Duidelijk en helder

Auto voor een onderhoudsbeurt gebracht en in de ochtend keurig gebeld met alle bevindingen en kosten. Opdracht gegeven en in de middag stond de auto weer klaar. Heldere communicatie, goed overleg en duidelijke uitleg.

Top service en verwachting overtroffen!

Een gebruikte VW Golf gekocht bij Autobedrijf Ravis met uitstekende service en zeer netjes afgeleverd! Leuk team dat echt voor de klant bezig is..

De mensen zijn beleeft en meelevend ze denken mee en klantenservice is perfect ik ken geen garage in de buurt die zo een best doen ik ben een klant van Ravis en koop een auto of een kleine onderhoud van u auto of een grote onderhoud van u auto als er iets mee is ga terug en ze komen met een oplossing airco wordt pas bij gevuld als de medewerkers er achter komen dat de airco leeg is of stuk is ze smeren niet zo maar wat aan....

Ervaren monteurs, die ook goede service verlenen!

Bij de apk keuring bleek een behoorlijke reparatie nodig, waarvan ik van tevoren netjes werd ingelicht!

Ervaren vriendelijk en kundig

Altijd fijn geholpen bij Ravis. Kan ze zeker aanbevelen. Ik rij er voor om.

Dit zijn eerlijke ondernemers met hart op de juiste plek. Geen vervelende verkoop praatjes. Hun staan open voor een eerlijk gesprek als het gaat om het inleveren van u auto. Mijn ervaring was dat wij er binnen 5 minuten uit waren. Onder het genot van een kopje koffie bespraken wij wanneer ik de auto mocht komen halen.

alles keurig op orde

Ik kreeg netjes op tijd waarschuwingen voor de verplichte APK keuring en die is prima verzorgd. Eigenlijk helemaal niets te klagen.

Prima eerste ervaring, klantvriendelijk en auto rijdt weer als een zonnetje.

Er wordt verder gekeken dan het primaire probleem. Alle reparaties gaan in overleg en worden direct opgepakt. Auto wordt weer netjes afgeleverd. ( Voorin gezogen en ruikt lekker. )

heel goede service!

Naar huis brengen en auto weer thuis brengen, fijne service. Bij vragen wordt er telefonisch overlegd. Geen verrassingen achteraf.

Top service!

Werd meteen geholpen en kreeg ook nog een leenauto mee naar huis! Ik ben vanaf nu vaste klant.

Klant vriendelijk.

Goede service. Komen betrouwbaar over.

Open en zoals afgesproken Geen verassingen Kom er wel graag terug

Top garage

Kom hier al jaren met goede ervaring

Goede garage met kundige en aardige mensen..

Je kan bij deze garage prima je auto laten repareren. En als je een andere auto wil kan alles naar je eigen wens gevonden worden. Goede service.

Goeden service

Zoo ik bij de garage in onderhoud van me auto geenpech gehad . En je word direct geholpen hangt er af wat je hebt natuurlijk van je auto. Uit mijn ervaring goed garagebedrijf.

Vriendelijk en transparant

Goede ervaring met autobedrijf Ravis. Vriendelijk personeel, kan altijd snel terecht, transparant, goeie prijs. Aanrader.

persoonlijk, snel en duidelijk

Binnen een week kon ik terecht voor een APK-keuring. De auto werd thuis opgehaald en ook weer terug gebracht. Belde netjes met de problemen en gaven goed advies.

Positief

Het was de eerste keer dat ik bij jullie terecht kwam. Mijn eerste indruk was vriendelijk, behulpzaam. Ik heb nog geen rekening ontvangen maar vertrouw erop dat die binnenkort komt,

Toppie

Vakkundige mensen die 100% mijn vertrouwen hebben. De kosten en bijkomende handelingen werden vooraf gemeld en besproken.

Goeie service.

Betrouwbaar en eerlijk.

vriendelijke service

goede service,

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan bij het maken van de afspraa.Bij eventuele extra kosten word je vooraf telefonisch benaderd en dus sta je achteraf nooit voor verrassingen.

Word altijd goed geholpen

Staan meestal gelijk voor je klaar en word zo snel mogelijk gemaakt

Is super

Staan altijd gelijk voor je klaar

Sinds jaar en dag een top bedrijf

Lever mijn auto al jaren in voor onderhoud en uiterst tevreden over het resultaat. Vriendelijke mensen :)