Super veel kennis van zaken en vriendelijke en goede service

Mark is niet de standaard autoverkoper. Hij denkt echt mee, niets lijkt te gek en service eindigt niet bij de voordeur. Daarnaast veel kennis van zaken en reëel. Fijn zaken doen, een aanrader als je op zoek bent naar een Porsche met iets extra's.

Deskundig, vertrouwd en kwaliteit!

Zeer prettig eerste contact. Deskundig advies en geweldige kwaliteit!!

Correct, betrouwbaar ik zou Mark eigenlijk bij iedereen aan willen bevelen.

Inmiddels mijn 2e Porsche bij Zuffenhaus gekocht. Dit uiteraard door de zeer goede ervaring met de vorige Porsche. Mark voelt de wensen van de klant perfect aan en weet deze uitstekend te verwezenlijken. Het is mij nu al duidelijk, als het zover is komt de volgende ook bij Zuffenhaus vandaan.

Vriendelijke en professionele dienstverlening

Heel aangename kennismaking met Mark Zuidervaart en prima service over de ganse lijn!

Very serious Porsche seller

I imported a nice 911 from Mark. Mark was a fantastic professional, good communications, and a super car delivered in a perfect conditions. I'm automotive broker, it was one of my best experience ever so congrats! so good to work with a true professional. Thanks Mark

Very serious Porsche seller

Mark is echt een Porsche fanaat. Hij doet echt zijn best om een goede auto af te leveren tegen een schappelijke prijs.

Een Holistische ervaring

Je eerste Porsche kopen is een proces. Alle variabelen moeten kloppen. Bij Mark heb ik de droomauto gevonden, en hij heeft me vakkundig begeleid. De deal was rond nadat ik de motor voor de eerste keer startte, voor mij een Holistische ervaring. De auto is in mint conditie en Zuffenhaus heeft zich laten gelden als specialist waar enkel de top goed genoeg is. Bedankt. Floris

De eigenaar Mark is een uiterst vriendelijke man met kennis van zaken. Hij heeft prima auto’s in zijn bedrijf staan met juiste historie en onderhoud. Hij maakt tijd voor zijn klanten en geeft (on)gevraagd advies over de auto’s. Is eerlijk over hetgeen hij aanbied en dat is wel eens anders in deze branche.

Mark is klasse

Terwijl ik toch al jaren geleden (nog bij Pon) een paar keer een auto bij hem heb gekocht hielp hij mij vandaag op een zondag om in mijn auto te komen terwijl die helemaal vast stond met een lege accu. Dat waardeer ik zeer. Oprechte interesse en hulp. Dat vind ik echt klasse. Hart de zaak en mensen.

Prachtige Porsche gekocht bij Zuffenhaus

Mark is een zeer prettige man om zaken mee te doen. Ik was bij hem op een regenachtige vrijdagavond in november ‘21 en werd gastvrij onthaald met goede koffie. Geen verkooppraatjes maar een oprecht en eerlijk verhaal over de 991 die op de site direct mijn favoriet was. Alle documentatie aanwezig en tijdens de proefrit vertelde Mark ook de historie van de auto. Ik moet bekennen dat ik nog maar een krappe 500 km met de auto gereden hebt maar de auto voelt heel solide en eigenlijk nieuw aan. Wat een verschil met mijn oude 996. Zuffenhaus raad ik aan als je op zoek bent naar een echt mooie Porsche met een gekende historie. Mark heeft er zat staan. Hans

Vertrouwd, deskundig en eerlijk advies!

Afgelopen week een bezoek gebracht bij Mark om een Cayman te bezichtigen. Vooraf via zijn transparante website met prima foto’s en informatie al een beeld geschetst van wat ik zou aantreffen. Geen autobedrijf waar alles peperduur blinkt en ademt. Geen autoverkoper met autoverkoper trekjes. Maar een prachtige opstelling van datgene waarvoor je bij Mark komt. De auto’s staan er onberispelijk bij en keurig opgesteld. De Cayman waar wij voor kwamen stond keurig vooraan en er was ruim de tijd voor ons om te kijken en te voelen ondanks de bijna onmogelijke tijd van aankomst van ons. “Zolang jullie er zijn ben ik er ook, neem alle tijd” De auto was zoals in de advertentie omschreven en kant en klaar voor verkoop. Proefrit gemaakt en alle nodige informatie werd gedeeld. Wat een fijn vertrouwd gevoel om daar toch een droom waar te maken. Mark een dikke 10 voor je geduld, eerlijk advies en transparante manier van handelen. Uiteraard ging de Cayman direct mee naar huis!! Graag tot een volgende keer.

