Super rijschool

Super leuke rijschool. Zowel van Niels als Edwin rijles gehad en beide zijn fijne heren om les van te krijgen. Vandaag mijn rijbewijs in 1x behaald! Hartelijk bedankt mannen!

Ik vond het top

Ik vind de rijlessen echt top heb van Ed rijles gehad heb echt met hem gelachen ik heel veel van hem geleerd en heb door de hulp die ze me hebben geboden me rijbewijs gehaald toppp

Zeer leuke rijschool

Zeer leuke rijschool met leuke en gezellig instructeurs die je alles op een rustige en duidelijke manier uitleggen. zeer tevreden en een aanrader voor iedereen die zijn of haar rijbewijs nog moet halen!

En goede en leuke ervaring bij een goede rijschool

Ik ben begonnen met een proefles bij Rijschool Kroonenburg. Ik had er een goed gevoel omdat de instructeur goed overkwam, iemand die ze vak serieus neemt. Ik heb veel moeite gehad met de opleiding, maar door de professionaliteit en het geduld van Niels toch in 1x weten te slagen voor mijn rijbewijs. Niels bedankt voor de lessen en zeker een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt halen.

super goede en leuke rijlessen!!

had mn zussen opgevolgd omdat ze allebei in 1 keer waren geslaagd voor hun praktijkexamen en heel erg tevreden zijn over hun ervaring bij rijschool Kroonenburg, super blij mee dat ik dit ook heb gedaan. Vond het super hoe Niels rijles gaf, altijd duidelijk en geïnteresseerd. Hele goede en leuke rijlessen en ook in 1 keer geslaagd! zeker een aanrader! bedankt voor alle rijlessen!

Erg tevreden!

Erg fijne lessen gehad van Ed! Hij geeft op een hele relaxte manier les en heb hier echt geleerd om ook op alle details te letten. Beter voorbereid op het examen had ik hierdoor niet kunnen zijn! Bedankt Ed en Niels!

Erg genoten van de rijlessen!

Goede rijschool, in 1x geslaagd. Aardige instructeur die alles duidelijk uitlegt. Met veel plezier hier mijn rijbewijs gehaald!

Super fijne en leerzame rijlessen

Ondanks spanning of het verliezen van mijn concentratie heeft Niels toch elke les ervoor gezorgd dat ik een stap dichterbij het examen kwam. Niels geeft rechtvaardig les en dat had ik ook zeker nodig! Altijd super gezellig in de auto, maar ook serieus zijn tussendoor. Niels, bedankt!!

Geweldige rijschool

Ik heb een geweldige ervaring bij rijschool Kroonenburg. Mijn rijles instructeur was Edwin en hij zorgde ervoor dat elk klein foutje die ik maakte dat ik daarin verbeterde zodat ik foutloos kon rijden. Ik was nog al ongeduldig en wilde snel mijn rijbewijs halen en heb hem dan ook binnen 5,5 maanden behaald theorie tussentijdse toets en rijexamen allemaal in 1x behaald. Ik raad deze rijschool zeker aan :-)

In een keer geslaagd met weinig lessen dus top

Ik ben in ERN KEER geslaagd met maar 23 lessen dus dat is top. Ik heb elke les leuk gevonden en waren ook erg informatief waar ik veel dingen van kon leren. De instructeur is altijd op tijd. De Vw polo is goed onderhouden en alles werkt naar behoren. Onder andere een top rijschool.

in 1 keer rijbewijs gehaald!

ik heb bij rijschool Kroonenburg in 1 keer mijn rijbewijs gehaald. ik werd altijd op tijd opgehaald en je rijdt in een mooi verzorgde VW polo. er was tussen het leren door tijd voor gezelligheid en een praatje over het weekend. ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Een zeer prettige goede rijschool.

Onlangs mijn rijbewijs gehaald bij Niels. Niels weet van aanpakken en dat doet hij op een juiste manier. Niels weet waar hij mee bezig is en dat is goed te merken tijdens zijn lessen. De manier van les geven is erg persoons gericht, daardoor zijn de lessen ook erg fijn om te volgen. Niels laat je leren van je fouten. Hij neemt ook de tijd voor je, zelfs als dat in zijn eigen tijd is. Ik wil Niels bedanken voor de prettige rijlessen.

