Al jarenlang deskundige en aardige service!

Civer is een deskundige Citroën-expert, die meedenkt over noodzakelijke klussen en ze zorgvuldig en klantvriendelijk uitvoert.

Fijne garage met professionals

Deze garage heeft liefhebbers van Citroën in dienst. Ik kom er al jaren en mijn dochter ook. Dit is de beste garage voor Citroënrijders en vooral als je in een ouder model (C6 en Xantia) rijdt. Deze mensen helpen je een mooie auto in stand te houden. Ze zullen nooit iets onnodig uitvoeren. Van harte aanbevolen!

top garage

zeer correct

Betrouwbaar en hoge kwaliteit

Onze auto is al een oudje maar zij houden hem op de weg ! Nergens zo goed behandeld

Zorg, deskundigheid en service - altijd goed geholpen!

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel

Vandaag was de eerste keer dat ik mijn auto bij deze garage heb gebracht. Mijn auto is goed en nauwkeurig gekeurd en grote beurt gekregen. Dit alles tegen een schappelijke prijs. Wat mij betreft een hele goede service en hele vriendelijke mensen.

Beter kan gewoon niet

Ondanks alle drukte weten ze je tocht altijd maar weer goed en snel te helpen, altijd eerlijk en oprecht. 6 * zou op zn plaats zijn. Bedankt jongens

Prima garage die afspraken na komt en vooral meedenkt met de klant.

Mijn oldtimer Citroën DS Cabriolet wordt behandeld alsof het zijn eigen auto is! Ben daar erg blij mee.

Na minder goede ervaringen bij het Motorhuis, hebben we onze Citroen bij Civer gebracht. Aardige mensen, duidelijke afspraken en eerlijke prijzen.

zoals altijd weer prima geholpen en gebruik mogen maken van een deelauto.

zie boven

Altijd goed

Goede snelle service, fijn personen en betrouwbaar.

Vriendelijke en snelle service,ik ben heel tevreden

Ik ben nog niet zo lang klant bij dit bedrijf,maar het bevalt me prima.

Zoals altijd grote klasse, beter kan niet

Kundige, betrouwbare, hardwerkende topgasten, die altijd nog een stapje extra (willen) zetten.

Al 30 jaar TOP

Heel betrouwbaar.

Goed contact, vertrouwen dat de auto in goede handen is.

Waar het om gaat (de auto, de communicatie) gaat goed. Ik ben minder enthousiast over de omringende ICT. Zo heb ik gisteren mijn leeftijd ingevuld (waarom?) en moest daarvoor naar 1955 terug, niet scrollend maar door elk jaar aan te tikken. Het lukt me ook niet hieronder mijn naam en stad in te tikken. Jammer! Tenslotte gaf ik eerder een adreswijziging door die blijkbaar ergens strandde.

Vakmannen, vriendelijke service

No nonsense, leuke sfeer in de werkplaats, gewoon goed auto's maken.

Snelle reparatie, schappelijke prijs

Door de anwb geholpen met start probleem, maar moest wel.direct naar garage. Binnen 2 dagen m'n auto terug , met nieuwe startmotor.

Top bedrijf

Kundige en ervaren mensen werken hier die weten wat je auto nodig heeft. Geen overbodige toestanden maar duidelijke afspraken en snelle reparaties. Er wordt meegedacht in oplossingen en dan kijkt men niet naar de duurste maar naar de naar de beste. We komen hier al jaren en zijn uitermate tevreden. Echt een top bedrijf niet alleen voor reparaties maar ook voor een andere, nieuwe, auto.

helemaal zoals afgesproken en naar mijn zin voor een nette prijs

Ricus is een fijne en deskundige vent

Dit bedrijf denkt mee met de klant om zowel de auto optimaal te servicen en de kosten in de hand te houden.

De juiste aandacht!

Alle collega’s contact was prima en leidde tot een goed resultaat. Fijne service! Dank daarvoor!

Klantvriendelijk, snelle dienstverlening en comfort afspraak handelend

Communicatie met afwezige.medewerker over o derden gaf wat onduidelijkhei. Was snel.opgelost na bespreken.

een bedrijf waar je je welkom voelt

laagdrempelig ,gastvrij en leuk in de omgang staan altijd voor je klaar

Bekwame, leuke mensen. Houden van auto’s

Heb mijn auto daar ingeruild voor een nieuwe oude auto. Iedereen was transparant, geen onzin verhalen en inruil verliep heel prima en relaxed allemaal. Aardige mensen die weten waar ze het over hebben, houden van de merken onder hun hoede

Starrenburglaan 5

2251 AG Voorschoten