Fijne mensen, eerlijk verhaal, goede bus

Bij Leenders terechtgekomen in mijn zoektocht naar een betrouwbare, gebruikte bus om als camperbus te gaan gebruiken. Omdat ze voor mij erg ver weg zijn en ik geen techneut ben had ik wat twijfel. Onnodig; het verhaal bij de bus klopte (Nederlandse bus, tellerstand klopte, auto verleden opgevraagd) Geen opdringerig verkoopgedoe, kleinschalig (vader, zoon) en daardoor persoonlijk en oprecht. Peugeot Boxer gekocht, na een paarduizend km te hebben gereden ook voor de zekerheid aan mijn eigen garage laten zien en die gaven er een goed oordeel over. Ik ben er blij mee.

Aardige garage houder de er verstand van heeft.

Renault Master gekocht Proefrit kon direct Eerlijke en fijne garage Direct contact met de eigenaar die ook tevens de monteur is Fijn klein familie bedrijfje

Eerlijk befrijf

Prima bedrijf, komt afspraken na en meer. Mooie auto's

Heerlijk no nonsense familie bedrijf.

Op zondag ochtend een app gestuurd over een Opel Astra station. Gelukkig kon ik gelijk even komen kijken. Na 5 minuten waren we er uit en was de koop gesloten met wederzijds respect wat de prijs betreft. Mijn eerste Opel gaat zeker niet de laatste zijn.

Uitstekend geholpen

Heel fijne mensen erg goed geholpen

Fijne mensen en een nette bus

De heren van Leenders hebben verstand van hun bussen en zijn erg gastvrij. Een nette bus gehaald voor een mooie prijs en loopt tot nu toe als een zonnetje. Meteen bij binnenkomst goed ontvangen en er werd veel verteld over de bussen. Ben zeker een stuk wijzer geworden. Hiervoor 5 andere garages bezocht waar alleen een verkooppraatje gehouden wordt, dat is bij Leenders zeker niet het geval. Ze proberen je aan een goede bus te helpen en willen zelf ook alleen goede bussen de deur uit doen, wat ik mee kreeg uit onze ontmoetingen.

Heel fijn bedrijf

Ze hebben me erg goed vooruit geholpen met de Aankoop van mijn bedrijfsbus.

Vriendelijke hard werkende mensen.

Eigenlijk te vlug om een reactie te plaatsen, heb de bedrijfswagen nu een maand in mijn bezit. Voldoet tot op heden aan alle wensen, en verwachtingen. Voor mijn gevoel , eerlijke mensen die hun afspraken na komen. Hegeman

Vriendelijk en betrouwbaar

We kunnen het iedereen aanraden als u een Vriendelijk en betrouwbaar adres zoekt

Dit bedrijf is een verademing na 2 jaar zoeken op de lastige automarkt

Ik heb een prima VW Transporter gekocht bij Leenders autobedrijf. Prijs-kwaliteit balans was goed en de communicatie helder. Een betrouwbaar familiebedrijf! Een verademing na 2 jaar zoeken naar de juiste bus. Grote onderhoudsbeurt had plaatsgevonden + nieuwe APK bij aflevering. Voor mijn plan voor ombouw tot camper moest er oa een werkkast uit de bus verwijderd worden. Dat hebben ze zonder extra kosten gedaan terwijl het best veel werk was. De DSG ‘bakolie’ was aan verversing toe en dat is ook gebeurd zonder extra kosten. Op de dag van aflevering werd ik bij het station opgehaald. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan die op zoek is naar een goede bestelbus.

Prettige omgang, weten wat een klant belangrijk vind.

Auto werd al netjes gepresenteerd en men nam de tijd en ik bij afleveren was alles in orde.

heel goede ervaring

goede advies snelle montage van trekhaak, oude auto mee verkocht, vrijwaringsbewijs, nieuwe kenteken op mijn n naam zetten ,alles goed geregeld. Alvast bedankt.

Hele goede en fijne service. Enorm goed geholpen en rijd nu in een hele nette bus die goed en netjes is opgeleverd.

Topservice

Ik kom daar al jaren als ik een andere auto wil. Hele goede service en garantie. Ik ben dik tevreden.

Fijn familiebedrijf

Lekker snelle service!!! Alles goed geregeld

Vriendelijke en betrouwbare verkopers.

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Netjes geholpen

Auto gekocht netjes geholpen Goede behandeling door vader en zoon. Hoop dat de auto net zo positief is als de koop en ontvangst

Ik ben zeer tevreden over hoe wij behandeld zijn bij de koop van onze bestelbus. Goede afspraken en er wordt gedaan wat er afgesproken is.

Fijn bedrijf alles naar wens ga zeker week terug als ik een andere bus nodig heb

Fijn bedrijf gaan netjes met de klant om en ga zeker weer terug als ik weer een bus nodig heb

Perfect .

Jii als klant staat op nr 1 . Perfecte service waar andere een voorbeeld van kunnen nemen . Een zeer tevreden klant !

Betrouwbaar bedrijf en men is heel behulpzaam.

Heb lang gezocht naar een nette bedrijfsbus voor ombouw naar camper, en ben uiteindelijk terecht gekomen bij Leenders Auto's. Ben zeer tevreden!

Fijn autobedrijf en super service!

Laatst een bus gekocht bij Autobedrijf Leenders. Bleek achteraf een probleem te hebben, en werd zonder gedoe opgelost. Fijn autobedrijf en super service!

Fijn bedrijf

Bus is perfect afgeleverd

Gewoon snel en netjes geregeld

Zowel vader al zoon super correct en netjes! En fijne bus natuurlijk

Prima en een vertrouwd uitstraling Een prettig persoon Met een passie voor zijn vak Samen met zijn vader Een bedrijf waar het om de auto gaat In plaats van geld Ga zo door