Zeer positieve ervaring.

Wij hebben onze cayman S bij zuffenhaus aangeschaft. Met Mark is het zeer prettig zaken doen en afspraken maken. Hij is rustig, open en eerlijk. Als hij zelf het idee heeft dat er iets aan ontbreekt of binnenkort aan de auto zou moeten gebeuren dan geeft hij dat even aan of lost het zonder te vragen op. Zo had ik niet op een koplamp gelet maar Mark laat deze op eigen initiatief opnieuw coaten. Remmen, banden, onderhoudsbeurt en 111 puntencheck allemaal goed geregeld zodat we voorlopig zorgeloos kunnen rijden. En oh ja, nog eens een goede garantie alleen verwachten we deze niet nodig te hebben. Mark bedankt!

Ultiem

Mijn ervaring was uitstekend. Er werd met passie over de auto verteld en alle tijd genomen om vragen te beantwoorden en duidelijkheid te verschaffen. De volgende komt hopelijk ook hier vandaan !

Alles goed en snel geregeld!

Al bij de eerste kennismaking een fijn gesprek over de auto. Mark is een liefhebber en dat kun je zien aan de auto’s die er staan. Alles zeer snel en goed geregeld dus twee dagen later stond de auto hier voor de deur!

Top auto gekocht bij een top bedrijf

Mijn allereerste Porsche gekocht bij Mark Zuidervaart van Zuffenhaus. Mark is een super relaxte en betrouwbare jongen met heel veel passie en kunde voor zijn vak. Alle Porsches die hij verkoopt zijn 100% en verkeren in nieuwstaat. Als je op zoekt bent naar een betrouwbare Porsche voor een eerlijke prijs en advies dan bent je bij Zuffenhaus aan het goede adres. Ik kom in de toekomst zeker bij je terug Mark!

Mark is niet alleen een prettig en kundig persoon, maar was ook in ons geval flexibel. Wij hadden geen aanmeld code voor onze inruil 911, maar hij maakte er geen punt van en gaf ons onze nieuwe 911 mee. Gelukkig was dezelfde avond alsnog alles geregeld. Verder nam hij de tijd voor de aflevering en zorgde hij voor een gepoetste glimmende auto met een volle tank benzine. Top.

Goed behandeld en komt betrouwbaar over.

Betrouwbaar, mocht de auto zo meenemen en de volgende dag terug brengen. Heeft alles goed gedocumenteerd, deskundig en weet de geschiedenis van de auto.

Prachtige collectie en plezierig geholpen

Na aanvankelijk een wat moeizame onderling er toch goed uitgekomen en zeer plezierig door Mark geholpen. Zeer overzichtelijke en mooie website en een prachtige collectie. Ik verwacht zeker dat dit niet de laatste Porsche is die wij bij Mark gekocht hebben en kan Zuffenhaus zeker aanbevelen.

Top kwaliteit auto’s en persoonlijke aanpak

Bij de aankoop van mijn 911 ervaren dat Zuffenhaus staat voor een collectie van hoge kwaliteit. De benadering vanuit Mark is persoonlijk, open en ontspannen. Acties werden snel opgepakt en ook de service bleek uitstekend. Zeer tevreden dus.

Zeer professioneel!

Is heel vriendelijk , correct en professioneel. Top !

Porsche liefhebber in hart en nieren!

Geinteresseerd in een specifiek exemplaar (type en uitvoering) kom ik terecht bij Zuffenhaus. Het contact verloopt bijzonder prettig. Mark heeft het mogelijk gemaakt dat ik nu kan genieten van een fantastische auto!

prettig, eerlijk en betrouwbaar...

Afgelopen week voor de tweede keer een Porsche opgehaald die ik bij Zuffenhaus c.q. Mark Zuidervaart heb gekocht (991 GT3). Het is intussen m'n zevende Porsche, mijn tweede 911 (alle andere hadden een middenmotor) en mijn eerste 911 met waterkoeling. Van deze zeven exemplaren zijn er zes aangekocht bij (of via) Mark. Mark is enthousiast over het merk, heeft fraaie auto's staan en kent de achtergrond van de auto. Het is altijd om prettig zaken met hem te doen, hij is bovendien eerlijk en betrouwbaar en komt z'n afspraken na. Daarnaast heeft hij mijn cremewitte Boxster Spyder al weten te verkopen nog voordat deze bij hem op de website kwam te staan, dus al met al is zowel het aan- als verkooptraject bij hem in zeer goede handen. Het is daarom geen toeval dat ik Zuffenhaus in Hilversum wederom heb weten te vinden en het is een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een fraaie en eerlijke Porsche!

Zuffenhaus noch besser als Zuffenhausen

Als deutscher Kunde war ich ich mit Mark und Zuffenhaus äusserst zufrieden, top Kontakt und Transparenz zu, Angebot, Unterstützung beim Export nach Deutschland und verbindliche Einhaltung aller Termine und Zusagen. Hier hat man ein sehr gutes Gefühl beim Autokauf, nur zu empfehlwn. 5/5. Super. Vielen Dank !

