Vriendelijk, snel en vakkundig.

Mijn auto gebracht voor een APK en grote onderhoudsbeurt. Mankeerde verder nog een aantal dingen aan het voertuig. Werd eerst gebeld en overlegd en vervolgens binnen een dag allemaal geregeld.

Fantastisch

Fijne ervaring, netjes behandeld en alles correct. Ik ben blij dat er gelijk gekeken werd wat er aan de auto mankeerde en de prijs afspraak. Ik zou iedereen deze garage aanraden. Bedankt voor de snelle hulp.

vakkundig en netjes geholpen

deze jongen zijn gewoon goed

Prima garage

Auto voor APK en onderhoud geweest, vakkundig uitgevoerd.

Altijd goed, vriendelijk en snel

Kom hier nu een aantal jaar. Maar altijd een eerlijk verhaal, prijs doorbellen voordat het gemaakt wordt en dan snel klaar. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar, zeer tevreden.

Super geholpen

Linkervoorband liep langzaam leeg. Gebeld kon meteen langskomen en probleem was verholpen

Ik heb garage Hinki als prettig ervaren. Afspraken zijn snel gemaakt. Ze zijn klant vriendelijk. Reparatie zijn ook op de afgesproken tijden klaar.

Duidelijke communicatie en een goede service.

Duidelijke communicatie. Goede service. Een aanrader.

Goed en betrouwbaar.

Goed, betrouwbaar en snelle service!

Zeer goede garage met goede service en advies. Prijs kwaliteit is aanrader.

Super tevreden

Bij garage hink zijn we altijd erg tevreden het word snel en keurig gedaan. Het is ook fijn dat de autogarage een leen auto heeft.

Eerlijke service!

Duidelijke taal. Korte lijnen. Bij grotere reparatie wordt er altijd gebeld wat te doen. Prijs kwaliteit goed.

Top, zoals altijd!!!

Marcel is eerlijk en betrouwbaar. Hij denkt mee en helpt waar mogelijk. We zijn erg tevreden.

Uitstekende service!

Bij deze garage werken vakmensen. Bij binnenkomst een warm welkom. De service is echt top, klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Zeker een aanrader om uw auto heen te brengen voor reparatie en/of APK keuring.

Mijn auto is recent voor de apk en een kleine beurt geweest. Tussentijds contact gehad met de mannen over de dingen die ze moesten vernieuwen en/of repareren en meteen een prijsindicatie gehad. Zeer tevreden over deze manier van werken en ik kan het komende jaar weer veilige kilometers maken!

Zeer tevreden, prima services!

Goed geholpen, keurig onderzoek, prijsopgave met uitleg vooraf, dan zelf keuze wat wel of niet. Snelle reparatie, keurige monteurs, vriendelijk en beleefd. Zeer tevreden.

Net je op tijd en geen overbodige dingen

Vakkundig personeel en goede uitleg over de herstelwerkzaamheden

Snel en goed geholpen

Vriendelijk, legt eea uit. Zou zeker terug komen!

Uitstekende service en vakbekwaam personeel

Uitstekende service en vakbekwaam personeel

Super!

Via de anwb bij jullie terecht gekomen. Snel en adequaat geholpen. Kortom erg tevreden!

Vlot en goed

Zonder afspraak toch terecht kunnen.

Top, snel en zeer goede monteurs

Auto had een probleem... via ANWB kwamen we in contact. Zeer goede communicatie en probleem is meteen goed verholpen ... prijs / kwaliteit is niets op aantemerken.

Ontzorgen

Goede communicatie en verstand van zaken en ontzorgt!

Heb het formulier al ingevuld Verstuurd M. Vr. Gr eva radics van overeem