Goede rijschool!

Super rijschool. Ik heb les gehad van Niels, en ben in 1 keer geslaagd. Het was eigenlijk altijd gezellig in de auto. Niels verteld je ook altijd waar je verbeterpunten liggen, wat mij heel erg heeft geholpen.

Fijne rijschool

Tijdens de lessen word je heel erg op je gemak gesteld en het is altijd gezellig. Tijdens de lessen word er ook goed gekeken wat je nog kan verbeteren hier krijg je fijne tips voor waardoor het de volgende lessen al veel beter gaat. Er word heel fijn naar het examen toegewerkt waardoor het examen met zo min mogelijk spanning gaat. Een echte aanrader!

Leerzame en gezellige lessen gehad!

Ik vond het een prettige ervaring om te rijden bij deze rijschool! In het begin vond ik het best spannend en durfde ik het niet zo goed ( vooral het gas geven ) maar mede door de super goede rijlessen heb ik hier echt heel veel vertrouwen in gekregen dat ik het echt kon. Niels doet het altijd met plezier en heeft veel geduld met elke leerling. Ik ben enorm blij dat ik mijn rijbewijs in 1x heb gehaald.

In 1 keer mijn rijbewijs gehaald bij Rijschool Kroonenburg, door alle top lessen van Ed!

Na 1 telefoontje werd er door Niels gelijk een proefles ingepland. Al vanaf de eerste proefles had ik een goed gevoel bij rijschool Kroonenburg. Ed laat je gelijk op je gemak voelen en geeft fantastische lessen, met veel geduld en aandacht. Ik voelde mij altijd veilig met Ed naast mij. Rijschool Kroonenburg werkt met een praktijkboek, waardoor je je goed kan voorbereiden op de volgende rijles en kan teruglezen wat je lastig vond. Dat werkt erg goed! Ed is een zeer vriendelijke man. Ik heb elke keer een leuke en leerzame rijles gehad en wachtte met plezier op de volgende rijles. Daarnaast is Ed ook heel flexibel. Als je een keer toch niet kunt, kan je de rijles makkelijk verplaatsen. Een fijne rijleraar is superbelangrijk. Bedankt voor de fijne en goede lessen Ed!! Daardoor ben ik in 1 keer geslaagd! Niels en Ed hebben echt oog voor de leerling. Toen mijn tussentijdse toets niet doorging, omdat ik paar dagen daarvoor positief getest was op COVID-19, hebben zij alles geprobeerd om een nieuwe datum te vinden (terwijl de wachtrijen bij het CBR super lang waren). Zij hebben alles over voor hun leerlingen. Wil je in 1 keer slagen en leuke en leerzame lessen hebben? Dan raad ik je Rijschool Kroonenburg aan!

Top rijschool!

Leuke rijschool, ik heb gereden bij Ed, hij heeft alles goed uitgelegd en alle fouten opgenoemd zodat ik die kan verbeteren. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool

Een erg fijne rijschool, alles word goed uitgelegd op een rustige en goede manier.

Goede uitleg tijdens lessen!

Super leuke lessen bij Niels gevolgd en je kan ook zeker met hem lachen. Desalniettemin zette hij wel de puntjes op i, waardoor ik in 1 keer ben geslaagd. Ik zou rijschool Kroonenburg zeker aanraden!

Geweldig!!!

In mijn eerste poging meteen geslaagd, dit dankzij de hulp van Ed! Altijd gezellig in de auto. Maar ook serieus en eerlijk naar elkaar als dit nodig is. Rijschool Kroonenburg, een uitstekende keuze voor het behalen van je rijbewijs!

Uitstekend!

Hele fijne rijschool en voor iedereen de juiste begeleiding. Erg professioneel en helpen heel goed, en toch gezellig tijdens het rijden. In 1x geslaagd zonder problemen en examen etc snel geregeld!

Goede rijschool!

In een keer geslaagd dankzij Ed! Een fantastische instructeur met wie je altijd lol hebt. Ik kan Rijschool Kroonenburg aan iedereen aanbevelen. Bedankt Ed!

Goede begeleiding naar mijn rijbewijs

Hele fijne lessen. Ik heb mij nooit heel erg gestressed gevoeld en kreeg veel vertrouwen. Daarnaast gaf Ed goede en duidelijke uitleg over verkeer situaties en ik kon altijd mijn vragen stellen.

Top rijschool, super fijne ervaring gehad

Super goede rijschool, ik ben in 1x geslaagd. Geeft duidelijk en goed les en er is altijd ruimte voor een grapje. Deze rijschool is zeker een aanraden!!

