kan niet beter

prima 100%

APK uitgevoerd aan mijn XM. Prettige mensen , happy er mee .

excellent

they are very good!

Altijd snel en behulpzaam

Voor onze auto's en bussen staat Civer al jaren klaar. De service is fantastisch. Echt een aanrader.

5 sterren zegt genoeg

Mijn eerste ervaring met Civer heeft bij mij in alles een goede indruk achtergelaten. Klantvriendelijk, vertrouwen wekkende communicatie en snel en deskundig herstel van mijn C4. Civer heeft er een tevreden klant bij.

Snel en goed geregeld

Mijn APK was verlopen en ze hebben het snel en goed opgepakt zodat ik weer lekker de weg op kon. Top

Zeer ervaren, altijd meedenkend en aardig

Zeer ervaren, altijd meedenkend en aardig

Deskundig en klantvriendelijk

Onze oude C5 had kuren aan het airco/verwarmingssyssteem en nog wat andere dingen. Deze mensen wisten de juiste diagnose te stellen, waardoor alles weer is opgelost. En superfijn dat ze nog tijd vrij konden maken voor de vakantie!

Klantgericht en gericht op klanten die terug blijven komen.

Als klant van vele jaren heb ik voortdurend ervaren hoe Civer van zijn waardering voor de vaste klant blijk geeft. Professionaliteit in advies en uitvoering staat voorop, maar meedenken met de behoeften van de klant is een goede tweede. Na de Paulus Buys, rijd ik graag voor naar Voorschoten.

heel goed en betrouwbaar

al jaren lang een tevreden klant met allerlei verschillende citroëns

Creatief en snel

Reparatie van hydraulische toevoer stuurbekrachtiging terwijl onderdeel onverkrijgbaar was. Ook nog snel (binnen 20 uur).

Deskundig en betrouwbaar

Ik bezoek CIVER al jarenlang, eerder met CX, XM, C5 en nu met een C6. Ze zijn deskundig en betrouwbaar, denken met je mee over een goede oplossing en zijn ook nog aardig!

Very good . Very expert and professional mechanics .

Very good knowledge of the car at hand . Very methodical and expert intuitive and deductive way to identify the source(s) of the problem(s) .

• Would you recommend us? Yes

vriendelijk, betrouwbaar, en service gericht

Al tientallen jaren klant en altijd een goede service met een glimlach. Kortom TOP.

Gewoon heeel goed.

Een verademing - Civer weet - in tegenstelling tot vele andere garages /dealers - wel waar ze het over hebben. Flexibel, meedenken en goed werk geleverd!

Super garage, ook als de klus ingewikkeld is.

Oldtimer Peugeot coupe 504 v6 uitlaat moest vervangen worden.Had de onderdelen zelf gekocht en uitstekend gedaan door de monteurs en ben super blij. Zal deze garage aanbevelen aan anderen. Zal zeker terugkomen.

Vandaag heb ik mijn APK laten doen bij Civer. Alles netjes zoals afgesproken gedaan, netjes gebeld wat er gedaan moest worden met, het daarbij horende, prijskaartje. Auto was dezelfde dag nog klaar en weer ready voor een jaar op de weg: Erg tevreden met alles en raad Civer dan ook ten zeerste aan als garage

Goede service door vriendelijke mensen.

Goede service door mensen die verstand van auto’s hebben.

Helemaal fijn !

Super goed !

Klantgericht bedrijf.

Meedenkend, vriendelijk en eerlijk personeel. Fijne service geleverd.

Gemotiveerde sleutelaars die in oplossingen denken

Zeer positief. Ook als het probleem lastig is komt er een oplossing en je wordt altijd netjes behandeld. Dat gecombineerd met een acceptable prijs maakt Civer tot een top ervaring. Aanrader!

Snel, kundig en betrouwbaar

Schade reparatie laten doen. Ik kreeg mijn auto als nieuw terug! Ze werken netjes en zijn heel betrouwbaar. Altijd vriendelijk en service gericht.

Fijne service

Fijne service

Civer is altijd vijf sterren

Maakt niet uit waarvoor; beurt groot of klein, plotselinge incidenten, seizoenswerk, service, prijsopgave: altijd betrouwbaar, integer en snel. In 20 jaar nog nooit 1 negatieve ervaring gehad.

Geweldige service

Heel prettig bedrijf.