Super netjes geholpen!

Mijn auto voor het eerst langs gebracht voor APK en onderhoudsbeurt. Er werd verteld om mijn oude facturen mee te nemen zodat ze wisten wat er voorheen al met mijn auto gebeurd is. Ik werd netjes gebeld toen ze wisten wat er gedaan moest worden en wat het allemaal zou kosten. Einde dag gelijk mijn auto weer klaar en ik mocht hem komen ophalen. Top service!

goed geholpen

prima geholpen en een mooie plantenbak bij afleveren van de auto

Snelle en kundige hulp die ook aan de consument denkt!

Ik ben al een paar jaar klant bij Autodiensten Hink. Het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam. Voordat er gehandeld wordt stellen zij eerst de klant op de hoogte van de ingeschatte kosten en een schatten zij in hoe lang het gaat duren. Dik tevreden!

Persoonlijk en meedenken

Er wordt meegedacht bij problemen en er wordt gedacht in oplossingen. Het personeel is vriendelijk en kundig. Ik ben ooit met Autodiensten Hink in aanraking gekomen via de wegenwacht, ik ben er nooit meer weggegaan.

zeer tevreden en prima service

Goede uitleg van het probleem en prima service . zeker aan te raden ik ben zeer tevreden .

Ik ben snel en goed geholpen

Geweldig , vriendelijk ontvangen👍🏽👍🏽

Zeer vakundig en fijn geholpen

Snelle diagnose en zeer klantvriendelijke oplossing. Top!

Uitmuntend

Zeer goed geholpen, met daarnaast vriendelijk en behulpzaam personeel. Een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.

perfect !

ging goed, er was meer aan de hand als we dachten . Maar prima opgelost allemaal.

Snelle en goede service

Prettig te woord gestaan en probleem snel en efficiënt verholpen Heel klantvriendelijk

Hele goede en fijne garage

APK voor de 2e keer en met kleine beurt en wat vervanging van kleine dingen rij ik weer een jaar heerlijk in mijn youngtimer. Vorige APK zijn alle kinderziektes er perfect uitgehaald en dit keer niks ernstig. Erg blij

keurig

Pima zo als altijd

Duidelijke uitleg bij de daarbehorende service

Ik word altijd goed geholpen door autodiensten Hink. De communicatie is goed en afspraken worden nagekomen.

Altijd een duidelijke en perfecte service. Bellen je altijd op als er ingrijpende/duurdere werkzaamheden verricht moeten worden en bespreken dit zorgvuldig met je. Daarnaast pushen ze je niet om dit te doen, ze geven alleen advies en laten de keuze volledig aan jou. Daar hou ik van!

Vakmanschap en service

Mijn auto is weer tip tip dankzij het vakkundige werk bij deze garage! En dan zijn ze ook nog eens super klant vriendelijk, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen? Vakmanschap én service!

Perfecte garage.

Hele fijne garage. Goed geholpen en denken echt met je mee. Kok bellen ze eerst even de kosten door voordat ze gaan doen wat er moet gebeuren. Al met al een garage om aan te bevelen.

Vriendelijk en professioneel geholpen

Een uitstekende garage met vakkundige monteurs word er snel en goed geholpen tegen een betaalbare prijs

Super goede service van Marcel en zijn team. Nieuwe auto via Marcel gekocht, rijd super!

Goed en keurig volgens de afspraak

Op afgesproken tijd geholpen en netjes gebeld bij een wat duurder reparatie

Goed advies, verwijzing en goede/directe/vriendelijke hulp.

Omdat de accu van de auto niet meer werkte , werd ik door verwezen naar Hink Garage. Ik kon direct geholpen worden....vervolgens vroeg ik om advies over de handel van de linker deur die losjes werkte. Een paar dagen later werd deze beter afgesteld, wat prettiger aanvoelde. Het jonge team van de garage is vakkundig, serieus , prettige collega's onder elkaar. Heel fijn om dat te merken. Geeft vertrouwen en een gerust gevoel om het ongemak van de auto , aan hen over te laten. Heel veel dank.

Zeer goed!

Denkt en helpt met je mee!

Goede service, duidelijke communicatie

Onderhoud naar verwachting en volgens prijsopgave uitgevoerd. Goede service en duidelijke communicatie, geen verrassingen.

Goed geholpen Professioneel Snel

Uitstekend !

Zoals eerdere keren, uitstekend !

Super service, vriendelijk en behulpzaam,meedenken met de klant,eerlijk.