Goed contact met de verkoper

Als de Audi Q3 net zo goed blijkt te zijn als het contact met de verkoper dan ben ik zeer tevreden

Tevreden

Super blij

Ontspannen en to the point

Op een plezierige manier het gesprek aangegaan en daarmee ons vertrouwen gewonnen. Resultaat auto gekocht!

Top nr 1

Top service met vriendelijke mensen

Goed bedrijf

Goed en vakkundig geholpen met de aanschaf van onze nieuwe bestelbus.

Top ervaring dankzij prijs kwaliteit en super fijn personeel

Ontzettend fijn geholpen door personeel dat kundig en uitermate behulpzaam is. Daarnaast is het aanbod qua prijs kwaliteit erg goed. Ik heb er mijn auto kunnen vinden en gekocht en kom hier zeker weer!

Prettige, snelle en betrouwbare transactie

Zeer prettige communicatie. En snelle actie, ik ben zeer tevreden.

Prettig en duidelijk geholpen

Bij eventuele aan en verkoop zeer goed geholpen.

ongedwongen

de verkoper was behulpzaam en heeft het verkoop proces goed begeleid.

Vriendelijke verkoper

Wij maakten kennis met een vriendelijke verkoper

Wij zijn al 46 jaar klant bij garage ploegh en hebben nu een prachtige bmw x4 gekocht.

We zijn heel tevreden

Uiterst klantvriendelijk, zéér betrokken en servicegericht!!!

Na een online speurtocht een zeer mooie auto gevonden bij garage Ploegh. Het eerste telefoontje met Josh Jongsma was meteen erg positief. Hij beantwoordde mijn vragen in volle eerlijkheid en luisterde aandachtig. Diezelfde avond de koop gesloten zonder de auto gezien te hebben, maar we waren vol vertrouwen en dat is zelfs overtroffen! Er waren speciale wensen voor de aflevering en die zijn allemaal tot volle tevredenheid vervuld! De aflevering bij ons thuis in Delft was een feestje en ook na aflevering stond garage Ploegh (lees: Josh) voor ons klaar! Een bijzondere en erg prettige ervaring. Het is best spannend: op basis van een telefoontje en wat Whatsapp berichten maak je een groot bedrag over en dan maar afwachten. Nou, het was van A tot Z super! Wij wensen de hele ploeg van garage Ploegh nog vele prettige jaren toe met nog meer fantastische klantervaringen zoals de onze! Prima, Leuke, Onovertroffen Ervaring! Geweldig en Hartelijk!

Tevreden klant

Ik heb hier mijn eerste auto verkocht.

Supper

Goeie service

Keurig bedrijf

Zeer net bedrijf, zeer vriendelijke nette afhandeling. Goede communicatie en heeft een mooi wagenpark staan.

Geweldige ontmoeting!

Keurige onderhandeling en prima voorstel. Aflevering volgens afspraak. Betrouwbare zaak en medewerkers.

Wij zijn goed en vriendelijk ontvangen.

Zeer positief en meedenkend.

Direct duidelijk geholpen

Je voelt je er gelijk op je gemak..

Eindelijk normale meedenkende verkopers.

Zeer goede en snelle service

Ik kon op de afgesproken tijd terecht voor een proefrit, helaas was de accu te ver leeg, waarschijnlijk door stilstand. Ondertussen werd mij een kop koffie aangeboden terwijl een medewerker met een extra powerbooster de auto aan loop hielp. Kreeg alle tijd om de auto te bekijken, en een proefrit te maken. Goed gesprek gehad met de zeer vriendelijke verkoper. Na de deal gesloten te hebben kon ik na 4 dagen de auto in keurige staat, met nieuwe apk ophalen. Supergoede service, echter 1 minpunt: de hoeveelheid diesel waarmee de auto werd afgeleverd kon ik niet eens meer thuis komen. Jammer. Dan is de service uitstekend, en daar gaat het fout om de tank even op zn minst halfvol te gooien zodat de klant gewoon kan thuiskomen.

Betrouwbaar en vertrouwd

Telefonisch contact gehad over aanschaf auto. Dit voelde heel goed en vertrouwd

Goede service, vriendelijk personeel

Wij hebben onze auto gekocht bij deze garage zonder garantie. Binnen 2 maanden kwam er motorpech. Ondanks geen garantie ons toch zeer goed tegemoet gekomen. Een volgende zal hier waarschijnlijk weer aangeschaft worden.

Vriendelijk geholpen aleen vergeten te kijken of er een trekhaak zat op de door mij aangekochte auto. Helaas zat deze er niet op maar word voor aflevering als nog gedaan. Bedankt!

Goed bedrijf !! ik was op zoek naar een Tesla. Bij garage Ploegh snel en kundig geholpen. Een goed e

ik was op zoek naar een Tesla. Bij garage Ploegh snel en kundig geholpen. Een goed en eerlijk verhaal. Absolute aanrader.

Molenweg 4

9231HS Surhuisterveen

512203501

Over Garage Ploegh

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, staan wij u graag te woord, om gebruik te maken van onze service. Mvg, Team Garage Ploegh 0512 - 36 12 51