Zeer vakkundig,goede en duidelijke instructies.

De lessen zijn duidelijk onder goede begeleiding en zeer vakkundig.

Gezellige, fijne lessen

Ondanks de moeilijke periode met twee coronastops die ik heb meegemaakt, ben ik dankzij deze rijschool uiteindelijk geslaagd. Het kostte me meer dan gemiddelde tijd om alles onder de knie te krijgen, maar Niels en Ed hebben mij geleerd om niet over mijn fouten te piekeren en altijd door te zetten. Je leert echt heel netjes rijden, tot in de details.

Uitstekende rijschool

Bij Rijschool Kroonenburg begonnen als verassing van mijn ouders, ik had gelijk een gezellig gesprek met Niels en voelde mij prettig bij hem in de auto. Na een hoop gezellige lessen in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Hartstikke bedankt Niels!

Gezellige en vooral leerzame rijlessen

Vandaag, na 2 rijscholen gehad te hebben, heb ik mijn rijbewijs gehaald bij Niels. Na de proefles wist ik gelijk dat hij mij aan een rijbewijs zou kunnen helpen. Hij gaf mij vertrouwen en stelde mij gerust. Hij past zijn aanpak echt aan op de persoon die naast hem zit. Ik ben perfectionistisch en houd er niet van om fouten te maken, hier kon ik ook wat lang in blijven hangen. Niels heeft mij geleerd dat fouten maken niet erg is, de fout uit het raam te gooien en weer door te gaan. Zo werd ik steeds zelfverzekerder om de weg op te gaan en leerde ik fouten netjes op te lossen. Niels is eerlijk en direct en laat precies weten waar jouw valkuilen liggen. Ook is hij een hele gezellige instructeur, waar ik veel mee heb kunnen lachen en een goede klik mee had. Niet geheel onbelangrijk: hij is altijd op tijd en komt zijn afspraken na. Het heeft tijdens de Corona periode lang geduurd voordat ik mijn rijbewijs heb mogen ontvangen, maar ik ben blij dat ik dit bij Niels, Rijschool Kroonenburg, heb kunnen doen! Niels, je bent een topper. Bedankt voor alles.

helemaal top

Mijn moeder had als verassing geregeld dat ik werd opgehaald op mijn 18e verjaardag voor mijn eerste rijles. Niels vond dit een leuk idee dus hiermee begon mijn avontuur om mijn rijbewijs te halen. Het klikte direct met Niels. Veel gelachen in de auto maar ook streng en kort erop als dat nodig was. Ik ben zelf een lui persoon dus iemand die er zo kort op zit heeft mij zeker goed gedaan. Het is ook fijn dat je duidelijkheid hebt en dat heb je zeker met Niels. Altijd een goede communicatie en voor elke les 5 minuten van tevoren aanwezig. Kortom een fijne ervaring en zeker een aanrader voor iemand die zijn rijbewijs in 1 keer wilt halen.

Gezellige en vooral leerzame lessen!

Ik ben begonnen met een proefles bij Niels en meteen wist ik hier heb ik een klik mee en kan ik ook zeker mee lachen, toen dacht ik dit zit goed. Ben in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs door de goede aanpak van de lessen. Niels komt altijd vrolijk aan en is ook in voor een grapje. Over al wil ik zeggen dat Rijschool Kroonenburg mij erg is bevallen en dat ik dit ook zeker mensen aanraad. Heel erg bedankt Niels voor alles en nog veel succes met uw rijschool.

Geweldige lessen bij Rijschool Kroonenburg

Ik heb zelf een erg goeie ervaring met Rijschool Kroonenburg. Niels past altijd zijn methode aan per leerling en als hij merkt dat het niet werkt bedenkt hij iets nieuws. Na dat ik was gezakt voor me examen dacht Niels dat een verse aanpakt misschien wel goed zal doen en toevallig was Ed toen net aangenomen als tweede rijinstructeur en ben dus bij hem gaan lessen en die aanpak van een verse blik werkt erg goed . Hier door ben ik uiteindelijk geslaagd voor me herexamen Bedankt Niels en Ed voor de fijne tijd.

