een 10++

Een bedrijf een 12 op 10 geven krijgt dit zelden maar dit was een autoverhaal op zichzelf :-) Bij mijn eerste keuzes kreeg ik te maken met dealers (Kona) die geen zin hadden om de auto naar mijn keuze te verkopen - jaja, die heb je ook :-) Dan viel mijn keuze op een Audi A3. De eerste A3 had, voorkomen mede dankzij de alertheid van het team van Bas, een miskoop kunnen worden. Auto was op papier perfect, in realiteit een 3 op 10. En toen kwam die dag, na 2,5 maand geduld te hebben, de perfecte Audi A3, aan. En dankzij Leon, heb ik nog extra winterbanden voor een mooie prijs kunnen aanschaffen. Dit is mijn tweede auto via Bas en team (ik was een van hun eerste klanten sinds het bestaan van Mr Wheelson) Door deze eerdere positieve ervaring besloot ik terug met hen in zee te gaan. Omdat ze waarde toevoegen, omdat ze eerlijk zijn naar de consument. En het avontuur natuurlijk :-) Maar voor nu, ontzettend blij en tevreden!

Beste Inge, We zijn er super-trots op dat we de tweede auto aan je hebben mogen leveren. Het was deze keer geen rit zonder hobbels in de weg, maar we zijn blij dat we er samen goed doorheen hebben kunnen manoeuvreren. Het is mooi om te zien dat we onze meerwaarde weer aan hebben kunnen tonen. We wensen je graag erg veel fijne, veilige en prettige kilometers toe met deze prachtige Audi. Grtz, Team MrWheelson

Uitstekende ervaring!

Heel makkelijk en efficiënt, alles via internet. Communicatie was snel en vriendelijk. Auto 100% conform verwachting.

Beste Zion, Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het vertrouwen. We wensen je veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Uitkiezen, laten regelen en dan genieten

Na eerst een keuze die niet meer voorradig was kwamen ze met een ander vergelijkbaar voorstel. Ik ging akkoord en na een aantal keren contact over de voortgang had ik binnen enkele weken de auto afgeleverd aan huis. Ik heb de service als zeer prettig ervaren en de auto is in prima staat afgeleverd. Zeer blij met het resultaat.

Beste Bart, Bedankt voor je keuze voor MrWheelson. We zijn met veel plezier voor je aan de slag te gaan en zijn er trots op dat we je zo'n mooie auto hebben mogen leveren. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Probleemloos verlopen

De gehele ervaring is prima bevallen. Het is allemaal probleemloos verlopen voor mij, terwijl er best een aantal hobbels te nemen waren. Maar volledig ontzorgt door MrWheelson. Wel rekening houden dat een traject best lang kan duren (word ook van tevoren aangegeven).

Beste Ton, Wat een prachtige beoordeling heb je onze dienstverlening gegeven. Bedankt voor het vertrouwen in MrWheelson en veel fijne veilige kilometers toegewenst met je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Dik te Vreden.

De mogelijkheid om van de subsidie regelingen gebruik te kunnen maken en dan toch een nieuwe auto uit Duitsland met zoveel voordeel zonder problemen aan huis geleverd te krijgen. Alles was prima geregeld.

Beste Jos, Het combineren van de meest interessante subsidies in Nederland en het buitenland kan voor mooie deals zorgen. Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier met deze prachtige auto Jos. Grtz, Team MrWheelson

Helemaal Top!!!

Helemaal top. Sinds woensdag trotse eigenaar van een Audi A3 E-tron dankzij de fantastische service van MrWheelson. In het begin was ik een beetje huiverig om zo'n grote aankoop te doen via internet, maar Bas en René hebben top werk verricht. De eerste keer een auto laten importeren en dankzij MrWheelson heb ik helemaal niets hoeven doen. De auto werd gewoon keurig voor mijn deur afgeleverd. Bedankt voor alles en de volgende auto zal ook weer aangeschaft worden via MrWheelson.

