Super, prima service!

Prima service!

Prima persoonlijk contact

Afspraken nagekomen zoals afgesproken en een fijne samenwerking.

Goede communicatie, goed geholpen, vriendelijk

Advertentie voldeed aan de eisen. Overeen gekomen met de prijs. Goede inruil op voertuig. Snel de deal gesloten.

Altijd een persoonlijke behandeling, voelt vertrouwd.

Ik vind de persoonlijke ervaring met jullie belangrijk, het voelt vertrouwd en Car34 maakt tijd voor de klant.

Toptoptoptop bedrijf

Super tevreden van de werkzame jongens in de bedrijf, staan ze altijd klaar voor de klant en het is hen niks te veel om alle problemen op te lossen. Toppers

Goede communicatie, zeer vakbekwaam en eerlijke tarieven

Ik kom er al enkele jaren met verschillende auto’s, altijd goed en snel geholpen. Factuur altijd zoals afgesproken.

Klantgericht naar de beste oplossing gezocht. In mogelijkheden kijken en toch naar kwaliteit.

PRIMA GEHOLPEN

ONLINE AFSPRAAK GEMAAKT, SNELLE REACTIE EN SERVICE.

goede service

zoals altijd goede service

goed en snel geregeld

alles volgens schema goed contact en goed snel geregeld

Goede prijs-kwaliteit en klantvriendelijk

Tijdens de werkzaamheden kan je gewoon doorwerken door de haal- en brengservice naar kantoor. Uitstekend bevallen!

Optimaal

Uitstekende service maak samenwerking en gevoel optimaal.

Keurig, snel en deskundig!

Goede nette ontvangst en afgewerkt

Goede vakmensen, absoluut faire prijzen

Vriendelijk en competent team, goede vakmensen. Geen probleem om hier de remmen van de Porsche te laten vernieuwen. De beurt nog wel even bij een Porsche dealer (vanwege het stempeltje......), maar dit zal ik tzt ook hier laten doen.

Zeer kundige medewerkers

Perfect geholpen door zeer kundige medewerker.. Werkplaats ziet er zeer.netjes en verzorgd uit.. Simpelweg "top" ..

Altijd top

Prima bedrijf, duidelijke afspraken en een goede service. Zeker aan te bevelen.

Sinds ik hier enkele jaren geleden kwam als nieuwe klant heb ik alleen maar positieve ervaringen meegemaakt

Snel en vakkundig

Alles volgens afspraak afgewerkt.

Goede en snelle service

Er wordt altijd tijd gemaakt. Service is altijd goed en vriendelijk personeel. Aanrader om een mooie auto te kopen en je auto te laten maken.

Aardige kerel die sven

Goed bezig amigo

Zeer prettig

Wordt er vriendelijk en kundig geholpen. En goede service.

Snelle, goede service

Op donderdag gebeld voor nieuwe banden, op zaterdag al geplaatst. Extra oplettend, twee lampjes stuk en vervangen en ruitensproeier vervangen. Dankjewel, topservice!

top bedrijf goed geholpen bedankt!!

top bedrijf bedankt voor de snelle service!!!

Klantgericht, prima eerlijke service!!!

2 maal geweest ivm kleine beurt aan onze Audi, laatste beurt met eerste keer apk. Prima service en eerlijke prijzen , tevens vervangende auto mee gekregen zodat we mobiel bleven. Kortom prima service !!!!

Laageinde 34 5142EH Waalwijk