Onlangs een auto gekocht bij EK auto’s, vanwege de lange afstand die we moesten rijden hebben we de auto gelijk meegenomen zonder ‘afleverbeurt’. Deze mochten we bij onze eigen garage laten doen. De kosten zijn netjes gedekt door EK auto. Goede ervaring en zijn erg blij met onze aankoop!

Goed behandeld

Goed geholpen nette service goed contact dus prima ervaring

Super geholpen

Fijn geholpen

Een mooie en degelijke auto voor goede prijs. Altijd antwoord op vragen in minimale wacht tijd. Ook zeer goede en persoonlijke afhandeling van aankoop.

goede service, goed behandeld

Na telefonisch contact, hebben we het uitgesproken en heeft excuses gemaakt! Dit maakt alles weer wat beter en alsnog netjes gehandeld.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas geen goede ervaring. We hadden een afspraak om een auto te komen bekijken, tijd afgesproken voor de avond en de ochtend kregen we bericht dat hij hem aan iemand verkocht had. Sorry maar dat vind ik geen stijl. Dan moet je geen afspraken maken en gewoon zeggen je kan komen, maar weg is weg. Dat was in dit geval niet zo. Er staat in de advertentie bellen voor een afspraak om teleurstelling te verkopen. Maakt dus niet uit of je een afspraak maakt of niet!

goede service, goed behandeld

Zeer net bedrijf. Verstand van zaken

perfect, zeker aan te bevelen

We hadden een mooie auto gezien op de website, daarom een afspraak gemaakt en werden vriendelijk ontvangen en te woord gestaan door Edgar. De auto gekocht met inruil, een mooie eerlijke prijs! Helaas bij thuiskomst toch een probleempje met de nieuwe auto( was bij proefrijden niet aan de orde ) Edgar gebeld..en omdat de auto niet meer mocht rijden heeft Edgar de auto zelf weer opgehaald. TOP!!! We zijn goed op de hoogte gehouden wat er aan de hand was met de auto. De auto is keurig gerepareerd, zodat wij na een paar dagen de auto weer konden ophalen. Daarom zeggen wij...SUPER BEDRIJF, waar je met een gerust hart een auto kan kopen. Veel succes verders met je bedrijf

goede service, goed behandeld

Leuke Bmw gekocht Oktober 2018. Goed geholpen door de verkoper. Nette inruilprijs geboden gekregen. Tot dusver zeer tevreden met mijn aankoop. Bedankt Edgar !

Goede service Vriendelijk Staat je goed te woord Super bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke verkoper, goed en betrouwbaar bedrijf !

perfect, zeker aan te bevelen

Vorige week een auto gekocht bij EK autos en zijn er erg blij mee, we werden keurig en eerlijk behandeld. We kwamen hier terecht omdat een vriend hier ook gekocht had en heel goed te spreken was over de service.