Civer is altijd vijf sterren

Maakt niet uit waarvoor; beurt groot of klein, plotselinge incidenten, seizoenswerk, service, prijsopgave: altijd betrouwbaar, integer en snel. In 20 jaar nog nooit 1 negatieve ervaring gehad.

Geweldige service

Heel prettig bedrijf.

Vriendelijke en vlotte behandeling

Afspraak was snel gemaakt. Vriendelijke monteurs. Duidelijke mekding dat de auto weer klaar stond.

Top garage , veel kennis in huis en prima service!

Vandaag heb ik mijn Citroën CX gti t 2 (bj 1987) opgehaald bij CIVER . De werkzaamheden, APK voor twee jaar, onderhoud en laswerk zijn perfect uitgevoerd. Civer is nog een “ouderwetse” garage waar de klant goed en eerlijk geholpen wordt. Geen gladde praatjes maar gedegen vakwerk voor een goede prijs.

Plezierige haal en breng service

Goed geholpen nette service

Goede prijs kwaliteit

Zeer vertrouwd omdat er kennis is van de klassieke DS

Vlotte service en eigen initiatief bij onderhoudsbeurt, zodat ook dingen worden gerepareerd die ik zelf nog niet had aangegeven. M.a.w. er wordt meegedacht met de eigenaar van de auto

Top garage!

Met onze rode BX konden we ivm een LM lekkage direct terecht en hebben ze de auto volledig nagekeken. Na vier dagen stond de auto weer klaar om opgehaald te worden. Wat een fijne garage, duidelijke communicatie en no nonsense!

Heel gied geholpen!

Snel, deskundig en klantvriendelijk geholpen. Topgarage!

Ik heb een auto gekocht bij Civer en er werd bij gezegd dat ik altijd langs kan komen als er iets is. Vanmorgen was dat dus het geval. Ik ben direct geholpen en kon na een kwartiertje weer wegrijden. Geweldige monteurs!

snelle en prima service

zowel beurt als reparatie altijd naar tevredenheid geregeld

Deskundig bedrijf dat met de klant meedenkt!

Mijn eerste ervaring met Civer is positief en de kennis en ervaring met Citroen is daar goed aanwezig. De onderhoudshistorie van de vorige beurten die door een ander bedrijf waren uitgevoerd werden keurig meegenomen. Dus geen dubbel of overbodig onderhoud uitgevoerd.

Uitstekende service, vakmanschap en vriendelijk personeel

Ze denken mee Werken niet gewoon een lijstje af maar kijken goed en repareren alleen wat nodig is Duidelijke uitleg Vriendelijke mensen Aanrader voor citrofielen en anderen

Prettige communicatie en goede uitleg, ook bij 'slecht nieuws'

De APK is altijd een spannend moment. Voor het eerst naar Civer gegaan, na decennia klant geweest te zijn bij Le Garage in Wassenaar. Goedkoop wordt het nooit bij een oudere auto, maar ook bij Civer durf ik mijn Citroen Xsara uit 2004 wel aan deze garage over te laten.

Uitstekende service, snelle reparaties

APK, kleine beurt en enkele reparaties snel en vakkundig geregeld, dank!

Topservice

Ben zeer prettig geholpen, erg behulpzaam voor oudere klanten

friendly, efficient an knowledgible staff

The annual APK and serving of my old Peugeot 205 is perform with speed and efficiency and with the supply of a temeporaray car. Absolute tops. I have been a customer since the bneginning of the company

• Would you recommend us? Yes

Kennis en klantenservice

De mannen van Civer weten waar ze het over hebben. Doen geen onnodige handelingen om extra te kunnen verdienen (wat bij veel garages helaas wel gebeurt), ze doen gewoon wat nodig is! Al vanaf auto 1 tevreden klant!

prima service; ben al 25 jaar minstens klant

prima service; ben al 25 jaar minstens klant

Vriendelijke en snelle service

Ik werd vriendelijk en snel geholpen

Banden laten vervangen. Snel geholpen en voor prima prijs. Goede service

prima geholpen

Civer werd aangeraden door mijn oude garage "le Garage" in Wassenaar. Langs gegaan bij hen voor informatie . Kon snel een afspraak maken. Vriendelijk geholpen en goede service. Dus tevreden.

Heel fijn geholpen!

Mijn motor klinkt weer als een zonnetje

Altijd goed geholpen, eerlijke prijs

Service staat duidelijk op de eerste plaats.

Starrenburglaan 5

2251 AG Voorschoten