Helemaal top!

Ik heb rijles gehad bij Edwin en ben daarnaast in één keer geslaagd. Ik vind dat hij op een erg rustige en fijne manier les geeft. Het geeft als leerling zijnde ook veel rust en een makkelijke en fijne manier om auto leren te rijden. Mijn ervaring met rijschool Kroonenburg is alleen maar goed. Niels heeft een hele goede en fijne manier van zaken regelen met betrekking tot rijles. Ik kan alleen maar zeggen dat je hier zeker af moet gaan rijden. Een top ervaring!

Topper van een Rij-instructeur! Geslaagd in 1x

Veel angst gehad om te beginnen met lessen. Maar door de stap te nemen en de eerste les bij Niels te hebben gehad, voelde ik mij al direct op mijn gemak. Heb vaak gedacht dat ik het nooit zou halen. Maakte zo af en toe vele foutjes, mede door mijn onzekerheid. Maar Niels gaf goede uitleg, gaf complimenten als het goed ging tijdens het lessen en kon streng zijn wanneer nodig was. Wat zeker nodig was, want hij wil ook dat je straks zelfverzekerd de weg op gaat. Zeker altijd een goede ervaring mee gehad. Hij is een topper. Zie het resultaat. Geslaagd in 1 keer.  Niels ontzettend bedankt voor de leuke en leerzame lessen en de energie die je in mij hebt gestoken. Jij bent altijd flexibel, open, eerlijk en ook in voor een grap. Ga zo door! Groetjes Sabine

In 1 keer geslaagd!

Ik begon in januari 2020 met lessen, nog geen idee wat mij te wachten stond. Bij de eerste proefles had ik gelijk al een goed gevoel bij Niels. Hij stelde mij gerust en er werd niet gelijk teveel van mij gevraagd. Helaas in maart 2020 was ik gedwongen om mijn rijlessen tijdelijk stop te zetten i.v.m. de "lockdown". Onwijs jammer aangezien ik de smaak goed te pakken had! Na de lockdown hebben we de lessen gelijk weer opgepakt. Ik was best nerveus aangezien ik een aantal weken niet heb kunnen lessen. Gelukkig hield Niels hier rekening mee, en zo werd ik les na les steeds beter! Tijdens het rijden zegt Niels waar het op staat, persoonlijk vind ik dit een erg fijne vorm van lesgeven! Zo leer je gelijk van je fouten en kan je deze de keer erna verbeteren. Daarnaast heb ik altijd enorm gelachen met Niels, het was altijd super gezellig in de auto en ik keek altijd uit naar dat ene uurtje in de week dat ik weer mocht lessen! Niels wist mij altijd te motiveren om door te gaan, ook al ging het zo nu en dan fout, Niels zei dan "fouten maken is niet erg, daar leer je juist van". In December was ik na wat tegenslagen dan eindelijk klaar voor mijn praktijkexamen. 18 december was de dag dat ik zou gaan afrijden, ik was er helemaal klaar voor. Helaas trof corona ons nog een keer en werd mijn examen geannuleerd. Ik pakte mijn lessen in maart 2021 weer op en deze gingen gelukkig (bijna allemaal) uitstekend! In april ben ik uiteindelijk in 1 keer geslaagd, er heeft veel tegen gezeten en het heeft lang mogen duren. Maar ik had mijn rijbewijs bij niemand anders willen halen! Niels onwijs bedankt voor de leuke tijd, gezellige en leerzame lessen, wat heb ik met je gelachen! Ik raad je voor iedereen aan!

Ik was er mega klaar voor, in 1 keer in the pocket.

