Top rijschool!

Ik heb een hele leuke tijd gehad. In één keer geslaagd. Nordin en Frank geven echt om je en proberen echt het onderste uit je naar boven te halen om je te laten slagen. Ik heb niet alleen leren auto rijden, maar ik ben ook persoonlijk enorm gegroeid. Ik heb niet alleen ervaring op gedaan in het verkeer in Zeeland maar ook op een dag met meerdere leerlingen naar Rotterdam gegaan, andere mindset en gewoon gaan! Ik raadt deze rijschool zeker aan! Ik ga hier zeker nog mijn E achter B doen.

• Plannen afspraken

Altijd gezellig altijd slagen.

De lessen zijn erg makkelijk in te plannen op de plango app en tijdens het rijden wordt er je erg persoonlijk geholpen waardoor het meestal vrij soepel verloopt, uiteraard loopt het weleens minder maar dat is logisch. Ik heb het altijd naar mijn zin gehad en was de eerste keer gezakt maar de tweede keer ging het een stuk beter en dus ben ik geslaagd en dat geeft een heerlijk gevoel! Ik zou iedereen aanraden om lekker bij Nordin te lessen of in ieder geval bij rijschool Groen. Het was een hele fijne samenwerking.

Top rijschool!

Ik was niet 1 van de makkelijkste leerlingen, maar Frank en Nordin geven niet op en zorgen dat jij ook niet opgeeft! De kracht die rijschool groen heeft is dat je ook een band opbouwt met je instructeurs. Na veel tegenslagen veel lockdowns is het me toch gelukt. Was me nooit gelukt zonder deze toppers!!

Leuke en goede lessen

In de tijd dat ik lessen had, had ik altijd zin in de lessen. De lessen waren gezellig maar ook serieus en leerzaam, bij zowel nordin als frank. Dus ik zou rijschool groen aanbevelen.✅

• Plannen afspraken

Het was leerzaam en gezellig!

Ik heb een fijne tijd gehad in de tijd dat ik bij rijschool groen gelest heb. Zeker heb ik ook mijn mindere dagen gehad maar dat hoort er eenmaal bij. Zowel Frank als Nordin hebben mij geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Twee hele chille mannen die alles op een rustige manier uitleggen. Heel erg bedankt!

• Plannen afspraken

Mijn ervaring bij Rijschool is goed. Ik heb zowel les gehad van Nordin als Frank. Beide instructeurs stellen je op je gemak en besteden ergens aandacht aan net zo lang tot je het onder de knie hebt. Naast dat er serieus gereden werd, was het altijd gezellig.

• Plannen afspraken

Super goede, gezellige en fijne rijschool!

De lessen zijn altijd heel goed, maar daarnaast ook heel gezellig! Alles wordt goed en rustig uitgelegd en als je ergens moeite mee hebt, wordt er net zoveel mee geoefend totdat het lukt. Ik heb zelf bij zowel Frank als Nordin lessen gehad en ze zijn beide heel leuk en hebben echt veel persoonlijke aandacht voor je en geven je een veilig en zelfverzekerd gevoel. Ik zou rijschool Groen 100% aanbevelen!

• Plannen afspraken

Hele leuke lessen gehad, goede uitleg en goede communicatie! Dankjewel!

• Plannen afspraken

Super fijne rijschool , geeft tips waar nodig en helpt je fijn door de rij lessen heen , kortom top rijschool !

• Plannen afspraken

Mijn ervaring bij rijschool Groen ervaar ik als erg positief. Frank en Nordin zorgen ervoor dat je op een fijne manier les krijgt, ze zijn erg vriendelijk, gezellig, maar ook duidelijk.

Beste rijschool in zeeland

Je leert veel

Hele leerzame lessen en de sfeer is goed!

Hele fijne rijschool!

Ik zou Rijschool Groen zeker aanraden! De rijlessen zijn altijd gezellig en er wordt echt gekeken naar de dingen waar jij aan moet werken. Frank geeft met alle plezier les en het gaat hem duidelijk maar om één ding: dat jij je rijbewijs haalt.

Top rijschool!

Vanaf de eerste dag een goede klik met de instructeur. Er wordt een eerlijke analyse gegeven van de verwachte hoeveelheid lessen dat er nodig is om het rijbewijs te halen. De instructeur heeft oprechte interesse in mij als leerling en houd er rekening mee als je een wat minder goede dag hebt. Ik heb een prettige en leerzame tijd gehad bij rijschool Groen. Nordin, bedankt voor alle keren dat ik bij je in de auto mocht zitten.

• Plannen afspraken

Leuk en leerzaam in één!

Bij de lessen leerde ik snel, kreeg ik goede feedback waar we ook aan gingen werken, en was het daarnaast altijd leuk!

• Plannen afspraken

Ik vond het fijn op de manier hoe er les wordt gegeven.

Ik vond het fijn hoe de lessen werden gegeven, met duidelijke uitleg.

Super rijschool!

Gezellig, geduldig en een goede begeleiding

• Plannen afspraken

Super gezellig en tegelijkertijd een goeie en ervaren instructeur. Ik rijd rijschool Groen aan iedereen aan die wenst een rijbewijs te halen!

Prettige rijlessen gehad

De 1,5 jaar die ik heb gelest heb ik als prettig ervaren. Vriendelijke en professionele rijinstructeur die je echt wilt helpen met het leren autorijden.

Leerzaam en gezellig

Goede lessen, duidelijke uitleg en een prettige sfeer.

Gezellig, leerzaam en nuttig

Gezellige en leerzame lessen

Super gezellig én leerzaam

Ik heb een tijdje gelest bij rijschool Groen, omdat ik maar mijn theorie niet haalde. Wat ik trouwens zelf deed en niet met de rijschool. Maar we hebben het gehaald hoor! Zo blij dat ik eindelijk een review mag schrijven. Bij rijschool Groen heb ik van beide instructeurs les gehad. Zowel van Frank, als Nordin. Allebei echte toppers! Super lief, leggen alles duidelijk uit (ook visueel), steunen je, veel begrip etc. Alles wat minder ging, werd gewoon aan gewerkt. Ze passen zich echt aan op je vaardigheden en groeicurve, want de ene leert snel, terwijl de ander daar meer tijd voor nodig heeft. In ieder geval... hartstikke goeie rijschool waar je je echt op je gemak voelt. Rijbewijs haal je sowieso als je hier lest.

• Plannen afspraken

een gezellige en leerzame ervaring

veel dingen geleerd op een goeie en gezellige manier!

Goed lessen

• Plannen afspraken

Uitstekende rijschool waar ik veel van heb geleerd.

Een hele goede ervaring gehad! Veel geleerd en een ontzettend fijne instructeur, waarmee je veel kan lachen.