Vriendelijke mensen en eerlijk

Ik een Opel Movano bij leenders gekocht en die werd volgens afspraak geleverd. Heb een klein motet probleempje gehad en het werd zonder afspraak gelijk verholpen. Vertrouwd adres!! Kan ik ten zeerste aanraden

Vriendelijke mensen met goede service. Nieuwe apk en grote beurt bij aflevering. Koffie staat altijd klaar.

prettig

Uitstekend bedrijf

Je wordt er goed ontvangen en Je krijgt alle info over het voertuig. En alles was super snel geregeld met mijn nieuwe bus. Bedankt.

Een betrouwbaar garage bedrijf.

Op zoek naar een auto terecht gekomen bij Leenders Auto's. Een gastvrij ontvangst van Marko kwam ons tegemoet waarna er een meedenkende en open communicatie plaats vond. Er werd eerlijk verteld hoe de auto was en voorgesteld een proefrit te maken en niet te aarzelen om te melden als er hierbij nog iets ontdekt werd. Na de proefrit kwam ook Ron bij het gesprek. Hij vertelde hetzelfde over de auto als Marco en dat bevestigde het gevoel van vertrouwen. De auto is keurig afgeleverd en een maand later kunnen we zeggen dat het vertrouwen volledig terecht was. Geen enkel probleem met de auto gehad en voor ons is het duidelijk, als wij weer een auto willen kopen dan komen wij terug. Garages als Leenders Auto's welke waarmaakt wat ze zegt, zijn er namelijk niet zo veel meer van.

Geweldig. Ben nog elke dag gelukkig met de auto en de geweldige staat waarin ze auto's afleveren.

Leuk contact, eerlijk verhaal, nette auto's, alles perfect schoon. Auto gekocht van vier jaar oud met 200K op de teller en hij ziet er gewoon nieuw uit en rijdt zelfs als een nieuwe.

Sympathieke mensen met passie voor hun vak!

Ik ben prettig geholpen, en we hebben er een mooie service auto gekocht waar we nog jaren mee verder kunnen.

Zeer klantvriendelijk

Ik stond te kijken naar een auto en na enkele minuten kwam de eigenaar met de uitleg over de auto. Na een proefrit werd de koop onder genot van een kop koffie afgerond . Een fijne manier om kennis te maken met het bedrijf.

Super vriendelijk en gemoedelijk

Super fijn geholpen.

Aardige mensen en behulpzaam en goede auto's prima service

Betrouwbaar en goede service!

Mijn zoektocht naar een betrouwbaar met een eerlijke prijs voor een occasion auto, heb ik gevonden bij Leenders Auto’s! Gerund door vader en zoon,persoonlijk en zeer goede service. Auto rijdt heerlijk en zonder zorgen, want kopen met garantie is toch wel een prettig gevoel. Zeker de moeite waard om een kijk te nemen indien je kwaliteit en snelle service zoekt.

Prima bedrijf met goede communicatie.

Afspraken worden nagekomen en auto netjes afgeleverd.

Heel erg goed geholpen , auto zag er perfect uit met uitgebreide informatie er bij .

Eerlijk, vriendelijk, bereikbaar, netjes

zeer goede ervaring bij het kopen van mijn Astra. Ronnie en Marco zijn twee eerlijke en vriendelijke mensen, die doen wat ze beloven en transparant zijn.

Wat een fijne mensen zijn dit

Kundig duidelijk vriendelijk goed bereikbaar no nonsense.

Goede verkoop

Goede service, nette vriendelijke mensen. Blij met aankoop

gewoon goed

gewoon goed waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Gewoon super service

Goede service en zeer klantvriendelijk

Zeer positieve ervaring.

Een zeer positieve ervaring. Vriendelijke eigenaren, vader en zoon. Geven je de tijd. Garantie en onderhoudsbeurt. Eerlijkheid.

Fijne dealers

Vader en zoon denken goed mee over de aankoop van een bus, stralen vertrouwen uit en houden zich aan de afspraken (snelle levering, beloofde reparaties).

keurig geholpen

nette inruilprijs

Eerlijke garage met kennis van zaken

Dit is al de derde auto die we hier kopen. Dit omdat ze altijd eerlijk zijn en goed met je meedenken. De prijzen zijn netjes (zeker niet te duur!) en ze doen niet moeilijk over inruilen. Kortom, nooit meer een andere garage!

Uitstekend! Vriendelijk en eerlijk.

Ik kocht 9 jaar geleden een auto bij Leenders Auto en toen ik deze dit jaar wilde vervangen ben ik naar ze teruggegaan. 1. Omdat de auto prima was en mij nooit in de steek heeft gelaten en 2 omdat het vriendelijke mensen zijn die tijd voor je maken. Was eerst nog ergens anders gaan kijken maar dat viel tegen dus terug naar Leenders Auto. En daar wederom geslaagd. Je betaalt een nette prijs voor een goede auto. En je hebt een duidelijk aanspreekpunt, bij vragen hoef je je niet door 7 medewerkers te worstelen voor je iemand hebt die wat voor je doet. Kortom, ik ben zeer tevreden. En blij met mn nieuwe bus.

Geweldig bedrijf

Wij waren op zoek na een bedrijfs bus op internet zagen we een Renault master staan bij leenders autos een afspraak gemaakt en gaan kijken de verkoper was zeer vriendelijk en klant gericht en een goede bus werd ons aangeboden waar op wij besloten hebben de bus te nemen ivm mijn werk was het alleen mogelijk de bus in de avonden op te halen ze zijn speciaal na het bedrijf gekomen om de bus savonds aan ons af te leveren in 1 woord super service gekregen van dit bedrijf ik zeg zoekt u een bus of auto dan moet u zeker eens bij dit bedrijf langs gaan voor een eerlijke deal fam leenders bedankt

Top bedrijf waar kwaliteit en kennis voorop staan

De afgelopen week hebben we hier 2 Renault Masters gekocht. Beide uit 2014. Toen we in de garage kwamen viel het ons op dat de bussen er als nieuw uitzien. Al snel werd duidelijk wat een werk ze eraan hebben, voordat ze deze in de verkoop doen. Van poetsen, ontdeuken en zelfs nieuwe matten. Nieuwe apk en zelfs 3 maanden garantie. Top zeg. We hebben veel garages bezocht, maar nergens dit nivo gezien. Mochten we in de toekomst weer een bedrijfsbus nodig hebben, gaan we zeker terug.

Ekkersrijt 1204 5692AE Son