Klantgericht en kijkt naar de goedkoopste en beste oplossing voor het probleem.

Bij vertrek naar het vakantieadres om 08.30 uur valt het rechter portierraam naar beneden. Ik kon gelijk langskomen en een noodoplossing zorgde binnen 30 minuten ervoor dat we toch op tijd op het vakantieadres arriveerden waar de rest van de familie op ons wachtte. De week erna gerepareerd met een permanente oplossing waardoor het niet nodig was om het dure onderdeel van € 300 aan te schaffen.

Goed tevreden

Vlotte service prettig samenwerking kundig advies

De klant staat centraal

Ook voor niet alle daagse problemen worden praktische oplossingen gevonden.

Eerlijk en meedenkend geholpen bij het uitzoeken van mijn eerste auto. Goede service en onwijs vriendelijk. Aanrader!

Topervaring

Geweldige meedenkende garage!

Super goede service.

Super goede service.

Prima en snel geholpen

Werd netjes en duidelijk te woord gestaan en geholpen zonder later een zgn addertje onder het gras

Snel geholpen en goede service

Voor de eerste keer een prettige afhandeling. Redelijke prijs

Mariska O.

Ik heb hier mijn Volkswagen UP gekocht in 2016. Top auto!! Goede service. Zeer klantvriendelijk. Top bedrijf!!

Wat je van een goede garage mag verwachten

Altijd goede service. Zeer klantvriendelijk en vakbekwame monteurs. Geen andere garage meer voor mij.

Ik heb vertrouwen in het bedrijf

Eerlijke betrouwbare garage

Zeer vriendelijke mensen, goed advies en verstand van zaken. Nieuwe klant rijker.

Goede service, aanbeveling wij komen zeker terug.

Super service

Direct antwoord via de app en snelle actie

Kundig en betrouwbaar bedrijf

Word altijd vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen.

Tevredenheid

Goede garage met vakkundige en eerlijke mensen een absolute aanrader

een goede ervaring

het was fijn dat er gebeld is over de reparatiekosten die wat hoger uit kwam als ik zou verwachten en ik dus geen verrassing krijg bij de rekening

Ben altijd wel tevreden

Je wordt goed geholpen, en aan vakmanschap geen gebrek

Altijd goede, snelle en vriendelijke service.

Ik ben erg tevreden over Autobedrijf Ravis. Ze leveren altijd hele goede en snelle service. De medewerkers zijn erg deskundig, vriendelijk en behulpzaam. Ze denken ook graag met je mee over evt oplossingen.

Ik heb mijn zakelijke auto aangeschaft bij Ravis en in de eerste week was er een probleem met de distributieketting. Dit werd meteen heel correct opgelost en ik had de auto nog geen 2 dagen later terug. Ook mijn privé auto is hier in onderhoud. Men is altijd zeer flexibel bij Ravis en toen ik een probleem had met mijn versnellingsbak onlangs was het ook binnen twee dagen opgelost, supersnel en met een glimlach!

Dienstverlening op maat

Zaterdag op afspraak de auto klaargezet voor een proefrit en woensdagavond na sluitingstijd deze auto opgehaald. Was allemaal geen enkel probleem. Prettig professioneel maar ook persoonlijk contact, duidelijke uitleg, vertrouwenswaardige garage.

Goede garage, denkt met hun klant mee

zeer tevreden

Een goede samenwerking en er word goed werk geleverd.