Rijschool Kroonenburg word je naar mijn ervaring goed op de fouten gewezen die je maakt en daardoor zit je met veel zelfvertrouwen achter het stuur!

Goede instructeur met veel ervaring.

Heel veel gedoe gehad met een andere rijschool en dan ook 3 keer gezakt daar. Na een wisseling naar deze rijschool ben ik in 1 keer geslaagd bij Kroonenburg!!! Niels heeft een serieuze insteek en hij weet precies wat hij doet, daarnaast ook veel gelachen. Bedankt Niels!

Focus op in 1 keer slagen

Bij deze rijschool is het doel om binnen 1x te slagen en wordt je pas op examen gestuurd als je er echt klaar voor bent.

Super gezellig

Ik heb in de tijd dat ik bij Kroonenburg reed veel meegemaakt en veel geleerd , Niels heeft mij alfijd geholpen met toen ik mijn theorie pas laat haalde maar hij deed er alles aan om mij daar goed mogelijk mee om te laten gaan. Ook was ik voor mijn eerste praktijk examen gezakt en vond dat heel jammer waardoor ik zelf wat minder motivatie kreeg. Niels heeft mij daarvoor erg geholpen met mij weer meer vertrouwen in mezelf geven voor mijn herexamen die ik wel heb gehaald. Heb 1 jaar heel leuk les gehad met een gezellige instructeur!

Top rijschool!

Na veel gedoe bij een andere rijschool gekozen voor rijschool Kroonenburg. Had ik maar meteen naar deze rijschool gekomen, want Niels laat je je meteen op je gemak voelen en je weet altijd waar je aan toe bent. Ook als het wat minder gaat weet hij je altijd op een fanatieke maar goede manier te motiveren. Bedankt voor de goede en gezellige lessen Niels!

Meteen in 1 keer geslaagd, zeker een aanrader!!

Het begon allemaal bij een gratis proeflesje en na een tijdje meteen in 1 keer geslaagd!!! Het lessen is altijd leuk geweest en heb nooit gehad dat ik geen zin had in rijles. Verder is Niels echt een goede instructeur en een aardige gozer, ook al zit hij er bij elke fout meteen boven op, het heeft er wel voor gezorgd dat ik in 1 keer ben geslaagd. Zeker een aanrader!

Een goede en aardige rij-instructeur met een fijne sfeer in de auto

Hele leuke en gezellige lessen tot nu toe gehad met Niels! Hij is erg geduldig en bekijkt alles lekker positief. Ik kijk uit naar mijn volgende lessen!

Erg leuke ervaring

Ik heb mijn rijbewijs in één keer gehaald. De les zelf waren altijd leerzaam, maar ook erg leuk nooit een saai ritje gehad. Zeker een goeie plek om rijlessen te nemen!

Hele fijne rijschool!

ik heb mijn rijlessen van niels nooit als vervelend ervaren. De lessen waren altijd erg nuttig en het was altijd gezellig in de auto. Ook werd en veel in overleg gedaan, bijv. Wat zou je nog willen doen of waar zou je nog willen rijden. Ik vond het zelf persoonlijk ook erg fijn dat het priveles is. Hierdoor kreeg ik niet een extra druk op mij. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

enorm leerzaam en ook nog eens leuk

niels is een rij instructeur waar je je zeker op je gemak zult voelen. ik heb mijn rijlessen enorm goed ervaren. ik heb geen één rijles gehad die ik niet leuk vond. en ik ben in 1 keer geslaagd. zeker een aanrader

Fijne rijschool, goede instructeur.

Goede ervaring, fijne rij-instructeur en lessen. Veel gelachen

goede service, goed behandeld

Via mijn werk terecht gekomen bij Rijschool Kroonenburg, vandaag een proefles gehad. Niels kwam mij na mijn werk oppikken op het bedrijf in Wormer en daar vanuit zijn we gestart met de proefles. Na een duidelijke uitleg over het verstellen van je stoel en de spiegels zijn we gestart. Na eerst een tijdje alleen gestuurd te hebben kreeg ik van Niels het vertrouwen om al zelfstandig te rijden en te schakelen. Uiteindelijk werd mijn proefles een uur en heb ik er een super goed gevoel aan over gehouden.