Beste Tjeerd, We zijn er trots op dat we samen de juiste auto hebben gevonden en hem vlot bij je af hebben geleverd. Bedankt voor het vertrouwen en het delen van je ervaring. Grtz, Team MrWheelson

Alles super verlopen aankoop levering restpunten alle maal naar tevredenheid opgelost

Zie boven staande tekst. Ik heb inmiddels twee keer een auto gekocht via Mr Weelson. In 2021 en 2022

Beste Petri, Dit was alweer de tweede auto die we in korte tijd aan je hebben mogen leveren. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe en hopen je de volgende keer ook van dienst te mogen zijn. Grtz, Team MrWheelson

Na wat uitzoekwerk op de website van Mr. Wheelson heb ik mijn keuze gemaakt voor een leuke Opel Corsa E ( Welke in NL niet goed leverbaar is ). Na aanbetaling kreeg ik een berichtje terug dat de dealer de auto niet wilde verkopen ( exporteren naar buitenland ). Dat vind ik dan wel erg jammer want dat het ik liever vooraf willen weten. Ik heb toen een andere keuze moeten maken die helaas veel duurder uit kwam. Met name de kosten van Mr. Wheelson zelf kwamen hoger uit omdat de auto van verder moest komen. Na een behoorlijke botsing heb ik uiteindelijk toch maar akkoord gegeven nadat Mr. Wheelson zelf ook nog wat water bij de wijn had gedaan. Vanaf daar ging het proces goed. De aflevering ging goed, alle documenten op orde en auto in prima staat. Al met al prima service, het zal wel aan de huidige wereldwijde situatie liggen waar geen enkel bedrijf goed op is ingespeeld momenteel.

Beste Wijnand, Bedankt voor het delen van deze ervaring. De automarkt is momenteel erg dynamisch, we hebben zelf de prijzen voor jonge gebruikte auto's nog niet eerder zo zien veranderen. We zijn blij dat we uiteindelijk de juiste auto voor je hebben kunnen aankopen en wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe. Grtz, Team MrWheelson

Was het verstandige keuze om met MrWheelson mij Renault Zoë aan te kopen.

Case Zoë, In aug/sep in contact gekomen met Mrwheelson voor het aankopen van een Zoë na velen linkjes heen en wat terug 6/7 en wat offertes verder uiteindelijk een Zoë (8-2021 met 15Km)gevonden met deze datum zou februari de levering kunnen zijn . Dit alles I.v.m de Duitste sepp. Alles verliep redelijk met wat extra belletjes heen en vele lange stiltes kregen we in februari mail met foto’s en vanaf dat moment gaat er veel mis. De foto’s was niet onze auto werd er ook nog administratieve fout gemaakt extra werk bij rvo veel moeten bellen wanneer de auto wordt opgehaald. Hier mee ben ik een maand bezig geweest. Dan heeft mij vrouw het bevrijdende telefoontje de auto staat op kenteken en wordt donderdag of vrijdag geleverd oh ja ze zouden nog terug bellen voor het juiste stip. Uiteindelijk de volgorde dag maar even zelf gebeld wanneer. Uiteindelijk 7-04 auto voor de deur. Wat na praten, me vrouw opzoek naar de strik en of een bosje bloemen, heb ik rest gecontroleerd en met de persoon die hem had afgeleverd alles afgehandeld. We hadden het nog of het bereik van de auto helaas weer twijfelen. Wat blijkt er ruim 1251 Km op teller . Na even zelf alles te hebben gecontroleerd was uiteindelijk toch oké. Case close dachten wij maar helaas na de 100km te hebben gereden staat De auto met Pasen bij de Berger en daarna bij de dealer want de auto rijdt niet meer. En nu maar hopen dat alles wordt gemaakt en vergoed.

Beste Chris, Bedankt voor het delen van je ervaring met MrWheelson. Wij zijn enorm blij dat we ondanks alle tegenstribbelen van de dealer in het buitenland de auto aan je hebben kunnen leveren, we balen er wel van dat het niet zo is verlopen zoals jij en wij dit voor ogen hadden. Het is goed dat we elkaar net gesproken hebben en ik heb er alle vertrouwen in dat de Renault dealer het goed op gaat lossen. Deze Renault is geleverd met Europese fabrieksgarantie, dus dat gaat helemaal goed komen. Met behulp van jouw feedback zijn wij in staat onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team MrWheelson

Goede service!

Goede ervaring met met MrWheelson! Vriendelijk, goed bereikbaar en snelle service!

Beste Giel, Bedankt voor het delen van je ervaring met MrWheelson. Wat een prachtige auto heb je aangekocht. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met deze unieke verschijning. Grtz, Team MrWheelson

Betrouwbare en kundig bedrijf om zaken mee te doen.

Nadat ik een mooie auto op hun site had gevonden. Eerst telefonisch contact gezocht. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijk Danny. Danny gaf aan om via de site een vrijblijvende aanvraag te doen. Dit heb ik gedaan en vervolgens werd ik zeer kundig geholpen. Mooie inruil geregeld voor mijn huidige auto. Vragen werden netjes via de site of telefonisch beantwoord, zelfs als zij contact moesten opnemen met de dealer in Duitsland. Bij levering regelmatig contact gehad met Bas zowel telefonisch als via de mail altijd vriendelijk en opgewekt. Mijn ervaring is dat ik met een heel kundig bedrijf te maken had die voor kwaliteit en klantvriendelijkheid staat.

