Erg tevreden!

Een keurig en correct bedrijf met vakkundige, vriendelijke medewerkers. De gemaakte afspraken zijn helder, worden per mail bevestigd en ook nagekomen. Ben erg tevreden over de manier waarop de verkoop van mijn auto verlopen is!

De verkoop van mijn auto ging erg eenvoudig. Ik werd vriendelijk en helder te woord gestaan. Ik ben erg tevreden.

Zeer tevreden hoe de verkoop van mijn auto is verlopen bij Bleeker en De Jong

Vriendelijk en accuraat. Snelle reacties op mails en telefoon. Duidelijke afspraken vooraf die precies zo nagekomen worden als besproken.

vriendelijke medewerkers die doen wat ze zeggen.

Na enkele foto's te hebben geüpload kreeg ik een prima prijs voor mijn auto's. De verdere afhandeling was prettig en correct en bij aflevering kreeg ik wat we hadden afgesproken, en zelfs nog meer, 50 euro extra voor de reiskosten. Gewoon prima geregeld.

Snelle correcte afwikkeling

Snelle correcte afwikkeling , een aanrader.

Prima bedrijf

Nette prijs voor mijn auto gekregen. Net ontvangst

Goede service, vlotte afhandeling en zelf de terugreis wordt netjes vergoed. Verder is het verkregen bedrag voor mijn auto marktconform.

leuk geholpen en deskundig personeel

Leuk en dynamisch bedrijf! We kregen snel een goed bod op onze auto, deze bieding werd keurig nagekomen bij inleveren van onze auto op de locatie. Snelle en correcte betaling!

Zeer gebruiksvriendelijke website en binnen korte tijd had ik een bieding op mijn Audi. Na nog 2 prijzen opgevraagd te hebben, heb ik deze van direct geld voor uw auto geaccepteerd en een afspraak gemaakt om mijn auto in Hardenberg in te leveren. Ik werd hier keurig geholpen, samen mijn auto bekeken en na dat deze goed bevonden was, werd de papierwinkel in orde gemaakt. Meteen een vrijwaring gekregen en ook de betaling werd meteen gedaan. Hartelijk dank voor de goede service.

Over Directgeldvooruwauto.nl

U wilt uw auto verkopen? Tegen een goede prijs en vooral zonder teleurstellingen achteraf? Dan is directgeldvooruwauto.nl uw partner, makkelijk snel en betrouwbaar!