In een woord: prima.

Al jarenlang klant van Autobedrijf Van Selm. Dat zegt genoeg. Prima monteurs, niemand draagt een pak met vlinderdas, er is geen balie met een dure dame erachter. Iedereen is zwijgend en accuraat bezig de auto's weer op de rit te krijgen. Er wordt je geen nonsens verteld, er worden geen overbodige reparaties verricht. Ik heb altijd het volste vertrouwen in hun vakkennis.

Het is altijd weer goed.

Via deze weg wil ik iedereen laten weten dat de monteurs van het bedrijf weer hebben gezorgd dat ik weer veilig naar mijn werk kan om daar weer in deze moeilijke tijden (corona) mensen weer te helpen op het tankstation. Het zijn ook helden.

Deskundig, snel en vriendelijk.

Prettige garage. Informele sfeer. Zijn zeer bereid om mee te denken en werken volgens planning.

Servicegerichte vakmensen

Heb hier mijn auto gekocht en in onderhoud. Ik word hier elke keer snel en goed geholpen terwijl de prijs-kwaliteit verhouding bovengemiddeld is.

Keurig geholpen. Telefonisch overleg over de uit te voeren werkzaamheden. Leenauto stond klaar. Zeer tevreden

"Ouderwetse" klantvriendelijkheid

Een fijne en plezierige garage, altijd snel en correct geholpen.

Correcte behandeling en vriendelijk en kundig personeel

15 jaar geleden de eerste tweedehandsauto gekocht: een VW-Touran; heeft ons heel veel rijplezier gegeven. Nu de tweede: Golf-Plus: was drie jaar oud en bevalt ons sinds drie jaar uitstekend. De services worden vlot uitgevoerd. Wij zijn een zeer tevreden klant.

Geweldige service

Nadat ik mijn auto ingeruild had bij Nico van Selm ,keerde ik huiswaarts met een goed gevoel in mijn nieuwe auto, toch na enkele weken voelde ik mij niet zo prettig en kon ik niet wennen in de ingeruilde auto , ik trok de stoute schoenen aan en vroeg Nico of ik hem weer in kon ruilen voor een auto die ik gezien had ,wat schertste mijn verbazing ? Nico zei breng hem terug en je krijgt hetzelfde bedrag terug en ik kijk voor een andere auto, nou waar vind je zoiets ?Na twee dagen had ik de auto die ik wenste .Hierbij raad ik iedere potentiële koper aan om bij garage van Selm te kijken voor een occasion.Nogmaals Nico een vette 10 van ons

Goed bedrijf en vertrouwd

Staan altijd voor je klaar!!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede service. Vriendelijke mensen die er werken. Toppers.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een top garage. Goede service, goede kwaliteit, mooie prijs, aardige mensen. Keurig schone auto gekregen. Genoeg redenen om hier een auto te kopen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Aanschaf gebruikte auto Beschrijving: Tijdens de zoektocht naar een andere auto een geschikte kandidaat gevonden bij Autobedrijf van Selm. Na prettig telefonisch contact een afspraak gemaakt om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Men is totaal niet opdringerig, wat je bij veel autoverkopers meemaakt, en ze houden van eerlijk zaken doen. Na een heel net aanbod met inruil van onze oude auto dan ook de koop gesloten. De auto kreeg nog een nieuwe APK en onderhoudsbeurt voor aflevering. We werden netjes op de hoogte gehouden en ook de aflevering was prima in orde. Erg blij met de aangekochte auto en service van Autobedrijf van Selm. Wij komen zeker terug.

• Deskundigheid N.v.t.

Ruwielsekade 1 3628EJ Kockengen