Keurig geholpen

Altijd goed

Gewoon altijd goed en afspraken worden altijd nagekomen prima service

Leuke en aardige mensen, super service

Vakkundig en vriendelijk

Duidelijke uitleg en advies gekregen. Vakkundig en vriendelijk.

Goeden service

Ben al jaren bij ravis onderhoud van me auto Altijd goed geholpen.

Geweldige service en uitstekend vakmanschap

Staan altijd voor je klaar, denken mee en hebben ongelooflijk veel kennis. Voel me veilig op de weg dankzij dit vakmanschap:-)

Fantastisch servicegericht autobedrijf

Een betrouwbaar, klantgericht autobedrijf!

Prima bedrijf met goede service

Zij zijn voor ons op zoek gegaan naar een andere auto. Daarbij hebben ze goed geluisterd naar onze wensen met als gevolg dat wij nu een geweldige andere auto hebben. Bovendien hebben we al ruim 15 jaar ervaring met dit bedrijf tot volle tevredenheid!

Professioneel, de klant staat hier centraal

Goede services

Luisteren goed naar je en denken mee.

Tot nu toe zeer goed

Een bedrijf zonder kapsones, gekochte auto keurig afgeleverd

Superfijne hulp, ook als t echt nodig is.

Toen mijn auto steeds meer kuren begon te vertonen, kon ik altijd langskomen en kreeg ik de hulp die op dat moment nodig was. Heel fijn. Dat geeft rust en vertrouwen. Ook bij de aankoop van de nieuwe auto werd er meegedacht en de ruimte gegeven die nodig was om onze keuze te maken.

Snel en vakkundig

Zeer goede service en voor ons dichtbij huis.

snelle, goede en deskundige service

Kwam er voor de eerste keer op advies van mijn ´nieuw´ buurman. Auto stotterde en vooral bij / na gas geven. Probleem uitgelegd en na doormeten euvel gevonden. Bobine defect. Was ik kwartier eerder geweest had het dezelfde dag nog verholpen kunnen worden. Helaas, kan het nu morgenochtend pas. In de avond moesten we naar Amsterdam. Kregen advies maar zijn toch gegaan.

Goede service, vakmanschap, betrouwbaar en vriendelijk!

Wordt snel en goed geholpen!

Top !

Goede professionele omschrijving van de te repareren onderdelen en handelingen die gebruikt en gedaan moeten worden. Goede raming van de kosten. Kort om top bedrijf wat niets maar dan ook echt niets aan de merkdealer onder doet, en als ik het zo inschat veel meer technische kennis dan de meeste merkdealers.

Professioneel en vriendelijk

Snelle service. Duidelijke uitleg. Zeer vriendelijk.

uit leg is duidelijk

ben heel tevreden

Eerlijk en betrouwbaar

Goed geholpen, denken mee aan de voor jouw passende oplossing. Prima service

Vriendelijke mensen, uitstekende service

Zeer vriendelijk geholpen en voor al het onderhoude netjes ingelicht. Uitstekend geholpen voor een mooie prijs.

Super fijn bedrijf waar ik al jaren met tevredenheid word geholpen.

Al jaren klant bij Ravis. Altijd vakkundig geholpen. Zeker een aanrader!

Altijd vriendelijk en een top service

Vorig jaar februari een auto aangeschaft die erg goed bevalt met half jaar garantie. Nu was er voor de apk (die elders is uitgevoerd) iets mis. Onderdeel had te maken met geluid wat ik de 1e 3 dagen na aanschaf hoorde en waar afspraak voor was om het op te lossen. Omdat ik geluid niet meer hoorde heb ik dat destijds geannuleerd. Nu heeft autobedrijf Ravis dit toch héél coulant opgelost, omdat het te maken had met klacht in garantie periode. Als wij weer aan een andere auto toe zijn , ga ik zeker bij Ravis kijken. Zelfs vanuit Almere

Klein autobedrijf waar de klant nog koning is

Ik was op zoek naar een auto die ik op korte termijn kon gebruiken. De eigenaar had goede kennis over de aangeboden auto en was eerlijk. Na de proefrit hebben ze hard gewerkt, zodat ik de auto op tijd kon ophalen. Ik raad Ravis zeker aan als je een betrouwbaar autobedrijf zoekt

Geweldige service

Is een vakkundig bedrijf, leuke medewerkers, verstaan hun vak. Geweldig bedrijf

Deal snel gesloten

Vriendelijk en zakelijk mensen en mijn auto was keurig in orde gemaakt