Super tevreden

Mark heeft mij zeer deskundig begeleid bij het aansachaffen van mijn eerste Porsche. Zijn passie voor het merk spat eraf en hij gunt iedereen om onderdeel te worden van dit bijzonder wereldje. De collectie die Mark heeft staan is prachtig. Elke auto ziet er als nieuw uit en is volledig gedocumenteerd. Bij taxatie voor de verzekering bleek nog eens dat Mark eerlijke prijzen hanteert. Zuffenhaus is een aanrader.

Alles volgens afspraak.

Mark is een enthousiaste ondernemer met een prachtig product. Alle aanwezige auto's zijn in topstaat en veelal zijn de vorige eigenaren hem bekend. Aankoop van een Porsche draait om vertrouwen en dat straalt Zuffenhaus perfect uit. Porsche Dealer kwaliteit!!!

Zoals het altijd zou moeten gaan

Na een e-mail, werden wij keurig gebeld door Mark. De afspraak stond. Ontvangst was zeer hartelijk en gemeend. Na de koffie de auto bekeken en de volledige historie werd doorgenomen. Daarna de proefrit. Wat een auto. Compleet. Zoals ook geadverteerd. Top. Wij hebben niet echt lang hoeven nadenken. Dezelfde dag de auto gekocht. En, daar deze auto rijklaar was, de volgende dag afgeleverd. Ook hier werd weer de tijd genomen alle vragen die wij nog hadden te beantwoorden. Gelijk het weekend genoten. Elke keer een feest om in te rijden. Bedankt Mark. Tot op de koffie.

Ervaren verkoper Mark Zuidervaart

Meerdere auto’s mogen kopen bij Mark, zeer ervaren en bijzonder aardig in omgang, komt zijn afspraken na. Nooit een negatieve ervaring gekend of gehad.

Je wordt goed ontvangen.

Mark van is een correcte man, En geeft de koper een goed gevoel. Die ook staat voor zijn product.

a Dream came true

We hebben allemaal onze “droomauto” is ons hoofd. En als je die droom met Mark deelt komt er een moment, geheel onverwacht, een appje. Letterlijke tekst: “Heb er nu 1 daar staat je naam op” En dan word je nieuwsgierig....... Resultaat : Niet meer dromen, Garage inlopen, met verliefde blik instappen en genieten. Dreams come true by Zuffenhaus

Mooi aanbod en uitstekende service

Ruim en kwalitatief goed aanbod tegen goede prijzen.. Service gericht. Betrouwbaar en grote kennis van het merk

Alles tot in de puntjes geregeld

Super goed.

Eerlijkheid en openheid van zaken.

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst met een lekker bak koffie. Een mooi en net assortiment aan Porsches. Wij kwamen even kijken naar een agaat grijze Porsche 911, echt een mooie nette auto, maar eigenlijk buiten ons budget. Wij waren op doorreis omdat wij elders, zo dachten wij een mooie Porsche 911 zouden aantreffen, helaas minder waar en zijn teruggegaan omdat wij behoorlijk onder de indruk waren van de 911 bij Zuffenhaus. De man in kwestie van Zuffenhaus weet wij hij aankoopt en wil kwaliteit leveren, zo heb ik het ervaren. Echt een bedrijf waar je vertrouwd je Porsche kunt kopen. Kortom alles klopt en wij zijn er met wederzijds tevredenheid uitgekomen.

Zeer goed en een ontspannen sfeer.

Eigenaar Mark heeft ons goed geholpen. Mark nam alle tijd voor ons en heeft mijn vragen goed kunnen verklaren. Als de kans zich voordoet zal ik in de toekomst zeker weer naar Mark terugkeren.

Uitermate tevreden!

Mijn tweede Porsche 911 bij Zuffenhaus gekocht! Een 911 Carrera 4S. Mark heeft prachtige auto's staan, met een goede historie en in interessante uitvoeringen. Ook dit keer ben ik weer zeer goed door hem geadviseerd. Sympathiek, professioneel en netjes. Mijn auto is perfect afgeleverd, ik ben er weer uitermate tevreden! Iedereen die op zoek is naar een Porsche 911 (of een ander model) raad ik van harte aan zich eens bij Zuffenhaus te oriënteren!

Ben je van plan om een Porsche aan te schaffen, doe dit dan bij Zuffenhaus. Mooie collectie met een transparantie historie en manier van zaken doen.

zuffenhaus levert op alle vlakken topkwaliteit

Mark kan zich goed verplaatsen in de wensen en behoeften van de koper en is naar mij toe heel behulpzaam geweest in het afwegen van keuzes en mogelijkheden. Hij is oplossingsgericht en gaat echt die stap(pen) verder om er zeker van te zijn dat de klant helemaal tevreden is met zowel de auto als het proces