Heel fijn

Zorgt er goed voor dat je klaar bent voor je tussentijdse toets en examen heel fijn

Echt een top rijschool. In 1 keer geslaagd door alle top lessen van Edwin.

Zeker goeie rijschool Edwin geeft je tips door de les heen. Ook zeer actieve man en vriendelijk!

Ik heb een fijne tijd gehad bij Edwin, hij is super flexibel in zijn tijden en je kan altijd wel een gaatje vinden. Je kan ook gerust met hem praten over alles on nog wat. Ik heb ook veel gelachen in de auto. Ik raad jullie dan ook zeker deze rijschool aan

Uitstekende begeleiding met een vertrouwd en veilig gevoel in de auto.

Bij het aanvragen van je proefles weet je al gelijk dat het goed komt. Binnen een paar uur op een avond nog gebeld door Niels om de afspraak vast te zetten, terwijl ik bij andere rijscholen genegeerd werd of achteraan de wachtrij moest. Dankzij rijinstructeur Edwin heb ik in 1 keer mijn rijbewijs kunnen behalen. Ik heb altijd een vertrouwd en veilig gevoel gehad in de auto en kreeg uitstekende begeleiding.

Goede begeleiding richting de examens toe

Er zat een duidelijk schema in de rijlessen waarbij ze je ook nog de mogelijkheden gaven om eerdere moeilijke onderdelen te herhalen. Gecombineerd met duidelijke en geduldige instructeurs raad ik deze rijschool zeer zeker aan!

Leerzame en gezellig lessen

Ik heb mijn rijbewijs in 1x behaald, door de lessen van Niels, bij zijn rijschool: Kroonenburg. Ik heb de lessen als prettig ervaren, doordat er gekeken wordt naar wat bij de leerling past en er veel nuttige adviezen gegeven wordt. Daarnaast heeft de instructeur veel passie voor zijn werk, hierdoor waren het gezellige en leerzame lessen, kortom: enorm bedankt!

Optijd

Hij is altijd optijd en je wist wat je ging doen in de les,

Oog voor hun leerlingen

Altijd heb ik excuses zitten zoeken om maar niet te hoeven rijden maar uiteindelijk in de covid periode toch maar begonnen. Ken Niels al wat jaren dus de keuze viel ook op zijn rijschool en geen enkele moment spijt gehad. Niels en Ed zijn toppers die uitstekend rijles geven. Beide zijn zeer begaan met hun leerlingen en tijdens de lessen kan je lachen of een serieus gesprek voeren . Ga de lessen ergens missen maar ben vooral blij dat ik in 1x geslaagd ben!

Goede rijschool!

Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd. Bedankt voor alle rijlessen!

Na heel wat lessen in 1 keer geslaagd voor het examen. Ik kreeg rijles van Niels. Hij is geduldig en weet wanneer hij goed moet ingrijpen, bedankt voor leerzame tijd! Een aanrader voor wie nog moet gaan lessen.

In 1 keer geslaagd

Na 40 lessen in 1 keer geslaagd voor het examen. Onwijs leuke tijd gehad met Edwin. Hij is zeer geduldig en weet de puntjes op de i zetten waar nodig, bedankt voor voor de leuke en leerzame tijd (En dat biertje in de kroeg blijft staan, natuurlijk binnen de gestelde promillages :) )! Een echte aanrader voor wie nog moet gaan lessen.

GESLAAGD IN 1 KEER

Ik heb met rijschool kroonenburg een hele goede ervaring alles word goed uit gelegt en jenword goed voorbereid op je eindexamen die ik in 1 keer heb gehaald echt een top rijschool zeker een aanrader

Over Rijschool Kroonenburg

Wil je graag beginnen met rijlessen voor je Rijbewijs B en zoek je een goede instructeur? Kies dan voor Rijschool Kroonenburg! Bij ons krijg je altijd les van dezelfde instructeur. Wij hebben maar één doel voor ogen; jou in 1 keer te laten slagen bij het CBR! Wanneer je je inschrijft bij Rijschool Kroonenburg horen we graag wat jouw wensen en behoeften zijn. Waar mogelijk houden we hier graag rekening mee. Onze lesauto de VW Polo is handgeschakeld, is voorzien van een groen milieulabel en heeft alles wat je mag verwachten: stuurbekrachtiging, navigatie, airco en uiteraard de juiste banden voor het seizoen. Onze auto is rookvrij.