Professioneel en deskundig

Vriendelijk, deskundig en altijd bij de les

zeer tevreden. snel en zorgvuldig

gebeurt vriendelijk en met vakmanschap

Goede resultaat en prettig contact.

Zoals boven

Altijd prettig en deskundig geholpen!

Mijn Citroën Picasso loopt weer als een zonnetje na de laatste beurt afgelopen week!

Uitstekend en snel geholpen

Auto rijdt weer top!

Eerlijke diagnose. Vriendelijke service.

Pas als het echt nodig is vervangen ze de remonderdelen, waar een dealer er al meteen iets nieuws in had geplaatst. Een goede garage voor mijn Dacia.

Topbedrijf met ervaren vakmensen

Voor alle typen Citroën en Peugeot, ook oudere modellen, is dit hét adres in de regio.

Prima garage, prima monteurs

Goede garage met uitstekende monteurs. De veiligheid staat voorop maar er worden geen nodeloze of nog absoluut niet noodzakelijke reparaties uitgevoerd, zoals bij menig “groot e/o log” dealerbedrijf.

echte vak mensen

Vanaf Spijkenisse tot Delfgauw wisten deze echte dealers geen kans om mijn c6 te repareren. bij deze garage was het binnen 3 dagen weer helemaal de oude. Deze mensen hebben niet alleen grote vakkennis maar ook hart voor hun werk!!!! ALLE LOF!!!!

professioneel

Zeer klantvriendelijk bedrijf, professioneel, gemaakte afspraken worden stipt nagekomen, denken mee. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Geweldig , zowel qua snelheid van werken als de prijs en de klantvriendelijkheid.

Bij de garage waar ik altijd kwam konden ze me anderhalve dag lang niet zeggen of de auto vóór vrijdag 9.30 uur gerepareerd zou kunnen worden. Diagnose was al gesteld. Ik liep om 10.45 bij Civer binnen, bracht de auto om 14 uur en om 5 uur was-ie alweer klaar. Voor de helft van de prijs

Zeer vriendelijk personeel, goed geholpen

Ik ben pas een paar keer bij Civer geweest, maar elke keer werd ik heel goed geholpen. Vriendelijk personeel, denken mee. Erg blij mee!

Top bedrijf

Keurig en korekt geholpen.

prima personeel dat al tijd klaar staat

een goed bedrijf dat achter zijn werk staat

snel en goed

Werden snel en vakkundig geholpen. Gr Pim en Max, RubberMax

Goede service. Vriendelijk en professioneel.

Goede service. Vriendelijk en professioneel

super geholpen

de service is zeer goed bijna word je direct geholpen,en zeer vriendelijke mensen.

Klantvriendelijk en zij denken mee!

Zij denken mee en zijn zeer klantvriendelijk. Goede ervaringen met dit bedrijf.

Perfecte service voor een redelijke prijs!

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Civer. Ze zijn zeer deskundig en servicegericht en ze houden het onderhoud van je auto betaalbaar.

Vriendelijke mensen heb er een goed gevoel bij.

De 9 zegt eigenlijk al genoeg.

snel en goed

Nog beter als telefoontje als auto klaar is. Ik heb gebeld.

Niet alleen de airco gerepareerd maar ook direct de beurt uitgevoerd

Goede afspraken kunnen maken en beurt en reparatie in één moeite door uitgevoerd.

Altijd klantvriendelijk en promte service

Ondertussen kom ik al een paar jaar bij Civer. De monteurs zijn altijd vriendelijk en de service is goed. Als er iets met de auto is waardoor de kosten buitensporig zouden kunnen worden wordt er eerst netjes gebeld en overlegd, en de overige keren zijn de kosten altijd heel redelijk.

kan niet beter

prima 100%

APK uitgevoerd aan mijn XM. Prettige mensen , happy er mee .