Topgarage

Vriendelijk meedenkend uitstekende service

Onze eerste ervaring was goed

Onze ervaring met dit bedrijf was goed. Wij kwamen kijken voor een camper en wij hebben op ons gemak kunnen kijken. Wij werden op een leuke en gezellige manier geholpen door Siebren.

Super service!

Zojuist een Seat Ibiza gekocht. Hier waren wat dingen mis mee, dit werd allemaal geregeld voor een goede prijs. Kortom: goede service en alles was snel rond en deal was snel gesloten

Vriendelijke verkoper, denkt mee en komt met oplossingen

We zijn heel vriendelijk behandeld, de auto had wat lakschade en dit wordt bijgewerkt. De verkoper denkt met de klant mee

super en vriendelijke service gewoon!

Zie boven

snelle hulp en fijn en open gesprek.

was puur toeval dat we daar even het terrein opliepen. Maar er kwam al snel een gemakkelijk en open contact. Geen moeilijk gedoe en dat viel goed bij mij. nu hier een mooie auto gekocht die nu voor mij klaar gemaakt word.

Zeer goed geholpen door dhr Ploegh senior

Alles prima auto gekocht. Koffie gehad.goede service.

Vriendelijk ontvangst en reële onderhandelingen

Vriendelijk ontvangst en reële op compromis bereide onderhandelingen

Transparant, klantvriendelijk

Zeer nette garage, goede werknemers, heldere taal, gastvrij, uitstekende dienstverlening.

Fijn geholpen

Fijn geholpen, er was tijd voor ons, er werd meegedacht, en gevraagd wat onze wensen waren, het doel van het gebruik van de auto werd uitgevraagd, opties werden geboden.

Leuk bedrijf met spontane leuke verkoper

Auto ingeruild zonder poespas

Prima ..!!

Korrekt en vakkundig geholpen

zeer netjes en spontaan personeel

vriendelijk en meegaand behandeld

Aandacht en rustige uitleg

Rustige uitleg Verstand van zaken en niet opdringerig Veel auto’s even proefrijden

Goed service

Goede service, klantvriendelijk,

Zeer vriendelijk personeel

Je wordt vriendelijk snel en vakkundig geholpen.

Klantvriendelijk en alles naar tevredenheid afgehandeld!!

Vriendelijk en goed geholpen en tevreden met de nieuwe auto!

Goed leuk autobedrijf

Het eerste wat ik eigenlijk zeggen wilde is dat het een rommelig bedrijf was; Dat is niet wat ze met hun intenties verdienen. Ik heb een auto gekocht een tesla model S. Deze stond na afspraak te komen proefrijden nog in de showroom op gecupte, afgekeurde(profieldiepte) wibterbanden met TPMS-storing. "Daar konden we nog wel wat mee" dus zo gezegd zo gedaan met de "overdracht" een ander setje velgen met redelijk profiel onder de auto gezet voor een zeer zacht prijsje. Ik heb 4 weken gewacht voor de auto(vanwege import auto) op kenteken stond. De problemen met de bureaucratie lag ogenschijnlijk bij het RDW die beweerde niet de laatste kenteken papieren te hebben gehad aangezien de Noorse eigenaar een keer een plaat is kwijtgeraakt waardoor je in Noorwegen een geheel nieuw kenteken en papieren krijgt( ik had alle info van "Vegvesen" (noorse RDW)betreffende dit voertuig al eens opgevraagd. Bleek na het weekend akkoord van het RDW. PLOEGH heeft me die laatste week, week 3 tot 4 na akkoord van aankoop, een leen auto meegegeven om me tegemoet te komen en alle kosten voor zich genomen. Wederom ook heel netjes. Kortom een familie bedrijf; "waar gewerkt wordt vallen spaanders" maar ze nemen wel hun verantwoordelijkheid. En zo werkt het leven ook, niet alles gaat vanzelf.. Maar je kunt de uitkomst beïnvloeden voor een goed resultaat.

Prettige sfeer

Eerlijk en duidelijk gesprek. Zijn er niet direct uitgekomen maar uiteindelijk allebei tevreden.

Heel goed geholpen alles binnen een uur afgehandeld zeer vriendelijk

Garage Ploegh , meedenkt en heel fijn te woord gestaan.

Eerste indruk voelt vertrouwd , fijn gesprek gehad en er word in oplossingen gedacht , super!!!!!!

Geweldige service en klantvriendelijk ook tijdens de drukte

Was behoorlijk druk met 2e paasdag toch genoeg tijd vrijgemaakt om vragen te beantwoorden en uitleg te geven over de auto super

Goed contact met de verkoper

Als de Audi Q3 net zo goed blijkt te zijn als het contact met de verkoper dan ben ik zeer tevreden

Tevreden

Super blij

Molenweg 4 9231HS Surhuisterveen

512203501

Over Garage Ploegh

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, staan wij u graag te woord, om gebruik te maken van onze service. Mvg, Team Garage Ploegh 0512 - 36 12 51