Klantgericht, prima eerlijke service!!!

2 maal geweest ivm kleine beurt aan onze Audi, laatste beurt met eerste keer apk. Prima service en eerlijke prijzen , tevens vervangende auto mee gekregen zodat we mobiel bleven. Kortom prima service !!!!

Parel binnen de autobedrijven!

Vorige week n prachtige BMW gekocht bij Sven. Van het eerste contact tot en met de aflevering verliep alles gesmeerd. Auto werd mooi ”ingepakt” afgeleverd! Het enthousiasme en de bedrijfsfilosofie van Car34 zou een inspiratie voor menig autobedrijf en dealer moeten zijn! Zeer tevreden en ga zo door!!

Goede en snelle service

Mijn auto startte niet en deze werd direct opgehaald. De onderdelen werden besteld en de volgende ochtend was mijn auto alweer klaar. Thuisgebracht en wel!

Vertrouwd, vakkundig en uitstekende service

Car34 ervaar ik als een bedrijf waar ik door vakkundige medewerkers uitstekend wordt geholpen, service is heel goed en klantgericht.

Vriendelijk vakkundige en value for money

Wat een verademing om weer eens bij "een echte garage" te komen. Mensen met hart voor de zaak die niet alleen op een beeldscherm zitten te turen en standaard (veel te hoge) tarieven berekenen zoals merkdealers plachten te doen. De eerste ervaring is positief. Denken mee en zijn niet primair op je portemonnaie uit ;-(. Ik kom er weer.

Prima bedrijf voor onderhoud aan mijn BMW 745i

Kundige vakmensen met verstand van auto's

Prettig geholpen

Snel en kundig geholpen.

Super service!

Super service! Persoonlijk thuis afgezet door Sven tijdens een onderhoudsbeurt voor mijn auto omdat de leenauto niet beschikbaar was. Toen mijn auto klaar was kwamen ze deze persoonlijk thuis afleveren.

Vakkundig en en altijd snel geholpen

Car34 heeft een vakkundige benadering, is transparant en doen wat er afgesproken is.

Vakmanschap en betrouwbaar

Mijn BMW X4 was toe aan zijn onderhoudsbeurt. Weer prima geholpen door de mannen van Car34. Hebben een licentie om BMW beurt af te melden zodat alles ook mooi in de computer van de auto en bij BMW wordt geregistreerd. Gebruiken ook originele onderdelen en smeermiddelen. Voel me erg op mijn gemak bij dit bedrijf, zijn vriendelijk, behulpzaam en hier niet het gevoel dat het vel over mijn oren wordt getrokken als ik de factuur krijg. Weg tevreden dus.

inbouw snel gerealiseerd

Graag meer uitleg bij de oplevering

Zeer prettige ervaringen met dit bedrijf. Service een dikke 10, deze jongens staan altijd voor je klaar.

Zeer snel en correct geholpen!

Ik kwam bij Car34 voor een service geval en ben direct geholpen door de werkplaats op een zeer vriendelijke manier! Bedankt!

adequaat en professioneel geholpen

Prettig geholpen met een alarm systeem prijstechnisch gunstig en super snel .

Super service

Super service en kwaliteit is best

Vertrouwd -vriendelijk -snel -en betaalbaar

Zeker aanbevolen!

Gewoon goed.

Klantvriendelijk, deskundig en professionele uitstraling.

Goede ervaring bij car 34

Alarmsysteem in laten bouwen. Alles goed geregeld ondanks de uitstel aan mijn zijde omdat ik mijn auto nog niet had. Een aanrader.

Geweldig....!

Belde voor een afspraak alarm inbouw. Vroeg of ik de dag daarop al kon komen. Moest iets geregeld worden maar dat ging. Goede koffie, gezellige mensen en vakwerk geleverd tegen een eerlijke prijs. Succes heren !

In 1 woord fantastisch

Kom hier al jaren ,geen klachten ,goede service

Perfecte klantvriendelijke service

Zowel telefonisch als persoonlijk uiterst vriendelijk geholpen!

Uitmuntende service, exact volgens afspraak. Beveel deze graag bij iedereen aan.

Inbouw alarm netjes en vlot. Aanpassing de volgende dag die wij specifiek wilden was ook geen probleem en klaar terwijl we koffie kregen.

Helemaal tevreden

Vanaf het eerste moment dat ik besloot mijn auto te laten onderhouden door Car34, heb ik geen moment spijt gehad. Ik ben in contact met Car34 gekomen toen mijn alarm gecertificeerd moest worden. Sindsdien vaste klant. Erg tevreden. Zeer uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van onderhoud, tips and tricks. Vlot, goed geprijsd en erg vriendelijk. Geen slechte woord over te zeggen.

Top bedrijf!

Heb bij Car34 mijn bmw gekocht en alles super geregeld, service ook top!

Laageinde 34 a

5142EH Waalwijk