Perfect geholpen eerlijk en oprecht.

Perfect en oprecht

Echt super service en zeer vriendelijk!!!

Wat een top bedrijf!! Super goede service en ontzettende lieve mensen. Ze denken met je mee en komen altijd met een goede oplossing. Ik zou iedereen Meijerink aanraden!!!!

Mooie en betrouwbare auto's

Afgelopen maand bij Meijerink mijn Volkswagen up gekocht. Vanuit zuid holland een hele rit, maar zeker de moeite waard! De auto ziet er in het echt net zo uit als op de foto's. De onderhoudsgeschiedenis is bekend. Bij vragen wordt er snel gereageerd via whatsapp. Ik heb mijn vorige auto hier ingeruild. Toen ik eenmaal thuis was, kwam ik erachter dat mijn zonnebril nog in de auto lag. Deze hebben ze kostenloos opgestuurd! Al met al een nette en betrouwbare zaak, die ik zeker aanraad!

Super service en klantvriendelijk

Een aanrader om naartoe te gaan! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Of het nou voor een aankoop is of onderhoud, je wordt altijd eerlijk behandeld. Ik heb hier zeer goede ervaringen mee en zou iemand die een auto zoekt, of onderhoud/banden nodig heeft aanraden hier eens een bezoekje te brengen 😁

Vriendelijk personeel, en erg goed geholpen.

Gewoon Goed

Prettig zaken doen geen praatjes gewoon volgens afspraak.

Auto gekocht en prima service!

Perfect!

Goede service en correct in afspraken nakomen. Tijdens aankoop van de auto prima geinformeerd en duidelijke uitleg. Aanrader!

geweldig

Een auto gekocht en alles perfect afgehandeld . Jelmar grote klasse jullie hebben er een klant bij

Top kwaliteit

Goede kwaliteit auto. Netjes aan de afspraken gehouden.

Super geregeld

Auto aangekocht, staat was zoals omschreven in advertentie. Aardige man, denkt en werkt mee. Prima ervaring!

Eerlijk en direct

Wij werden na 2 uur rijden hartelijk ontvangen. Goede uitleg en informatie over de auto gekregen, aansluitend op ons gemak een proefrit mogen doen. De APK werd ook nog meteen voor ons gedaan. Snel en vriendelijk geholpen, en een leuke auto mee naar huis genomen

goede service, goed behandeld

Wij hebben hier een Hyundai Atos uit 2008 gekocht. De verkoper Jelter (eigenaar)was zeer vriendelijk en correct in contact. Hij denkt met ons mee en komt je tegemoet waar hij kan. Heeft de auto correct afgeleverd zoals wij hadden afgesproken. Ik raad deze autobedrijf bij iedereen aan. Een garagebedrijf waar de service bij de klant voorop staat.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Ik ben zeer positief over dit bedrijf! Onlangs mijn auto hier gekocht. Nette auto, klantvriendelijk personeel en servicegericht personeel! Mijn auto had een \'klein probleem\' maar dit is zeer netjes afgehandeld! Al met al een prima bedrijf!

goede service, goed behandeld

Open, vriendelijk, flexibel en sympathiek bedrijf

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

De klant wordt telefonisch op de hoogte houden, zodat er geen onnodige kosten ontstaan. Jammer, dat de APK keuring uitbesteed wordt.

goede service, goed behandeld

Goede service en vriendelijk, vakkundige mensen.

goede service, goed behandeld

Mijn ervaringen met Meijerink Auto- en Bandenservice zijn zeer positief. Dit betreft zowel hun deskundige advies bij de aanschaf van nieuwe (winter)banden, hun vakbekwaamheid bij het oplossen van een technisch probleem met een bandenspanningssensor, alsmede hun prettige en flexibele opstelling bij het maken van afspraken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Nette service. Tevreden gevoel.

goede service, goed behandeld

Om te beginnen een zeer prettige ervaring opgedaan in Losser bij Meijerink! Op zondag 3 febr reed ik tpevaliig door Losser en zag een leuke VW Polo staan.na enig onderhandelen ter plekke gekocht.de hele sfeer en gemoedelijkheid en de afhandeling en service is gewoon als erg prettig ervaren.zeer content en tevreden .Jelter bedankt👍

goede service, goed behandeld

Bij Meijerink Auto- en Bandenservice weet je als klant precies waar je aan toe bent. Is het nodig dat de banden van je auto vervangen moeten worden, dan krijg je dat advies. Wanneer het niet echt nodig is, zeggen ze eerlijk dat je er nog een tijd op door kunt rijden. Dit weet ik zeer te waarderen en blijf graag klant bij dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

Super geregeld voor het huren van sneeuwkettingen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires