• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette prijs voor mijn auto gekregen.\r\nNet ontvangst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vlotte afhandeling en zelf de terugreis wordt netjes vergoed. Verder is het verkregen bedrag voor mijn auto marktconform.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuk geholpen en deskundig personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk en dynamisch bedrijf! We kregen snel een goed bod op onze auto, deze bieding werd keurig nagekomen bij inleveren van onze auto op de locatie. Snelle en correcte betaling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer gebruiksvriendelijke website en binnen korte tijd had ik een bieding op mijn Audi.\r\nNa nog 2 prijzen opgevraagd te hebben, heb ik deze van direct geld voor uw auto geaccepteerd en een afspraak gemaakt om mijn auto in Hardenberg in te leveren.\r\n\r\nIk werd hier keurig geholpen, samen mijn auto bekeken en na dat deze goed bevonden was, werd de papierwinkel in orde gemaakt.\r\nMeteen een vrijwaring gekregen en ook de betaling werd meteen gedaan.\r\n\r\nHartelijk dank voor de goede service.\r\n\r\n

Over Directgeldvooruwauto.nl