goede service, goed behandeld

Hele fijne rijschool. Met mijn proefles gingen wij kijken wat ik allemaal al kon en werd er het een en ander uitgelegd. Toen kreeg ik ook te horen dat deze rijschool met een boek werkt. Dit is super fijn want stel je vind iets lastig dan kan je het altijd terug vinden in het boek met uitleg. In het boek word ook je score bijgehouden hoe goed je bent in een onderdeel bijv. Na mijn proefles heb ik mij gelijk ingeschreven en ik zit nu al op mijn 13e les! Ik vind de sfeer in de auto super fijn en je kan alles aangeven dan houden ze er rekening mee. Ook zijn het privé lessen wat ik erg fijn vind. Hierdoor ben je echt bezig met het autorijden en niet met dat er nog iemand achter je zit en wat die wel niet van je rijkunsten zou vinden. Ik raad deze rijschool zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb afgelopen week in één keer mijn rijbewijs gehaald. Ik heb hiervoor het afgelopen half jaar ongeveer veel tijd in de auto met Niels door gebracht. Dit was altijd erg gezellig en we hebben samen veel gelachen. Ik kan hierdoor rijschool Kroonenburg iedereen aanbevelen, omdat Niels professioneel les geeft, maar er nog wel ruimte is voor een grapje. Ik raad mensen wat betreft examen doen sterk aan om eerst een tussentijdse toets te doen, dit heeft mij in ieder geval erg geholpen tijdens het afrijden. thanks voor de mooie uurtjes Niels en blijf zo door gaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een perfecte rijschool! De manier van les geven is echt top! Een fijne sfeer en genoeg ruimte om even te lachen. Echt een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb vorige week mijn tussentijdse toets gedaan. Ik heb een vrijstelling gekregen voor mijn bijzondere verrichting wanneer ik ga afrijden, maar helaas was het rijden zelf nog niet op examenniveau. Ik ben blij dat is de tussentijdse toets heb gedaan, want nu weet ik ongeveer hoe een echt examen eruit komt te zien. Ook is het fijn om een keer meegemaakt te hebben hoe het is om te rijden terwijl er een examinator naast je zit. Kortom het was voor mij een goede indicatie om te kijken hoe ik er nu voorsta en om de sfeer van een examen mee te maken. Ik raad daarom ook iedereen aan om een tussentijdse toets te doen. Alvast succes! Jay

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en legt duidelijk uit en is altijd optijd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De proefles gaf me een goede eerste indruk. Dat Niels leeswerk opgeeft klonk als een goed idee. Hij moedigde me ook aan, ondanks wat er misging was hij erg positief. Hopelijk tot snel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede proefrit ervaren. De rij-instructeur was erg aardig en legde goed uit

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een fijn bedrijf, weet waar hij het over heeft en legt alles heel goed uit. Echt een aanrader.

goede service, goed behandeld

5 maart me rijbewijs gehaald bij rijschool kroonenburg. Ik was in 1 keer geslaagd, heb hier dus een hele goeie ervaring op gedaan. Ik vind dat Niels heel goed uitlegd wat ik moet leren om perfect inzicht tekrijgen in het verkeer. We werken met een praktijkboek zodat ik me goed voor kan bereiden op de volgende les! Hartelijke bedankt Niels , ik ga dinsdag me rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis. Ik heb er nu al zin in. Groetjes Brian .

Weiver 40

1561XE Krommenie

Over Rijschool Kroonenburg

Wil je graag beginnen met rijlessen voor je Rijbewijs B en zoek je een goede instructeur? Kies dan voor Rijschool Kroonenburg! Bij ons krijg je altijd les van dezelfde instructeur. Wij hebben maar één doel voor ogen; jou in 1 keer te laten slagen bij het CBR! Wanneer je je inschrijft bij Rijschool Kroonenburg horen we graag wat jouw wensen en behoeften zijn. Waar mogelijk houden we hier graag rekening mee. Onze lesauto de VW Polo is handgeschakeld, is voorzien van een groen milieulabel en heeft alles wat je mag verwachten: stuurbekrachtiging, navigatie, airco en uiteraard de juiste banden voor het seizoen. Onze auto is rookvrij.