Geweldige garage!

Vakgarage Hink is een geweldige garage. Er wordt met je meegedacht, je wordt van alles op de hoogte gehouden en als je vragen hebt worden die zonder problemen beantwoord. Er wordt vakwerk afgeleverd!

• Faciliteiten wachtruimte

Mooie garage en goede service

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel geholpen, Heel vriendelijk, goede vakmensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk personeel en goed geholpen.

APK + onderhoudsbeurt, gebeld voor overleg, auto is goed gemaakt.

Fijne en goede garage

Fijne en goede garage waar in onderling overleg de gewenste werkzaamheden aan de auto worden uitgevoerd.

Altijd goed geholpen.

Goed advies. Punctueel en vriendelijk.

betrouwbaar en duidelijk

goede communicatie

• Faciliteiten wachtruimte

Goede uitleg en behandeling en advies

Wij hebben een auto gekocht hebben daar goed advies gekregen en de afhandeling was zeer goed. Het is een top garage en gekwalificeerd personeel.

Vriendelijk

Bij dit bedrijf een 2e-handsauto gekocht. Werd vriendelijk en snel geholpen. Kon snel een proefrit maken en duidelijke informatie over de herkomst van de auto. Duidelijke afspraken over de afleverkosten en garanties. Voor nu heel blij met mijn auto!

• Faciliteiten wachtruimte

Beter kan ik het me nauwelijks voorstellen, professioneel & vriendelijk

Onze al op leeftijd Chrysler Sebring Cabrio [SR-809-D] liet ons op onze tocht van ZO-Friesland naar diep in Noord-Holland op de afsluitdijk in de steek; de accu werd niet opgeladen, dus dynamo was uitgevallen.. De volle accu bracht ons tot zo'n 7km van uw vakgarage, waar de professionele ANWB-hulp ons heen voerde met een hulp-accu, ter reparatie. Na deze afgebroken tocht keerden we dank een door u gratis ter beschikking gestelde, prima rijdende leenauto huiswaarts. Alles op zaterdag na sluitingstijd. Het weekend niet meegerekend, was onze auto twee dagen later gerepareerd, voor een heden gunstig bedrag, en hebben we de leenauto keurig thuisgebracht, volgetankt. De communicatie en schriftverkeer liepen al die tijd voorbeeldig, evenals betaling en facturering. Kortom, een grote pluim voor het ons bezorgen van een goede afloop, waarvoor onze grote dank. Robert J Visser, Oosterwolde Fr

• Locatie N.v.t.

Prima!

Alles prima, niets op aan te merken

Topservice

Bedankt dat ik snel terecht kon en snel geholpen ben

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Prima bedrijf vanwege vakkennis en service

Men is klantgericht. De vakkennis is aanwezig. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Prima vakgarage!

Vakkundige reparaties uitgevoerd tegen een normaal tarief. Men denk met je mee en biedt adequate oplossingen voor problemen. Ook de aftersale krijgt de volle 5 sterren.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en goede vaklui

Vriendelijk west Friese mannen met goede vakkennis

• Faciliteiten wachtruimte

Goede snelle service en super vriendelijke monteurs.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk en snel geholpen bij de jaarlijkse APK

Door Marcel Hink snel en vriendelijk geholpen bij de jaarlijkse APK-keuring van mijn auto. Ik kan weer met een goed gevoel de weg op.

Alles weer goed geregeld

• Faciliteiten wachtruimte

Heel fijn en goed geholpen

Nadat ik ’strandde’ met mijn auto, werd ik door de ANWB naar deze garage gesleept. Ze wilde en konden mij gelukkig helpen. Waar ik bij andere garages de laatste maanden geen goed advies kreeg, maar wel een dikke rekening, kreeg ik bij garage Hink gelijk een goed gevoel. Werd fijn geholpen, kreeg uitleg en er werd eindelijk een goeie diagnose gesteld van wat er allemaal gedaan moest worden. Dat was niet mis en wel even schrikken. Ik heb mijn auto van de week weer op kunnen halen en hij rijd weer heel fijn. Ook heb ik nu het gevoel dat ik weer in een veilige auto rij! De komende tijd moet het echt nog blijken of dit zo is, maar heb er alle vertrouwen in. Garage Hink is voor mij wel wat kilometers van mijn huisadres, maar ga zeker weer naar ze terug. Dus bij deze nogmaals bedankt mannen voor al jullie werk, deskundig advies en een reparatie die niet jullie dagelijkse werk is.

Superservice!

17/8/23 kwam er een beschermplaat los van de auto.. en de motor begon rare geluiden te maken. Vervolgens de ANWB gebeld die snel ter plaatse was. Vakgarage Hink is een partner van de ANWB en zodoende kwam Marcel als wegenwacht langs bij ons. Hij stelde in luttele minuten het probleem vast en stelde voor om een afspraak te maken bij zijn vakgarage. 18/8/23 Volgens afspraak de auto bij Hink ter reparatie aangeboden. De onderdelen waren al in huis en ik kon ter plekke wachten op een comfortabele stoel en een goede bak koffie. Na een klein half uur kwam Marcel naar me toe omdat ze op een ander probleem gestuit waren. Het probleem was die dag ervoor niet te zien.. na klein overleg zou ook dat probleem verholpen worden. Ik kreeg een leenauto mee en na een paar uur kreeg ik een telefoontje dat de auto klaar was. Fantastische service. Perfecte communicatie en uitmuntend vakmanschap en snelheid! Bedankt Hink!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, persoonlijk en top kwaliteit.

Zie hierboven

Super betrouwbaar vriendelijke mensen

Sinds paar jaar vast klant bij Marcel We worden altijd super geholpen Top service

Snelle en goede service

Zeer positieve ervaring met deze vakgarage. Snelle, goede en betrouwbare service/reparatie aan mijn auto laten doen waardoor ik toch nog met eigen auto op vakantie kon na een pechgeval.

Goede eerlijke service

Eerste indruk is erg goed

zeer tevreden.

zeer tevreden.