Betrouwbaar, eerlijk, persoonlijk.

Een klein, (toch) all-round bedrijf met gepassioneerde vakmensen. Er wordt ruim de tijd genomen om je te laten begrijpen wat er is of zou moeten gebeuren bij APK, onderhoud of reparaties. Daarbij worden geregeld meerdere opties geboden. Bij de aanschaf van een gebruikte auto wordt zeer goed geluisterd naar de wensen van de klant en krijgt deze heldere adviezen op basis van de uitgebreide ervaring van Autodeal met alle merken en types.

Prima service. Vriendelijk en duidelijk min uitleg raparatie

Prima service. Vriendelijk en duidelijk min uitleg raparatie

Al jaren heb ik diverse auto's in onderhoud bij auto deal

Altijd word er mee gedacht aan de beste oplossing en wordt er een eerlijk advies gegeven, voor het onderhoud heb ik altijd een zeer scherpe prijs betaald, en er altijd tijd voor een leuk praatje ook al hebben zij niet de prijs klasse auto's voor mij in de showroom maar voor onderhoud blijf ik bij auto deal.

Eerlijk en afspraken komen ze na

Prettig en eerlijk in onderhandeling waardoor de koop snel beslist was

Top, verstand van zaken

Aanrader

snelle en nette afhandeling

Mijn auto had een probleem met de achterportieren. Bij de merkdealer zou het nog wel zes weken duren voordat ik terecht kon. Gelukkig kon ik snel bij Autodeal terecht die het probleem keurig heeft opgelost. Afspraken zijn goed nagekomen en er werken aardige mensen.

Zeer goede service

houden zich niet aan afspraken

Zakelijke auto. Er zou winterbandenwissel plaatsvinden dus afspraak gemaakt. Na het eerste gesprek belden ze wederom na 1 week wat de bandenmaat is terwijl dat was doorgegeven. Tijdens dat 2e gesprek aangegeven dat de auto overdag vroeg kon worden opgehaald en tevens de eerste beurt vd auto (half jaar oud) en aangegeven dat de auto op een bepaalde tijd terug moest zijn. was tie niet! Auto heeft blackbox dus zag dat deze nog bij de garage was. Telefonisch zeiden ze dat auto onderweg was maar ik kon zien dat dat niet klopte.. Gewoon liegen!! en niet aan de afspraak gehouden! Slechte service en organisatorisch erg matig. Prive zou ik hier nooit naar toe gaan.

Auto deal houdt van auto's

Grote jaarlijkse beurt laten uitvoeren. Je merkt dat er goed werk geleverd is als je de auto rijdt. Als autoliefhebber geeft dat een goed gevoel. Ze zijn niet goedkoop maar voor kwaliteit betaal je nu eenmaal.

uitstekend

uitstekend

Betrouwbaar, snel en oplossingsgericht.

Fijn bedrijf met betrouwbare en oplossingsgerichte mensen. Kan altijd even langs voor advies en reparaties. Top bedrijf!

Zeer prettig geholpen

Nette en professionel garage, waar je goed wordt geholpen. Mooie Renault Twingo aangeschaft voor mijn vrouw. Dat geeft vertrouwen.

Top tent

Fijne mensen

Ben heel erg goed en snel geholpen!

Ik had een versleten koppeling en ben direct en adequaat geholpen

Altijd goed geinformeerd en goed advies over de auto en wat er moet gebeuren en of het het nog waard is

Zeer professioneel, vriendelijk en snel geholpen aan een goede nieuwe auto

Erg betrokken personeel dat luisterde naar onze wensen en hierin ook meedacht. Het servicepakket is een bonus en aanrader!

Vakgarage pur sang

Ik ben zeer tevreden over de service van Autodeal. Vooral de bejegening en klantgerichtheid zijn uitstekend. Alles is bespreekbaar en onderhoud wordt in goed overleg bepaald. Bedankt weer mannen!! Feedback: - Ik heb nu een paar jaar op rij geen leenfiets kunnen lenen omdat deze (nog) niet aanwezig/ teruggebracht waren. Als klant die wat verder weg woont, zou ik dit wel prettig vinden. Helemaal als het weer tegen zit.

Prettig dat je gebeld wordt wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn! Enige wat ik jammer vind dat bij een grote beurt de auto niet gewassen/ schoon gemaakt wordt! Dit was bij onze vorige garage wel t geval! Verder echt zeer tevreden!

Vriendelijk en betrouwbaar

Helaas moesten achterbanden vervangen worden, maar nieuwe banden worden in overleg besteld en er wordt niet meteen naar het duurste van het duurste gekeken. Nu nieuwe banden voor een goede prijs/kwaliteit.

Een bezoek aan Autodeal is altijd een feestje

Goede persoonlijke communicatie! Ze staan altijd voor je klaar, denken goed mee en zijn flexibel. En het is er altijd gezellig.

Zeer vriendelijk personeel!

Ik ben zeer kundig geholpen en adviseer zeker om bij deze dealer een auto te kopen.

snelle en accurate service

Motorisch probleem en zij hebben het dezelfde dag nog gerepareerd.

Eerlijk en meedenken met de klant

Vriendelijk personeel en als er tijd is voor een bakje koffie dan is er koffie De afspraken die gemaakt worden komen ze ook na. De auto weer schoon en opgeruimd terug gekregen. Deskundig advies zowel bij aanschaf van een andere auto of rep van je auto.

Altijd goede service en alles zoals het hoort!

Al jaren klant en nooit teleurgesteld

Vriendelijk ,vertrouwd , deskundig

Ik ben al jaren klant . En dat tot volle tevredenheid. Voor mij geen andere garage En hoop mijn volgende auto daar ook zeker aan te schaffen.