Een adres om vaker heen te gaan

Fijne garage met een eigenaar die aandacht heeft voor de klant. Je kan er goed afspraken mee maken en hij doet net een stapje extra om je als klant met een goed gevoel de weg op te sturen. Top garage met passie voor het vak.

Positieve ervaring met prettig contact

Een mooie Ford Kuga gekocht. Prettig contact gehad en telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Eerlijk advies gekregen en alles netjes afgeleverd.

Super service

Onze auto middels een zoekopdracht gekocht. Uitstekende informatie en service. We kunnen deze garage ten zeerste aanbevelen, top

Vriendelijk en komt betrouwbaar over

Afspraak op vrijdag gemaakt en proefrit gemaakt,en dat beviel goed,dus onderhandelen en daar zijn wij het eens geworden en ik kon de auto dinsdag al ophalen,kortom ben zeer blij met mijn Ford Kuga en hoop op veel veilige kilometers

Geweldige aankoop MINI

Enorm dankbaar voor de uitstekende en snelle service. Ontzettend blij en tevreden met de aankoop van mijn prachtige MINI. Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen. Aanrader!

Prima occasion gekocht komt gemaakte afspraken goed na

Goede service en vriendelijk behandeld

Auto Meijerink komt afspraken na. Na regelmatig telefonisch overleg, netjes te woord gestaan. Auto keurig afgeleverd. Betrouwbaar adres.

Zeer netjes geholpen

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Direct een goede klik met de eigenaren. Dit voelde vertrouwd. Grote kans dat we onze volgende auto weer hier kopen ondanks een dik uur rijden er naartoe. Echt de moeite waard.

prima levering Seat altea

Autobedrijf zonder kapsones Levert netjes op tijd. Vriendelijke mensen.

Correcte verkoop!!

Samen met m’n zoon heb ik een auto gekocht bij Meijerink. Wij zijn zeer correct, deskundig en vriendelijk geholpen door dhr. Meijerink. Ik ben heel blij met m’n mooie auto.

Betrouwbaar en vriendelijk

Na lang zoeken naar een 2ehands auto bij Meijerink uitgekomen. Gezien de goede reviews was dat wel een rit van 180 kilometer waard. Niet voor niets want een perfecte auto aangeschaft. Diverse aanpassingen werden zonder problemen verricht. Nadat bleek dat de airco het niet deed werd dit kosteloos gerepareerd. Meijerink staat voor tevreden klanten en de communicatie en ontvangst zijn buitengewoon vriendelijk te noemen.

Komt afspraken goed na en goede service

Word snel geholpen en prijs product verhouding is prima

De klant staat altijd op nummer één!

Altijd prima service en een prima prijs. Is bereid ver te gaan voor het vinden van de juiste auto. Ik ben er al jarenlang klant en nooit problemen gehad.

Prima adres voor auto's en banden.

Snel tot overeenstemming gekomen. Bijzonder tevreden over de snelle afwikkeling. Service is top, klant staat op één.

Perfect geregeld!

Ik was op zoek naar een Audi A3 en heb de auto via een zoekopdracht bij Meijerink Banden gekocht. Eerst samen met Jelter besproken wat mijn wensen waren en vervolgens samen op zoek gegaan. Toen we de juiste auto hadden gevonden is deze opgehaald, voorzien van kenteken, nieuwe voorbanden en een servicebeurt. Ook hebben ze de auto voor de oplevering nog even keurig door de wasstraat gedaan! Daarnaast nog nieuwe velgen besteld bij Meijerink Banden en wederom van vakkundig advies voorzien. Zeer tevreden met de geleverde service en snelle levering. Kortom echt een aanrader!

Gewoon goed

We hebben vanaf juli vorig jaar opzoek naar VW T-roc Jelter op zoek voor ons. En paar waren we te laat was de auto al verkocht. Vaak contact gehad met Jelter En overleggen wel of niet doen. Wij wilden wel graag een mooie met alles er op en eraan. Geduld zegt Jelter komt goed. Maar voor de kerst vorige jaar kreeg ik weer deze wat we nu hebben toe gestuurd en gelijk gebeld samen en Jelter heeft het verder allemaal keurig geregeld. We hebben een hele mooie auto van Meijerink op ons oprit staan. Super blij mee.

