Duidelijke les met genoeg uitleg en gezelligheid tussendoor

de dag begon vroeg, Beide nog even wakker worden met een rondje industrie. Toen de 'drukte van goes in.... Toch best spannend met zoon combinatie. Goede uitleg en instructies scheelt alles! Tijd was perfect ingepland genoeg tijd voor oefenen daar na aansluitend examen... Zenuwachtig is menselijk zeggen ze ;) Geslaagd! Bedankt frank!

Een prettige ervaring

Frank is vakkundig in zijn beroep en legt goed uit. Ook is hij bereid om mee te denken over een oplossing als een onderdeel voor jou niet zo goed lukt. Ook is hij geduldig als je wat meer tijd voor een bepaald onderdeel nodig hebt.

Zeer positief

Het is een goede rijschool en Frank ik een hele goede instructeur!

• Plannen afspraken

Een fijne, gezellige en leerzame ervaring

Er was nooit een druk van ik moet presteren. Het was altijd heel relaxed rijden en naast dat ook heel gezellig. Net of je met een vriend een rondje gaat rijden. Maar tegelijkertijd was het ook heel leerzaam, ik kon alles vragen en kreeg ook duidelijk antwoord.

Hele leuke rijschool!

Erg fijne lessen gevolgd bij rijschool Groen. Handig dat je met een app de lessen in kan plannen! Het was altijd heel gezellig in de auto. (:

Veilig, Milieuvriendelijk, Lachen, kortom gewoon doen

Top Rijschool, zit niet al teveel tijd tussen de lessen begin wel maar toen was Frank alleen dus krap met tijd. Later extra instructeur bijgekomen, en was er veel meer speling. Examen snel geregeld geen enkele problemen Frank bleef hier bovenop zitten, zodat zijn leerlingen snel konden afrijden. Had altijd zijn eigen programma maar je kon zelf ook wat inbrengen wat heel fijn is. Tijdens de rit ook altijd kunnen babbelen kon altijd wat kwijt of bespreken wat ook fijn is. Dus niet alleen maar een rij instructeur maar ook een maat erbij! Leerlingenapp ook continue bijgewerkt voor de voortgang. Corona: Meteen aangepast, veiligheid voorop. Als Frank 'omdat hij zo graag rijd' toch nog iets wou laten zien of voordoen, moet die stuur enz aanraken en maakt hij vervolgens weer alles even schoon, dus voor degene die erg bang zijn, niet bij Rijschool Groen. Auto is ook altijd schoon bij aanvang van de les en van te voren papierwerk invullen voor de veiligheid, dus niet alleen veilig op de weg maar op veilig voor de mens en uiteraard een voorraadje van mondkapjes.

• Plannen afspraken

Hele leuke en persoonlijke rijschool

Leuke rij-instructeur die precies weet wat beter kan maar ook hoe dat moet. Mooie auto waarmee flink te flexen valt maar ook goed mee te kunnen leren.

Erg fijne lesperiode gehad

Ik heb rijlessen gevolgd bij Frank. Een hele relaxte man, met humor en oprechte interesse. De auto is erg fijn en comfortabel. Ik heb mijn periode bij Rijschool Groen als erg leuk ervaren.

• Plannen afspraken

Leerzaam, leuk en ook heel gezellig.

Leuke tijd gehad met Kjeld!

Toprijschool

Lessen zijn gestructureerd.

Top rijschool👌

Zeer goede rijschool, altijd gezellig en als het nodig is ook serieus. Met veel plezier gereden👍

Heel prettig

Het is altijd heel gezellig geweest in de auto maar ik heb ook zeker elke les veel geleerd. Er word goed en rustig omgegaan met foutjes die ik maakte, maar er zat ook tempo in. Zodra mijn rijinstructeur het idee had dat ik klaar was voor mijn examen hebben we die ook direct ingepland, van rekken was geen spraak.

• Plannen afspraken

Altijd groen licht bij de stoplichten

Prefect !

Ik wist precies waar ik aan toe was! Hij draait er niet om heen en leert me wat ik moet leren. En geen onzin dingen om mij extra te laten betalen voor niets. Gewoon precies wat ik nodig had, niet meer en niet minder!

Lachend het rijbewijs gehaald

Hele leuke en leerzame rijlessen gehad. Verbeterpunten kwamen snel aan het licht, Met een flinke dosis humor tijdens het lessen heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald!

• Plannen afspraken

Zowel gezelligheid als kwaliteit!

Het is altijd reuze gezellig met Frank in de auto, maar dit gaat niet van de kwaliteit af. Doe je iets fout? Geen probleem, gewoon samen opnieuw doen en de perfecte methode voor jezelf vinden. De opbouw in de lessen is lekker rustig: eerst iemand naar huis brengen en even inkomen, daarna lekker oefenen. Frank geeft je echt vertrouwen in jezelf, als je iets goed doet laat hij dat ook zeker weten. Doe je iets minder goed dan zoek je samen met hem naar de oplossing. Ik ben Frank heel dankbaar voor het helpen behalen van mijn rijbewijs, maar bovenal de gezelligheid waardoor ik elke week weer naar het lessen uitkeek.

• Plannen afspraken

Je leert snel en goed en hebt een super leuke instructeur waarmee je een persoonlijke band opbouwt!

• Plannen afspraken

Frank heeft mij meer dan goed begeleid in het halen van mijn rijbewijs. Ik ben altijd erg snel gestresst maar hij had altijd het geduld met me en bleef rustig.

• Plannen afspraken

Fijne instructeur om mee telessen

Fijne humor. Goede manier van les geven. Positief commentaar. Soms was het afspraak maken een beetje langzaam. Ik zou deze rijschool aan raden.

Bedankt voor je hulp.

• Plannen afspraken

Goede rijschool leren jou de juiste dingen waar je heel je leven wat aan hebt. Een rij instructeur die alles rustig en goed uitlegt en als je het niet snapt blijven herhalen totdat je het kan. Een groot voordeel is dat de planning vlot gaat en altijd weet wanneer je moet lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

Frank neemt alle tijd voor je en zorgt ervoor dat je zelfverzekerd op de weg rijd! Top instructeur en beveel hem aan iedereen aan!

goede service, goed behandeld

Rijschool Groen is een hele fijne en goede rijschool. Ik kon altijd lekker mezelf zijn bij Frank. Frank is een relaxte instructeur die duidelijk uitlegt hoe je handelingen uit moet voeren. Hij geeft ook goede feedback, waardoor je rijskills steeds beter worden. Hij wil er echt voor gaan om je rijexamen te laten doen als jij er klaar voor bent, en zorgt er op deze manier voor dat je niet onnodig veel lessen volgt.

goede service, goed behandeld

Ik heb de rijlessen bij Frank als zeer fijn ervaren.

perfect, zeker aan te bevelen

Oranjepad 20 4461TP Goes