Perfecte dealer

6 maanden geleden mijn grand scenic gekocht, duidelijke afspraken gemaakt die perfect Woden nagekomen. Een echte aanrader voor zowel aanschaf als onderhoud

Kleur bekennen

Epskamp Autodeal heeft geluisterd naar en vragen gesteld over mijn auto wensen pakket. Zij hebben mij goed en vakkundig geadviseerd en daarna de nieuwe bolide voor mij kunnen vinden. Dankzij hen kan ik nu rondrijden in een perfecte vermiljoen Fiat 500. Top! Dank heren voor de service.

Slecht

Afhandeling na de aankoop is slecht (feb2021), er zou een leerbehandeling plaats vinden(april 2021) maar na een val van een paard kon dit niet doorgaan. Er zou een nieuwe afspraak volgen. Tot op heden niks meer gehoord van het bedrijf. Terwijl er toch een behoorlijke prijs is betaald, dit noem ik dan zakkenvullers. Zo ga je niet met je klanten om vind ik.

Topservice en super geholpen!

Super goede ervaring gehad met het kopen van een auto. Driek en Rob zijn hele vriendelijke mensen met het doel om echt een goede auto bij je af te leveren. Voorlopig ben ik goed voorzien en ben ik boven verwachting goed geholpen maar mocht ik in de toekomst weer op zoek gaan naar een auto dan zou ik zeker terug komen bij hen. Top service!

Heele mooie Opel Astra gekocht ben er content mee hij rijd heerlijk

wederom super goed geholpen, tegen een zeer schappelijke prijs.

Vriendelijk, kundig, concurrerende prijzen. Top-garage.

Snelle en vriendelijke service

Al jaren klant bij Autodeal. Altijd snel en goed geholpen. Het is er ook gezellig en het is niet erg om even te wachten tot de auto klaar is.

Fijne, betrouwbare garage

Ik ben heel tevreden over de service en aanpak van deze garage. Altijd welkom, servicegericht, kundig en vriendelijke medewerkers. Ik heb er voor de derde keer een auto aangeschaft.

Super bedrijf!

Heerlijke koffie, altijd vriendelijk en een duidelijke uitleg.

Betrouwbaar, eerlijk, persoonlijk.

Een klein, (toch) all-round bedrijf met gepassioneerde vakmensen. Er wordt ruim de tijd genomen om je te laten begrijpen wat er is of zou moeten gebeuren bij APK, onderhoud of reparaties. Daarbij worden geregeld meerdere opties geboden. Bij de aanschaf van een gebruikte auto wordt zeer goed geluisterd naar de wensen van de klant en krijgt deze heldere adviezen op basis van de uitgebreide ervaring van Autodeal met alle merken en types.

Prima service. Vriendelijk en duidelijk min uitleg raparatie

Prima service. Vriendelijk en duidelijk min uitleg raparatie

Al jaren heb ik diverse auto's in onderhoud bij auto deal

Altijd word er mee gedacht aan de beste oplossing en wordt er een eerlijk advies gegeven, voor het onderhoud heb ik altijd een zeer scherpe prijs betaald, en er altijd tijd voor een leuk praatje ook al hebben zij niet de prijs klasse auto's voor mij in de showroom maar voor onderhoud blijf ik bij auto deal.

Eerlijk en afspraken komen ze na

Prettig en eerlijk in onderhandeling waardoor de koop snel beslist was

Top, verstand van zaken

Aanrader

snelle en nette afhandeling

Mijn auto had een probleem met de achterportieren. Bij de merkdealer zou het nog wel zes weken duren voordat ik terecht kon. Gelukkig kon ik snel bij Autodeal terecht die het probleem keurig heeft opgelost. Afspraken zijn goed nagekomen en er werken aardige mensen.

Zeer goede service

houden zich niet aan afspraken

Zakelijke auto. Er zou winterbandenwissel plaatsvinden dus afspraak gemaakt. Na het eerste gesprek belden ze wederom na 1 week wat de bandenmaat is terwijl dat was doorgegeven. Tijdens dat 2e gesprek aangegeven dat de auto overdag vroeg kon worden opgehaald en tevens de eerste beurt vd auto (half jaar oud) en aangegeven dat de auto op een bepaalde tijd terug moest zijn. was tie niet! Auto heeft blackbox dus zag dat deze nog bij de garage was. Telefonisch zeiden ze dat auto onderweg was maar ik kon zien dat dat niet klopte.. Gewoon liegen!! en niet aan de afspraak gehouden! Slechte service en organisatorisch erg matig. Prive zou ik hier nooit naar toe gaan.

Auto deal houdt van auto's

Grote jaarlijkse beurt laten uitvoeren. Je merkt dat er goed werk geleverd is als je de auto rijdt. Als autoliefhebber geeft dat een goed gevoel. Ze zijn niet goedkoop maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal.

uitstekend

uitstekend

Betrouwbaar, snel en oplossingsgericht.

Fijn bedrijf met betrouwbare en oplossingsgerichte mensen. Kan altijd even langs voor advies en reparaties. Top bedrijf!

Zeer prettig geholpen

Nette en professionel garage, waar je goed wordt geholpen. Mooie Renault Twingo aangeschaft voor mijn vrouw. Dat geeft vertrouwen.

Top tent

Fijne mensen

Ben heel erg goed en snel geholpen!

Ik had een versleten koppeling en ben direct en adequaat geholpen

Altijd goed geinformeerd en goed advies over de auto en wat er moet gebeuren en of het het nog waard is

Zeer professioneel, vriendelijk en snel geholpen aan een goede nieuwe auto

Erg betrokken personeel dat luisterde naar onze wensen en hierin ook meedacht. Het servicepakket is een bonus en aanrader!