Hi Victor, Bedankt voor het vertrouwen en het delen van je ervaring met MrWheelson. Het is fijn om te lezen dat we geslaagd zijn in ons doel. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe in je prachtige nieuwe auto. Grtz, Team MrWheelson

Reliable and customer friendly

Bas and his team took on a task that nobody else in NL wanted to take, neither the official dealers nor other car importers: to import a car to be registered with CD plates. From the first minute it felt that I was in the right hands and they took care of everything in a totally transparent manner. Highly recommended!

Hi Mike, Great that you shared you're experience with MrWheelson. We love to solve puzzles, and you gave us one. We learned a lot of this and can help future buyers that want to buy a car with CD plates. Enjoy your new ride! Grtz, Team MrWheelson

Vakkundige en snelle begeleiding bij het importern van mijn auto.

Korte lijnen en vakkundig hulp bij het invoeren van mijn nieuwe auto. Een volgende keer zeker weer via Mr Wheelson..!!

Beste Ard, Bedankt voor deze prachtige review. Fijn dat jullie voor ons gekozen hebben om deze prachtige auto vanuit het buitenland aan te kopen. Veel fijne kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

Goed geholpen en ze doen wat ze zeggen.

Netjes, vriendelijk en duidelijk. We hebben er lang op moeten wachten maar uiteindelijk een prachtige VW golf variant voor de deur.

Hi Harreld, Gelukkig werd uiteindelijk het lange wachten beloond. Wat een prachtige Golf heb je in ontvangst mogen nemen. We wensen je veel fijne en veilige kilometers toe met de nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Ze doen wat ze zeggen.

Het is natuurlijk zeer spannend als je als koper een voor iedereen naar eigen draagkracht groot geld bedrag neer telt voor iets dat je alleen maar op plaatjes kunt zien. Hier speelt Mr wheelson goed op in en stelt je gerust. Op sommige momenten is het toch lastig als je een paar weken niets hoort om het geloof te houden dat je niet voor de gek gehouden bent ( hier zou een tussentijds telefoontje met status update geholpen hebben want geen update is immers ook een update, en je krijgt het gevoel niet vergeten te zijn.) , maar de auto is binnen. Wij zijn er zeer blij mee!! De begeleiding en het meedenken van de verkopers is zeer goed. Het personeel is altijd even aardig en zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden of onduidelijkheden weg te nemen. Mijn ervaringen zijn niets anders dan goed en zou Mr wheelson ook zeker aanraden aan mensen die op een tweesprong staan om een auto te importeren vanuit Duitsland of niet.

Beste Wilco, Bedankt voor het vertrouwen en de feedback. Wij zijn naar aanleiding van jouw bericht druk aan de slag gegaan om ook het geven van tussentijdse updates mogelijk te maken. Dankzij jouw feedback hebben we hier extra stappen in gezet. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst met je nieuwe aanwinst! Grtz, Team MrWheelson

Bijna een 10, aftersales kan en moet beter

Zeer goed geholpen door Leon bij de zoektocht naar m'n elektrische Opel Corsa-e, zelfs op zondag ontving ik nog appjes van hem. Zeer behulpzaam en klantgericht! Eenmaal iets gevonden, contract getekend en aanbetaling gedaan had ik begin oktober 2021 nog 2 vragen aangezien ik niet wist welke banden erop zouden zitten bij levering (zou de Corsa namelijk in februari geleverd krijgen en kan er zomaar een pak sneeuw liggen en is dan niet handig met zomerbanden) en welke laadkabels erbij geleverd zouden worden. Na 3x bellen in een aantal weken tijd kreeg ik rond de Kerst pas antwoord. En dat antwoord kwam via Leon die aan de sales kant zit en niet de aftersales. Hij heeft dit nog voor me uitgezocht. Aftersales met wie ik telefonisch had gesproken die 3x heb ik dus nooit echt antwoord van gekregen helaas. Was dit WEL geweest en ook op een kortere termijn ipv bijna 8 weken, had ik Mr. Wheelson zeker een cijfer 10 gegeven!!! Auto is overigens in uitstekende staat afgeleverd en ben er superblij mee. Bedankt Mr. Wheelson!!! Als het over 3 jaar nog steeds interessanter is om een (elektrische) auto te importeren en tegen die tijd de aftersales op rolletjes loopt, kom ik zeker bij jullie terug.

