Leuke spontane verkoper.

Uitstekende ervaring met verkoper S. Pilat. Leuk gesprek, goed kunnen onderhandelen, deed veel moeite om toch tot een overeenkomst te komen. Al met al een prima ervaring.

Vriendelijk en snel

Fijne mensen en snel geregeld

makkelijke communicatie

niet lullen maar poetsen

Goede klantvriendelijke garage

Prettig en vriendelijk geholpen bij het vinden van de auto

Duidelijk en eerlijk over gemaakte afspraken

Ben goed en vlot geholpen door eigenaar.

Top the point

Duidelijk waar ieders behoefte lagen.

Gisteren een auto gekocht bij deze garage.

Er hangt een heel gemoedelijke sfeer en er wordt je niks opgedrongen. We zijn goed voorgelicht over de auto. We hadden gelijk een goede klik met de verkoper. Ze hebben een groot assortiment met allemaal prachtige auto's. Deze garage is echt een aanrader.

Warm welkom

Zeer tevreden over de hele breedte. We werden netjes te woord gestaan om vervolgens snel en netjes te worden geholpen. We konden direct een proefrit maken in de auto naar keuze. Inruil voorstel was prima en deal was dus snel gesloten. Bij deze garage komen we zeker terug voor onderhoud maar ook als we weer een nieuwe auto nodig hebben.

Voelt goed, vertrouwen

Nette ontvangst, vriendelijk te woord gestaan. Geen poespas, maar gewoon....

Snel en goed geholpen

Verkoper kon alles goed beantwoorden en duidelijk uitleggen, erg tevreden over hoe ik ben geholpen.

Helemaal prima

Prima bedrijf…. Niet opdringerig, eerlijk verhaal, snel en accuraat… vertrouwd… helemaal prima.

Een Mooie Zaak ,Heel VeeL Keus ,Klantvriendelijk,En Lekkere Koffie.

Het is er Gezellig en je Voelt Je Welkom. Groeten Sas & Liesbeth.

We zijn goed en deskundig geholpen!

Op weg naar onze vakantiebestemming kregen we pech met onze auto: Ford Focus. Na een week kwamen we in een leenauto weer thuis. Inmiddels hadden we het slechte nieuws gekregen dat de Ford Focus niet meer gerepareerd kon worden. Wat een tegenvaller na slechts twee jaar in die auto gereden te hebben. Op zaterdag 28 oktober op zoek naar een andere auto. Nou, in Surhuisterveen genoeg mogelijkheden, en we hebben dus verschillende garages bezocht. Uiteindelijk bij garage Ploegh geslaagd We hebben een VW Golf gekocht, voor de eerste keer een automaat. De auto moet nog klaargemaakt worden voor we hem op kunnen halen. we hopen dat dit binnen enkele dagen mogelijk is.!

Goed overleg

Ik heb de jongeman als prettig ervaren Eerlijk oprecht en ging dingen overleggen Waardoor het een fijn gevoel gaf dat we serieus genomen werden Ondanks dat hij niet direct alle informatie wist zocht hij het goed uit

Helemaal TOP

We hebben er een Mercedes-Benz B klasse gekocht zo vanaf de foto we hebben hem niet bezichtigd of een proefrit gemaakr ik heb telefonisch contact gehad over de staat van de auto . De auto valt nog beter uit dan op de foto's garage ploegh verdient een dikke 10 en ook een plus voor het personeel in het bijzonder JOS . Bedankt garage ploegh

Vriendelijke service

Was op zoek naar elektrische auto en vond hem bij garage Ploegh. Citroen Zero. Gekocht op basis van de foto's van advertentie en telefoontje met verkoper. Vandaag opgehaald en precies zoals beschreven en verwacht. Een echt familie bedrijf

Top: 1 minpuntje.

Vandaag naar garage Ploegh om samen met mijn vrouw een Lynk&Co te bekijken. Resultaat: na een onverwachte testrit en een faire onderhandeling direct overgegaan tot de aankoop. E’en puntje van kritiek: De toiletruimte in de garage is aan renovatie toe.

Een fijne en prettige verkoper

Vriendelijk personeel, goede koffie deal vrij snel gesloten. Staan open voor opties.

Redelijk

Een ieder mag vrij zijn in zijn mening geloofs overtuiging Maar ik heb het niet prettig gevonden dat er tijdens onderhandelen auto kopen gevraagt wordt of ik wel of niet gelovig bent door Dhr Ploegh Verder waren de verkopers wel goed

Zeer klantvriendelijk

Leuk vriendelijk personeel

Mooi bedrijf

Verkoper terzake kundig voor mijn aangekochte Opel Ampera. Zeer vriendelijk geholpen en een goede deal kunnen sluiten. Nu nog even afwachten of de gemaakte afspraken ook worden uitgevoerd maar daar heb ik alle vertrouwen in. (Smile)

Eerlijk, vertrouwenwekkend, snel

Zojuist mijn/onze tweede auto hier gekocht. Eerlijk advies en eerlijk over inruilprijs, marktwaarde en dat soort zaken. Dat vind ik prettig. Geen eindeloos onderhandelen, maar snel to the point komen. Afhandeling ook volgens afspraak en netjes. Fijne sfeer en een ruim aanbod occasions.

Over Garage Ploegh

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons bedrijf te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, staan wij u graag te woord, om gebruik te maken van onze service. Mvg, Team Garage Ploegh 0512 - 36 12 51