Betrouwbaar, persoonlijke en eerlijke service.

Erg betrouwbare service en komt de afspraken die gemaakt zijn goed en eerlijk na. 1 auto via zoekopdracht aangekocht, tweede auto hier ook in onderhoud gedaan. Zeer tevreden!

Goed werk geleverd

Auto geleverd die wij zochten. Goede prijs. Aan huis gebracht incl 2 kistje bier zoals afgesproken. Bleek kleine kras op te zitten die naderhand pas was ondekt dit is kostenloos door meijerink banden opnieuw gespoten. Ronduit top service en betrouwbaar

Fijn geholpen, eerlijk betrouwbaar bedrijf met prima service.

Op zoek naar een nieuwe kleine auto even bij Jelter gekeken. Vriendelijk geholpen er was net een leuke Ford Ka binnen met prima opties. Na een korte proefrit eigenlijk enthousiast en met vertrouwen onze VW fox ingeruild en de Ka gekocht. Netjes afgeleverd, distributieriem vervangen en een beurtje en we gingen met een goed gevoel weg. Helaas waren er wat probleempjes maar die zijn keurig opgelost door het team van Meijerink occasions. Na 3 maanden wat problemen met de koppeling. Ook nu weer ... geen probleem we vervangen de koppeling met toebehoren en nu loopt de auto als een tierelier en zijn we heel tevreden. Jelter en Eddy heel erg bedankt voor de prima service, we zijn er heel blij mee en we zullen zeker bij een volgende aankoop jullie niet passeren.

Hele mooie en betrouwbare auto gekocht en TOP SERVICE!!!

Ik had op korte termijn een auto nodig en online had ik bij Meijerink Auto- en Bandenservice uit Losser een mooie en betaalbare Opel Corsa zien staan. Informatie opgevraagd en alles klopte gewoon. Lage km stand, boekjes er bij met kmstanden erin genoteerd, met data van onderhoudsbeurten inclusief stempeltjes waar ik netjes een foto van kreeg toegestuurd en ook kreeg ik een filmpje naar mijn whatsapp gestuurd door Jelter van Meijerink Auto- en Bandenservice van de auto; de auto was inmiddels door de wasstraat geweest en nog mooier dan op de foto's en toen de koop al snel gesloten. De auto kon op dezelfde dag nog gekeurd worden en die middag kon ik hem al direct ophalen. Wat een goede deal! Ik heb de auto inmiddels in mijn bezit en rij er dagelijks mee naar mijn werk. Het is starten en rijden, de 1.2. motor spint als nieuw. ik heb geen enkele op-of aanmerking. Ik ben er superblij mee. De auto is van bj 2013 en ziet er zeker voor zijn leeftijd heel goed uit. Ik had al meerdere Corsa's bezichtigd maar deze was de mooiste. Geen steenslag of putjes in het lak of krassen. Het is een super auto. Jelter & team van Meijerink Auto- en Bandenservice ontzettend bedankt voor de fijne en goede service, snelle levering en uiteraard voor die hele mooie Opel. Groetjes uit Amsterdam! ;-)

Proffesioneel en Klantvriendelijk

Een Prima auto aangeschaft waarbij klantvriendelijkheid en proffesionaliteit voorop stonden. Vakbekwaam personeel daar bij Meijerink auto en bandenservice!

Zeer netjes geholpen

Mini cooper gekocht, nette afwikkeling en Alles netjes volgens afspraak geregeld. Voor de oplevering een filmpje van de auto gehad. Super ga zo door.

Prima garage en keurig geholpen met de koop van een nieuwe auto

Perfecte garage goed en snel geregeld!

Goed autobedrijf, correct, betrouwbaar, en komt afspraken na

Ik heb hier een mooie Renault Clio gekocht (een import uit Duitsland) Maar ik wou graag de instructieboekjes in het Nederlands. Dus heb ik deze besteld en de rekening kon ik naar hun sturen. Goeie service toch. TOP!