Perfect geholpen

Super mooie auto gekocht en Alles prima geregeld.

goed geholpen

mooie zaak goed geholpen top auto gekocht !

Super geholpen bij ABC

Super geholpen in zowel de zoektocht naar mijn auto als nieuwe velgen ! Zeer tevreden

Uitstekend!

Eerlijk, hardwerkend bedrijf. Ondanks Covid restricties doen ze er alles aan om je vooruit te helpen en tegemoet te komen.. ook wanneer de verkoop eenmaal erop zit. Topservice!

gewoon fantastisch

Kundig, meedenkend eerlijk goede prijs/kwaliteit verhouding

1 en al top service met super kwaliteit!!!!

goede service, goed behandeld

Transporter uit 2010 gekocht bleek achteraf het één en ander aan te mankeren waar zij niets aan konden doen je kunt helaas niet in de motor kijken Ze hebben de bus naar een vw dealer heen gebracht en daar zeiden ze dat de motor op was hij gebruikte veel olie moest dus een nieuwe motor in en werd maar gedeeltelijk vergoed door vw Dus zei Heiki we nemen de bus terug en je krijgt je geld weer terug Daar was ik erg blij mee Ik zou er daarom zo weer een auto kopen je word er netjes behandeld en de service is goed

goede service, goed behandeld

Top bedrijf, BETROUWBAAR, zo als afgesproken ook alles gedaan. Top Bedankt Heiky

Overbeeke 15 5258BL Berlicum