Mijn naam is Nikai de Best en ik ben vorige week gelaagd. 20 jaar geleden haalde ik mijn rijbewijs al een keer. Maar 2 jaar geleden werd ik aangehouden met teveel alcohol op. En omdat ik 5 jaar ervoor al een keer teveel blaasde is mijn rijbewijs ingenomen. Dat is natuurlijk stom en niet aan te raden. Het traject wat dan volgt liegt er niet om. En toen ik weer begon met lessen merkte ik dat het afleren misschien wel moeilijker is dan aanleren van nieuwe dingen. Aangezien ik al 20 jaar een rijstijl had ontwikkeld waarmee ik nooit zou slagen, schakelde ik Niels in. Ik ben zelf nogal koppig en gevoelig voor kritiek. Dat is niet voor iedereen weggelegd als het om les gaat. Ik vind het niet fijn als iemand te zacht is. De manier van lesgeven is soms streng, maar niet te veel. Ik heb vooral ook enorm gelachen in de auto. Dat haalde vaak de spanning eraf. Ook hebben wij doorgesproken hoe het best om te gaan met mijn gevoeligheid voor kritiek. Dat heeft hij perfect opgepakt, zonder in te leveren op de leermomenten die mij hebben voorbereid op het examen. Geslaagd! Niels bedankt.

Na een moeilijke tijd in 1 keer slagen!

Nadat we een tijd stil bij hebben gestaan door de lockdown en hierdoor van 3 maanden ineens 2,5 week de tijd hadden voor mijn ingeplande examen, ben ik in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Niels is een proffesionele rij intructeur en neemt zijn werk uiterst serieus. Hij denk goed met de klanten mee en is altijd opzoek naar een oplossing lukt het niet op de ene manier dan doen we het anders net zolang zoeken tot het wel lukt. Werken met een boek en in modulles is een mooi systeem om jezelf te verbeteren, als je het boek goed gebruikt leer je langzamerhand om beter te gaan rijden. Na elke les heb je een evaluatie met wat er goed ging en minder goed ging en tot slot krijg jij je huiswerk mee voor de volgende les. Heb je meer tijd nodig met lessen wees niet bang dat is niet erg, ik heb mij altijd veilig gevoeld en heb er ook een tijd erover gedaan omdat ik van mezelf erg onzeker was.. Niels heeft mij altijd op mijn gemak gesteld en enorm gesupport, met wat extra lessen voor mijn examen heb ook ik het in 1 keer gehaald!! Ik ben blij dat ik niels als instructeur had en zal hem zeker aanraden bij mijn familie, vrienden en kennissen en bij jou als lezer omdat ik er dan van overtuigd ben dat het hun en jullie ook lukt.

In 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen!!!

Ik heb tijdens mijn rijlessen bij rijschool Kroonenburg altijd een vertrouwd en veilig gevoel gehad in de auto! Al vanaf de eerste les voel je je meteen op je gemak in de auto doordat je elke les wordt gestimuleerd om jezelf te verbeteren. Ook wordt na elke les geëvalueerd hoe het ging en gekeken hoe je jezelf de volgende les kan verbeteren. Dit zorgt ervoor dat je de volgende les die punten weer probeert te verbeteren! Niels heeft heel veel energie in me gestoken en dit heeft ervoor gezorgd dat ik in 1 keer geslaagd ben voor mijn praktijkexamen! Heel erg bedankt Niels voor de gezellige lessen en je inzet :)

Weiver 40 1561XE Krommenie

Over Rijschool Kroonenburg

Wil je graag beginnen met rijlessen voor je Rijbewijs B en zoek je een goede instructeur? Kies dan voor Rijschool Kroonenburg! Bij ons krijg je altijd les van dezelfde instructeur. Wij hebben maar één doel voor ogen; jou in 1 keer te laten slagen bij het CBR! Wanneer je je inschrijft bij Rijschool Kroonenburg horen we graag wat jouw wensen en behoeften zijn. Waar mogelijk houden we hier graag rekening mee. Onze lesauto de VW Polo is handgeschakeld, is voorzien van een groen milieulabel en heeft alles wat je mag verwachten: stuurbekrachtiging, navigatie, airco en uiteraard de juiste banden voor het seizoen. Onze auto is rookvrij.