I never had any experience with you...

Other than receiving email, and trying for some times to cancel that email. Please forget me!

• Would you recommend us? No

Vriendelijke verkoper

Mooie bussen staan, komt afspraken goed na. Hele vriendelijke verkoper

Supergoede service!

Omdat ik van ver moest komen kwamen ze savonds speciaal terug. Niks was teveel gevraagd. Nette uitleg, goeie service en de bussen worden behandeld of ze nieuw zijn! Als deze versleten is kom ik zeker terug!

Zeer Vriendelijke mensen

Zijn correct vriendelijk goede afhandeling

geweldig

super goeie service. zeer klantvriendelijk en luistert naar de wensen van een klant.

Vriendelijk en een goede aankoop.

Leenders is een fijn familliebedrijf. Eerst telefonisch contact gehad voor een zakelijke werkbus. Dat ging wel iets moeizaam vanwege het feit dat er een aanbetaling gedaan moest worden omdat wij na 1 week pas konden komen kijken. Omdat we echt geïnteresseerd waren hebben we dat natuurlijk wel gedaan. Bij aankomst heeft hij het ook uitgelegd waarom hij dat doet. Volkomen begrijpelijk als sommige mensen toch ineens niet komen. De aankoop was zeer relaxt en snel geregeld. We konden gelijk de bus meenemen. En wat zijn we als bedrijf er blij mee! Bedankt Marco!

Fijn bedrijf wat de afspraken na komt

Mooie Renault Master gekocht. Je wordt netjes te woord gestaan en een proefrit maken is geen enkel probleem. Tijdens de proefrit waren er een aantal kleine puntjes die ik graag nagekeken wilde hebben. Bij het ophalen van de gekochte auto waren deze netjes in orde gemaakt.

Goed geholpen en auto is gewoon goed

Ben echt goed geholpen door deze mensen en je kunt merken dat ze beide nog plezier hebben in hun werk. Een aanrader dus. Klein bedrijfje met goede service en die ook nog tijd hebben voor een praatje.

Straalt vertrouwen en vakmanschap uit

Top service, eerlijk en vertrouwd

Auto weer netjes afgeleverd en goede service. We rijden steeds weer met een auto weg waar we veel plezier en weinig zorgen om hebben. En altijd gezellig een babbeltje maken :)

Vriendelijk eerlijk auto's

Vriendelijk mensen met nette eerlijke auto's

Vriendelijk en betrouwbaar

Ronnie is erg vriendelijk en het voelt alsof je hem al jaren kent. We zijn heel blij met onze auto. Ook de service na de aankoop is perfect.

Nette garage met mooie nette auto' Personeel heeft veel kennis en nemen alle tijd voor je

Verstand van zaken en betrokken

Ik heb de aankoop van mijn bus als zeer prettig ervaren. De heren zijn betrokken, vakkundig en zeer open. Duidelijk in communicatie en erg flexibel. Voor mij een topzaak waar ik de volgende keer zeker terug zou komen.

Uitstekende ervaring met deze betrouwbare garage

Ik heb uitstekende ervaring met deze garage bij de aankoop van mijn auto

goeie service

goede service en uitleg vriendelijke mensen

Zeer tevreden! Goed bedrijf!

Nette bus aangeschaft voor een nette all-in prijs. Afleverkosten zitten bij de prijs inbegrepen inclusief een beurt en nieuwe APK. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Zeer betrouwbaar en vriendelijk

Sinds kort de tevreden eigenaar van een nette bedrijfs auto. Bij Leenders auto’s in Son terecht gekomen. Gerund door vader en zoon die zeer betrouwbaar en kundig overkomen en zijn. Bij deze beveel ik toekomstige kopers deze garage aan. Léon van der Heijden Catering Chef Léon uit Veghel

Fijn bedrijf waar ik het liefst koop!

Vader en zoon Leenders zijn vriendelijke mensen met kennis van zaken. Auto's die ze inkopen zijn kwalitatief goed, anders komen ze er niet in of gaan ze door naar de handel i.p.v. in hun eigen garage in de verkoop. Ik heb nu mijn derde auto bij hen gekocht en nooit spijt gehad. Mocht er iets zijn, dan word ik altijd netjes, snel en kundig geholpen!

Prima behandeld, deskundige mensen en fijn in de omhang.

Prima.

Alles netjes geregeld en komen afspraken netjes na en ik had er een zeer goed gevoel bij de koop van de auto

geweldig

fijn geholpen met de beslissing nemen wel of niet doen gemoedelijk sfeer en zeker Geen gepush om de koop te laten door gaan en tips gekregen voor het ombouwen van de bus de firma Leenders is een echte aanrader voor mij , ik zal zeker familie en vrienden en kennissen wijzen op dit leuke familie bedrijf bij het zoeken naar een andere auto cq bestel bus voor ombouw naar camper

Zijn hele vriendelijke mensen ( vader en zoon) top service en vooral behulpzaam!

Vriendelijke mannen alles snel geregeld goede service al met al gewoon too

Goede vriendelijke service

Ekkersrijt 1204