Zeer prettig personeel in professioneel bedrijf.

Goed en snel geholpen met inruil van mijn Volvo. Bod voor auto is volgens marktwaarde en deal en vervolgens inlever afspraak was snel gemaakt. Geen gedoe en onduidelijkheden maar eerlijke prijs en duidelijke afspraken. Voor aanvullende vragen en plannen inlever moment snel en erg prettig geholpen telefonisch door medewerkers aldaar. Alles ter plekke geregeld en geld was al overgemaakt voor we huiswaarts keerden. Erg tevreden en zeker aan te bevelen.

Top bedrijf komt afspraken na

Top bedrijf komt alle afspraken na goede en eerlijke prijs voor onze auto gekregen snel en goed afgehandeld. Zeker een aanrader als je je auto wilt verk op en aardige en zeer correcte medewerkers. Ben en Ingrid Kolle

Prima geholpen!

Wat zijn wij gisteren prima geholpen met de verkoop van onze Mercedes A klasse! Klantvriendelijk, betrouwbaar en snelle afhandeling. Daar kunnen andere garagebedrijven nog een voorbeeld aan nemen: zo kan het dus ook!

Helemaal geweldig

Contact met de taxateur (Niels) verliep uitermate goed. De auto werd op (een goede) waarde getaxeerd en na afronding van de verkoopovereenkomst werd het geld direct overgemaakt. Je krijgt zelfs nog € 50,-- extra, dit t.b.v. de terugreiskosten. M.a.w.: je auto verkopen via Bleeker en de Jong kan ik van harte aanraden. 25 november 2020 Gerrit

Nette afhandeling en eerlijke prijs

Ik had een bod opgevraagd na het invullen van de gegevens van de auto. Vrij snel een goed bod ontvangen, wat reëel was voor de auto. Bij het brengen van de auto ging de overdracht soepel en zonder verrassingen achteraf. Dus geen gedoe over de prijs, gewoon keurig. Natuurlijk moet dan ook wel het verhaal van je auto overeenkomen met wat je invult, maar dan krijg je ook een eerlijk bedrag. Erg vriendelijke medewerkers, gewoon prima bedrijf!

Netjes afgehandeld zonder zorgen

Netjes ontvangen. Met een bakje koffie. Daarna kleine inspectie van de auto en overgeschreven. Alles met een bevestiging via de mail. Op zaterdag kon het getaxeerde bedrag niet overgeschreven worden. Maar maandag werd dat netjes overgemaakt met de beloofde extra 50 euro voor de reiskosten.

Mijn ervaring is zeer positief.

Zeer vriendelijk en een snelle, nette afhandeling.

Betrouwbaar

Goede en eerlijke afhandeling. Er wordt niet afgedongen op het bod.

Voldoen 100% aan de procedure en afhandeling als aangegeven op de site.

Snelle reactie op eerste verzoek. Na 2 dagen bedenktijd van mij akkoord gegaan met geboden bedrag. Vervolgens afspraak gemaakt voor het i leveren van mijn auto de volgende ochtend al. Binnen 3 kwartier weer op weg naar huis met vrijwaring op papier en in de mail. Ook het afgesproken bedrag stond al op mijn rekening voordat ik de deur uit liep. Al met al een proffesionele organisatie waar gemaakte afspraken worden nagekomen.

Erg betrouwbaar en super goede service

De bieding was direct goed genoeg, later geen gezeur en bij aflevering direct geld. Kijk het kan ook gewoon eerlijk en betrouwbaar. Super adres voor het verkopen van je auto. Er zijn partijen die auto's kopen (iets met wij kopen...) die bieden veel voor je auto maar gaan daarna stukken naar beneden. Deze mensen bieden reëel en komen hun afspraken na.

Vlotte reactie bij aanvraag en keurige afhandeling door vriendelijke mensen

Na de aanvraag op de site, direct reactie van Niels v/d Poll. Keurig bod en duidelijke afspraak gemaakt. Bij inlevering van de auto is alles prima geregeld!

Erg tevreden!

Een keurig en correct bedrijf met vakkundige, vriendelijke medewerkers. De gemaakte afspraken zijn helder, worden per mail bevestigd en ook nagekomen. Ben erg tevreden over de manier waarop de verkoop van mijn auto verlopen is!

De verkoop van mijn auto ging erg eenvoudig. Ik werd vriendelijk en helder te woord gestaan. Ik ben erg tevreden.

Zeer tevreden hoe de verkoop van mijn auto is verlopen bij Bleeker en De Jong

Vriendelijk en accuraat. Snelle reacties op mails en telefoon. Duidelijke afspraken vooraf die precies zo nagekomen worden als besproken.

vriendelijke medewerkers die doen wat ze zeggen.

Na enkele foto's te hebben geüpload kreeg ik een prima prijs voor mijn auto's. De verdere afhandeling was prettig en correct en bij aflevering kreeg ik wat we hadden afgesproken, en zelfs nog meer, 50 euro extra voor de reiskosten. Gewoon prima geregeld.

Snelle correcte afwikkeling

Snelle correcte afwikkeling , een aanrader.

Prima bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette prijs voor mijn auto gekregen.\r\nNet ontvangst

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vlotte afhandeling en zelf de terugreis wordt netjes vergoed. Verder is het verkregen bedrag voor mijn auto marktconform.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk geholpen en deskundig personeel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk en dynamisch bedrijf! We kregen snel een goed bod op onze auto, deze bieding werd keurig nagekomen bij inleveren van onze auto op de locatie. Snelle en correcte betaling!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer gebruiksvriendelijke website en binnen korte tijd had ik een bieding op mijn Audi.\r\nNa nog 2 prijzen opgevraagd te hebben, heb ik deze van direct geld voor uw auto geaccepteerd en een afspraak gemaakt om mijn auto in Hardenberg in te leveren.\r\n\r\nIk werd hier keurig geholpen, samen mijn auto bekeken en na dat deze goed bevonden was, werd de papierwinkel in orde gemaakt.\r\nMeteen een vrijwaring gekregen en ook de betaling werd meteen gedaan.\r\n\r\nHartelijk dank voor de goede service.\r\n\r\n

Over Directgeldvooruwauto.nl

U wilt uw auto verkopen? Tegen een goede prijs en vooral zonder teleurstellingen achteraf? Dan is directgeldvooruwauto.nl uw partner, makkelijk snel en betrouwbaar!