Grandioos

Zeer behulpzame en vakbekwame mensen.

Mijn ervaringen met DG zijn tot nu toe zeer goed. Doen wat zij beloven en bij een grote reparatie wordt de klant eerst gebeld.

Prima gratis vervoer ter beschikking.

Je brengt je auto voor reparatie en je hebt direct gratis vervoer ter beschikking. Je krijgt een belletje wanneer je auto klaar is. Beter kan toch niet. Dikke duim.

Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen!

Meer dan uitstekend geholpen!!!

Altijd correct geholpen.

Correct geholpen en goede communicatie.

Perfecte afhandeling

Heb vandaag mijn Insignia opgehaald bij DG auto's en ongevraagd heeft de auto een grote beurt gehad en apk gekeurd. Al met al een ongelooflijk aardige eigenaar met zijn hart op de juiste plaats. Kan hem aan iedereen aanbevelen

Een uitstekende service voor een eerlijke prijs.

Inmiddels al vele jaren tot volle tevredenheid klant bij deze garage. Daarvoor heb ik wel een half uurtje rijden over.

Vooraf gemaakte afspraken worden nagekomen.

Prima garage , goede service en kundig personeel.

Prima geholpen.

Onderhoud goed gedaan en altijd een gratis leenauto.

Ze staan altijd voor je klaar, je wordt altijd snel en vakkundig geholpen, ik ben al jaren een zeer tevreden klant.

Klantvriendelijk, goed geholpen

Professionele vaklui.

goed gevoel bij de garage

goede afspraken, afspraken worden nagekomen deskundig personeel vriendelijk personeel

deskundig en volgens afspraak

altijd bereid om op elk moment te helpen

Ontvangst en op de hoogte houden over de te verrichten (extra) werkzaamheden heb ik als zeer prettig ervaren.

prijs-kwaliteit zijn goed

Top bedrijf

Vriendelijke en eerlijke vakmensen

Snel vriendelijk geholpen

Lichtje ging branden op de display dit ging om bandens spanning. We werden gelijk geholpen ...en kosteloos Dank voor de snelle super service !

zeer goed

Ik had een kapotte accu en heb gebeld naar de garage. Ik mocht direct komen, en werd direct geholpen. De goede accu was niet voorradig dus kreeg ik tijdelijke accu zodat ze de goede accu nog konden bestellen (17.00u).De volgende morgen kon ik al om 10.00u mijn nieuwe accu laten plaatsen. Daarom bedankt voor de snelle afhandeling en goede service. klasse

Afspraak maken, datum bepalen, overleggen wat er gebeuren moet om de auto veilig te houden, je wordt altijd gebeld als er onverwacht iets is, je krijgt gratis een fiets mee of als het moet een auto... Keurig zo!

Vriendelijk personeel. Alles was prima.

Vlot en goed geholpen

Snelle reparatie Alles volgens afspraak

Was redelijk, service uitvoering was goed

Had op voorhand gebeld m.b.t. de melding dashboard olie verversen. Daarvoor gebeld met DG wat het in hield, er moest alleen olie uitgevoerd worden, wat de auto dus aangeeft. Ik gaf aan en de rest bij 42.000 km moet dat niet gecontroleerd worden in een kleine beurt. Antwoord nee, auto geeft dit zelf aan. Na afspraak en 14 dagen voorbij bleek dat er nog andere meldingen waren voor een inspectie. Op dat moment beslist en keus gemaakt die twee te combineren en uit te voeren. Gevolg 1u langer wachten, en kosten dubbel. Geen probleem maar kunnen we nu gewoon stellen dat er een kleine beurt moet , of gaan de computers beslissen wat we moeten doen, dan kan je iedere week voor een melding naar de garage. Dat wil je voorkomen en uiteindelijk was na de inspectie alles even gecontroleerd, en ik tevreden.

Simpel en makkelijk goede communicatie.

Simpel en makkelijk goede communicatie

het heeft mij veel vertrouwen gegeven dat ik duidelijk met de technische verantwoordelijken rechtstreeks heb kunnen overleggen

Industrieweg 6

4501PM Oostburg