Oh wat rijd mijn Picasso weer heerlijk! Goed gedaan hoor!

Mijn Picasso werd opgehaald en weer teruggebracht en daar tussenin zat een grote beurt en een APK. De Picasso rijdt weer als nieuw, heerlijk en dat voor een heel redelijke prijs.

Super service en alleen het hoogst nodige gedaan.

Geen rare prijzen en overbodige dingen gedaan.

De soepele reactie op mijn te laat komen (door een verstopte weg met aanrijding) en de hele afhandeling prima. En de koffie was heerlijk. Overigens: mijn emaildres is gewijzigd. Dat lukt me hier niet dit te vermelden. Daarom doe ik het hier. [email protected]

Heel positief

Goede en duidelijke afspraken. Vriendelijke mensen. En wat ik top vind: vervangende auto beschikbaar zonder verdere kosten.

Toppers!

Toppers!

Ze lossen problemen op.

Ze kijken verder maken geen onnodige kosten. Met de creativiteit en probleem oplossend vermogen die je ook vindt bij een Franse monteur (compliment).

Goed, betrouwbaar en klantgericht.

Zie boven

Prettige behandeling

Perfecte service en aardige mensen!

Ik kom er al jaren en ben heel tevreden over hun service, betrouwbaarheid en snelheid. Ik rij dan wel een Volvo en geen Franse auto, maar ik kom liever bij deze garage omdat ze altijd voor je klaar staan en je goed helpen. Een dikke 10 van mij!

gewoon prima geregeld.

Was ook nog niet zo spannend, nieuwe banden. Maar lekker persoonlijk. Prijs netjes.

Behulpzaam, eerlijk en snel

Heel fijn dat ik op korte termijn voor een beurtje voor mijn auto kon krijgen. Snelle en goede service en schappelijke prijs

Al decennia goed

Heb mijn auto al jaren in onderhoud hier en met een reden. Altijd meedenken en nooit overbodige reparaties doen. Echt super fijn dat er nog garage's zijn die je blind kan vertrouwen. Leveren ook nog eens heel goed werk af.

Alles volgens afspraak gedaan

Mijn wat oudere Citroën heeft bij Civer een een paar mooie upgrades gekregen, alles is naar tevredenheid en op tijd gegaan.

Klantgericht

Snelle reparatie van schade

Zeer deskundig en supervriendelijk

Fijne garage. Je auto wordt voor onderhoud tegen kleine vergoeding thuis opgehaald en weer teruggebracht. Bij urgent probleem wordt onmiddellijk uitstekende service verleend, inclusief ruilauto.

Ik ben blij met civer

Beste garage die ik ken

niets meer te wensen: dit is "Service"

Persoonlijk èn professioneel, kostenbewust en duidelijk

Goede prijs/kwaliteit/service

Civer autobedrijf biedt alles wat ik van een Citroën specialist verlang: goede monteurs, een leenauto, deskundig advies, kortom een ongekende service, zelfs het interieur van de auto werd gestofzuigd, volgende keer wordt zelfs de hele auto gratis gepoetst!

Kundig, klantvriendelijk en realistische tarieven

Zie bovenstaande

Zeer vriendelijk en meedenkend

Lekker rustig en down to earth. Ze weten waar ze het over hebben en denken in oplossingen.

jullie hebben me een goede service

Ik kwam vandaag voor het eerst bij jullie voor een APK en onderhoud beurt. Me eerste indruk was dat jullie een goede service gaven aan mijn auto en ook niet te duur zijn. Ik ben erg tevreden, voor de volgende beurt kom ik graag weer bij jullie langs

zeer goed

Goede vakmanschap en zeer klantvriendelijk

Heel behulpzaam en vakkundig

Zeer vriendeluijk ontvangen door de heer Arco om een afspraak te maken.. . Daarna een heel vakkundige grote onderhouds beurt door de heer Malik, die ook de moeite heeft genomes om alle technische details uit te leggen..Ze zijn heel goed bekend met Citroëns en hun mogelijk technidche problemen. Ik ben heel tevreden .!

Geweldige service!

Ik kom al 20 jaar bij Civer. Dat zegt genoeg.

Veel aandacht en liefde voor zowel klassieke als nieuwe Citroëns.

Starrenburglaan 5

2251 AG Voorschoten