Hi Sandy, Bedankt voor je eerlijke review. Dit geeft ons de mogelijkheid om ons concept nog beter neer te zetten. Wij wensen je graag namens het hele team veel fijne en veilige kilometers toe in je prachtige Corsa. Grtz, Team MrWheelson

Na lang nadenken toch maar auto online gekocht was wel spannend Maar het resultaat is super bedankt allemaal

Hi Ruud, Bedankt voor het vertrouwen en delen van deze review. Online een auto kopen is inderdaad een spannend proces, daardoor ligt de lat hoog aan onze kant. We doen met het hele team enorm ons best om dit telkens weer goed te laten verlopen. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst! Grtz, Team MrWheelson

TOP bedrijf met geweldige service!

Wij kochten een VW eGolf via MrWheelson en je koopt dat online, dus gewoon via een plaatje. Dan maar hopen dat alles goed komt. En alles was niet gewoon goed, maar uitstekend geregeld. De auto kwam op de afgesproken dag en tijd, met kentekenplaten en met alle accesoires die ook op de website stonden. Ongelooflijk! De nazorg was TOP! Er wordt naar de ervaring gevraagd, eventuele onvolkomenheden (bij ons ontbrak de hoedenplank doordat de verkoper de winterbanden set achterin had gelegd) wordt direct opgepakt. MrWheelson is pas tevreden als wij tevreden zijn. Je vertrouwen meer dan waard.

Beste Robbert, Bedankt voor het delen van deze beoordeling van MrWheelson. Het was inderdaad balen dat de dealer de hoedenplank niet direct meegeleverd was, gelukkig hebben we weten te regelen dat die achteraf als postpakket is toegestuurd. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst met deze prachtige Golf. Grtz, Team MrWheelson

Adequaat en vasthoudend - prima service!

Het aankopen van een nieuwe Hyundai Kona Electric uit Duitsland bleek niet eenvoudig te zijn. Keuze genoeg, maar de dealers blijken zeer terughoudend te zijn om de auto te verkopen voor export. Niet getreurd! Samen met MrWheelson gezocht en na 15 (!) aankoop pogingen eindelijk een super mooie Kona gevonden. De aanhouder wint! Daarna ging het snel: de auto werd opgehaald, gekeurd en keurig thuis afgeleverd. En bonus: ik kon SEPP subsidie aanvragen die de kosten van MrWheelson prima compenseerden.

Hi Rob, Jouw droomauto aankopen was inderdaad een pittige opgave. Gelukkig staat opgeven niet in ons boekje en is het gelukt! Veel fijne en veilige kilometers toegewenst met je prachtige Kona. Grtz, Team MrWheelson

altijd doen fantasties

Van begin tot eind top

Hi Jos, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Grtz, Team MrWheelson

Tot de koop heel goed, daarna zwak

Ik heb een auto laten importeren via MrWheelson. Het commerciële traject vanuit hun ging prima. Goede communicatie en vrij snelle reacties. Eenmaal de auto gekocht en betaald, dan wordt het echt een stukje minder. Ik heb zelf een aantal keren contact moeten opnemen maar uiteindelijk krijg je de informatie waar je behoefte aan hebt. De auto werd uiteindelijk heel netjes afgeleverd en de transporteur deed zijn werk erg goed! Prima dus. Ik heb een hybride wagen gekocht. Vooraf gevraagd of de twee laadkabels die daarbij horen er ook daadwerkelijk bij zaten. Daarop werd positief geantwoord. Ik heb daarom mijn eigen auto (dezelfde) met alle laadkabels verkocht. Bij ontvangst bleek 1 kabel er niet bij te zijn geleverd. Kan gebeuren. Ik heb dit gemeld met de verwachting dat is alsnog de laadkabel zou krijgen. Deze kabel kost ongeveer 300 euro. Hier begint mijn negatieve beoordeling. Ik heb een heel aantal e-mails moeten versturen en uiteindelijk moeten bellen om überhaupt maar een reactie te krijgen. Er werd gezegd dat ze er achteraan zouden gaan. Duurde weer lang dus maar weer mailen en mailen. Conclusie was dat de leverancier van de wagen die kabel er niet bij had verkocht. Dus mijn probleem. Maar mijn leverancier is mr wheelson en niet het garagebedrijf. Na nog weer een mail te hebben gestuurd dat ik niet blij was/ben en zelfs heb aangegeven hoe ik dit als leverancier zou oplossen, heb ik helemaal niets meer gehoord. Ik vind dit verre van netjes. Een volgende keer denk ik eerst wel even na of het MrWheelson wordt. Helaas. Mede omdat je toch relatief een aardig bedrag betaald voor hun diensten. Toch beveel ik ze aan omdat het regelen van de wagen goed is gegaan.

