Helder duidelijk eerlijk en goede service

Nette zaak goede prijzen, eigenaar is vriendelijk en neemt de tijd voor je, de auto die je er haald word goed opgeleverd en je kan zorgeloos rijden, mocht je een auto nodig hebben, als je in de buurt bent, ga er eens langs, kijken kost niks.

Geweldige snelle service

Reageert terug op berichten via marktplaats en bij geen gehoor belt hij ook snel terug. Wij kwamen vlak voor sluitingstijd en dat was totaal geen probleem. Veder werden we warm verwelkomt geen verkoop praatje gewoon zoals het moet zijn. Vond het zeker de moeite waard om vanuit berkhout (noord-Holland) naar surhuisterveen te rijden en dan terug te rijden met een nieuwe auto .Bedankt Jaco voor de goede service ! We zijn echt heel blij Enigste min puntje was het halve bakkie koffie haha Maar ondanks dat halve bakkie koffie zou ik zeker bij een volgende auto eerst bij dit autobedrijf kijken

Vriendelijk, eerlijk en denkt mee.

Telefonisch een afspraak gemaakt. De auto was zoals omschreven. Geen extra verrassingen eenmaal daar. Vriendelijke eigenaar. Zelfs contact achteraf om te vragen of de koop goed bevallen is.

Zéér fijn geholpen!

We kregen een warm welkom bij auto Livo in Surhuisterveen, het voelde meteen vertrouwd. Eerst zijn we de auto die we op het oog hadden gaan bekijken en deze zag er super netjes uit. Je kon écht zien dat hij met veel zorg was gepoetst waardoor hij er prachtig uit zag. Ook van binnen was hij keurig en de medewerker gaf ons duidelijke informatie. Ook onze oude auto inruilen was geen probleem. Ook al waren we wat later op de middag, we konden gerust een proefritje maken. “Doe maar rustig aan” zei de verkoper. En zo gingen we de nieuwe auto uit proberen. Hij reed fantastisch en we waren al snel verkocht. De auto was gelijk rijklaar en we konden hem diezelfde middag nog meekrijgen. Wat een service!

Goed betrouwbaar

Goed betrouwbaar en zijn super geholpen met inruilen van onze auto

Prima tot nu toe

Hoewel ik een beetje pech had met een kapotte accu gelijk na aankoop heeft de heer wijnsma bij mij thuis ter plekke een nieuwe accu in mijn aangekochte auto geplaatst.Goede service en vriendelijk geholpen.

Het was prettig en aangenaam handel doen

Echt een aanrader, werd snel geholpen en ter woord gestaan door een vriendelijke verkoper!

Hier gaan we vaker auto's kopen.

De dealer nam echt de tijd om ons te helpen met kiezen tussen meerdere auto's. Er was alle tijd om de voor en tegens tegen elkaar af te wegen. Indien er niets was naar wens is er zelfs een zoek optie mogelijk. Maar gelukkig vonden wij onze keuze nog geparkeerd in de garage, ter voorbereiding op de verkoop. Uiteindelijk een super keuze en we zijn blij met, en trots op onze auto.

Vriendelijk, duidelijk

Wij zijn erg vriendelijk en bereidwillig geholpen, koop was zeer snel gesloten en met een week was de auto helemaal gecheckt en klaar om opgehaald te worden

Jacob is een fijne betrouwbare persoon

Na het zien van een Ford Focus op internet meerdere keren telefonisch contact gehad met Jacob van auto Livo. Hij nam de tijd om vragen te beantwoorden en dacht goed mee over oplossingen. Dat was nodig, aangezien ik zelf in Enschede woon. Uiteindelijk de auto blind gekocht en een aanbetaling gedaan en deze een aantal dagen later, na uitvoering van extra inspectie en nieuwe apk opgehaald. Ben heel blij met de auto!

Vlotte, heldere en duidelijke communicatie

Korte communicatielijnen; alles helder en duidelijk. Bovenal ook vriendelijke ontvangst. Na vele jaren steeds bij dezelfde garage onze auto's te hebben gekocht, zijn we de laatste jaren bij wisselende garages geweest om een auto te kopen. Ondanks de afstand voor ons (75km) zullen we waarschijnlijk bij een volgende auto toch weer even contact opnemen met Auto Livo.

Heldere duidelijke communicatie, geen flauwe verkooppraatjes, gewoon recht zoals het is.

We werden vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar de wensen die we hadden voor onze nieuwe auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onder het genot van een kop koffie, zijn we snel tot de koop overgegaan. Leuke en deskundige eigenaar. We raden dit bedrijf dus zéker aan! Groeten uit Emmen👍

Op zoek naar een bepaald type auto. Deze hier gevonden. Vervolgens snel zaken kunnen doen, sneller dan verwacht/gehoopt. Prima geregeld!

Klantvrindelijk personeel.Snell service.Mooi auto met leuk prijs.

Ik heb bij Auto Livo een mooie nette peugeot 308 gekocht, een super nette auto met een berg opties. Alles is netjes geregeld en afgehandeld ik wil het bedrijf dan ook aanraden om een bezoekje te brengen als ze een auto hebben die je aanspreekt.

Hele vriendelijke man, erg behulpzaam, meedenkend. Top! Snel een goede deal kunnen regelen.

Zeer goede ervaring. Eerlijke en fijne verkoper. Voor een goede auto beveel ik dit bedrijf heel erg aan.

Uitstekende service!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onze ervaring met Auto Livo is uiterst prettig. Jacob komt hartelijk, deskundig en betrouwbaar over en nam alle tijd voor ons. Hij deed er alles aan om de auto die wij kochten in tip top vorm aan ons over te dragen.

Over Auto Livo

Bent u op zoek naar een autobedrijf met een no-nonsense mentaliteit, dat zekerheid biedt en gaat voor 100% tevredenheid van de klant, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Kom vrijblijvend eens langs in onze showroom, u bent van harte welkom.