Deskundig en persoonlijke begeleiding

Mark heeft alleen de beste auto’s te koop staan. Jaren Porsche ervaring en een complete service maken het een plezier om met Zuffenhaus zaken te doen.

Top ervaring!

Ik had een interview gelezen in het blad PUUR met Mark. Ik heb gebeld voor een afspraak te maken om te proef te rijden. Zeer goed ontvangen en fijne service.

Zeer tevreden!

Fijne communicatie met Mark gehad, en heeft mijn droom tot werkelijkheid gemaakt! Ben trotse eigenaar van 1 van de vele mooie Porsche die bij Zuffenhaus staan. Nogmaals bedankt voor alles!

Betrokken, betrouwbaar en vooral een autoliefhebber

Zo kun je ook een auto verkopen !

perfecte ervaring

Mark weet op basis van een mix van kennis en het juiste gevoel voor entourage en respect voor de argumenten van de potentiële klant de koper de juiste keuze te laten maken. Ik kom zeker terug bij Zuffenhaus!

Een zeer correcte en plezierige aankoop-ervaring

Mark Zuidervaart is een beetje een "pietje precies", en dat ervaar ik bij de aankoop van een Porsche als zeer plezierig. Duidelijk afspraken, verzorging tot in de details ; zeer goed.

Zoals het hoort bij het merk Porsche!

Een antal keer bij Mark geweest. Altijd leuk en onderhoudend. Ik ben iedere keer ontvangen zoals het hoort. Hij luistert naar de klant. Mijn voorkeur ging uit naar andere velgen. Was geen probleem omdat hij nog een 'reserve' set had liggen. Deze keer daadwerkelijk een aankoop. Die verliep erg vlot op basis van vertrouwen. Ook de aftersales prima. Klein dingetje wat ik via de lokale Porsche Dealer heb kunnen oplossen. Erg fijn. Bespaarde me minimaal 1 rit naar Hilversum.

Zeer goed en levert kwaliteit.

Mark staat voor zijn product en doet wat die zegt. heb al meerdere auto's gekocht bij Mark. En altijd naar alle tevredenheid.

Zeer professioneel, goed gevoel, geen alledaagse autohandelaar

Als het klopt, klopt het. (Tegeltje)

TOP!!

Super ervaring met Mark Zuidervaart /Zuffenhaus. Prachtige Porsche gekocht en top aftersales!! De taxateur die de auto voor de verzekering kwam taxeren bevestigde ook dat Mark altijd prachtige auto’s heeft die helemaal kloppen. Eerlijke prijzen en geen geneuzel over hoe de auto zou worden afgeleverd. Hoewel het banden profiel nog prima was komen er ongevraagd nog 4 nieuwe onder omdat Mark ze wat oud vond. Voor de zekerheid ook nog nieuwe accu erin. Kortom als je een serieus mooie Porsche zoekt ben je bij Zuffenhaus aan het juiste adres!! Doet mijne inziens niet onder voor een officiële Porsche dealer!!

Kan niet beter.

Mooie en betaalbare Porsches. Prima aflevering en persoonlijke benadering. Je kan er van vloer eten! Dat zegt genoeg. Mark is een eerlijk persoon met het hart op de goede plaats. Gewoon super.

Fantastische service

Mark is een geweldige vent en daarnaast een expert op het gebied van Porsche. Hij heeft mij in het process van het kopen van mijn 997 fantastisch bijgestaan. Met optimale kennis en kunde. Voor de volgende auto weet ik waar ik weer moet zijn;).

Deskundig, zeer vriendelijk, correct.

Zeer prettige manier van communiceren, neemt de tijd, zeer correct en deskundig. Een betrouwbaar adres,alleen maar positief, top!!