Beste Henri, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met MrWheelson. Helaas zorgen de laadkabels bij ons af en toe voor hoofdbrekens. In Nederland is het gebruikelijk dat alle verschillende soorten kabels met de hybride en elektrische auto's worden meegeleverd, dit is in het buitenland echter niet altijd het geval, die leveren vaak maar een of twee soorten mee. In dit geval heeft het ons ook veel moeite gekost om te trachten de dealer alsnog deze kabels te laten leveren. Helaas zonder succes. Wij hadden je in dit traject beter op de hoogte moeten houden van de vorderingen. Excuses hiervoor. Ook door deze ervaring zijn wij weer een stuk wijzer geworden en we nemen dit dan ook zeker mee in de verdere ontwikkeling van MrWheelson. Goed te horen dat je ons uiteindelijk wel aanbeveelt. We wensen je veel fijne en veilige kilometers toe met deze prachtige hybride auto. Grtz, Team MrWheelson

Top geholpen, duidelijke site

Ik ben geen echte autokenner dus een auto kopen op afstand was best spannend. De site helpt al een hoop omdat het alle soorten modellen makkelijk laat zien in de filters. Begeleiding bij aankoop ook duidelijk en transparant over de winstmarge.

Beste Dario, Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met MrWheelson te beschrijven. We zijn er blij mee dat je uiteindelijk geslaagd bent in ons enorme aanbod van auto's. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst Dario. Grtz, Team MrWheelson

Top service & goede begeleiding!

In eerste instantie toch een beetje spannend, online een auto kopen/importeren. Gedurende het gehele proces (wat even heeft geduurd... bedankt voor het geduld heren!) heb ik geen enkele twijfel gehad over MrWheelson. Na een lange zoektocht was daar opeens de perfecte Audi Q5 voor mij. MrWheelson heeft ervoor gezorgd dat deze auto te importeren was en het gehele proces perfect geregeld. Zonder enige zorgen is de auto voor de deur afgeleverd. Eenmaal voor de deur bleek de auto zelfs nóg mooier te zijn dan verwacht! Ik ben helemaal blij met zowel de auto als de service vanuit MrWheelson.

Beste Joke, Wat een prachtige Audi Q5 heb je via MrWheelson aangeschaft. Het was een eer om voor je aan de slag te mogen. De Nederlandse wegen zijn een stuk mooier geworden met deze auto erop. We wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe Joke. Grtz, Team MrWheelson

Doet wat het beloofd

Goede begeleiding en nette aflevering. Ik moest een tijd wachten alvorens de auto geimporteerd mocht worden, in de tussentijd staan de activiteiten stil maar onstonden er bij mij wel diverse algemene vragen over de auto maar daar wordt steeds netjes op gereageerd (zij het niet altijd even snel). Ik zou het een volgende keer zeker weer zo doen.

Beste Mike, Leuk dat je de auto via ons hebt aangekocht. De afgelopen weken was het topdrukte bij MrWheelson waardoor we alle vragen niet direct hebben kunnen beantwoorden. Inmiddels zijn we gelukkig weer op volle sterkte. Wij wensen je graag veel fijne en veilige kilometers toe met je nieuwe aanwinst. Grtz, Team MrWheelson

Geduld maar het komt goed!

Na een lange zoektocht waar Mr Wheelson veel energie in heeft gestoken, heb ik in november 2021 een Hyundai Kona besteld. De auto moet nog geleverd worden maar is inmiddels wel opgehaald in Duitsland. In de komende weken zal hij geleverd worden. Vriendelijk personeel en tot nu toe goede service. Ik ben benieuwd naar mijn auto!

Beste Erwin, Bedankt voor het vertrouwen en de moeite die je hebt genomen om je ervaring met MrWheelson te delen. Inmiddels hebben we de auto afgeleverd en wensen je graag erg veel fijne en veilige kilometers met de Kona toe. Grtz, Team MrWheelson

Over MrWheelson

Makkelijk online een auto importeren. Geen zorgen, gewoon alles goed geregeld. Daar staan wij voor. - Geen verborgen kosten - Behoud van dealer- en fabrieksgarantie - Bovag service en garantie - Uitgebreide controle voertuig(data) - All risk verzekerd transport - Volledig ontzorgd online importtraject - Auto-inruil mogelijk - Lease en financiering beschikbaar Auto importeren was nog nooit zo makkelijk en leuk!