perfecte vriendelijke service en verstand van de techniek

Al jaren een tevreden klant

Postief, al jarenlang

De mensen zijn altijd bereid om mee te denken en een extra stapje te doen.

Conform gemaakte afspraak

Ik kan bij DG autoservice altijd terecht met mijn vragen opmerkingen betreffende mijn auto. Er wordt altijd in samenspraak naar een oplossing gezocht!

Duidelijk en betrouwbaar!

Onderhoud is naar behoren verlopen! Bij ontduidelijkheden zal er altijd even contact worden opgenomen vooraf ze beginnen. We komen hier zeker weer terug naartoe!

gewoon goed

werd van te voren netjes uitgelegd dat het langer zou duren omdat er minder werknemers waren ,kreeg gratis leenauto mee ,dus gewoon goed

garage die duidelijk kommuniceerd

werken goed volgens afspraak en onvoorziene zaken worden duidelijk uitgelegd met bijbehorende kosten.

Snel en correct!

Wat omschreven staat op hun website "specialist in Volkswagen", maken zij met hun jaren lange kennis zeker waar!

Correct van begin tot eind

Afspraak gemaakt in overleg. Auto werd meegenomen en terugbezorgd Rekening via e-mail. Prima.

Uitstekende service en communicatie

Mijn auto is door DG APK gekeurd en heeft direct een grote beurt gekregen. Op voorhand afgesproken dat de kosten na nakijken van de auto eerst voorgelegd zouden worden voordat het onderhoud uitgevoerd zou worden. Alle afspraken zijn nagekomen en de auto was binnen 1 dag gereed. Daarnaast een overzichtelijke factuur ontvangen. Al met al een uitstekende ervaring.

Super service

Ik kwam zonder afspraak, mijn auto lekte olie. Er werd direct ruimte gemaakt in het volle programma om te kijken hoe het kwam en het defecte onderdeel werd besteld. Met een leenauto was ik toch mobiel. De volgende dag zijn ze nog zelf het onderdeel gaan halen en kon ik al weer vroeg mijn auto weer ophalen.

Al 40 jaar klant

4 vw’s en 2 Audi’s altijd naar tevredenheid Onderhouden !

Prima garage met vakbekwame mensen, welke goed overleg met de klant voeren

Ook goede prijsstelling!

Goeie service

Altijd goed geholpen

TOP; zoals altijd, wij worden altijd super goed en vriendelijk geholpen.

Wij hebben zeer goede ervaring met DG autoservice. We worden altijd snel, vakkundig en snel geholpen. Zijn bij deze garage al meer dan 40 jaar! Persoonlijk advies en bediening vinden wij zeer belangrijk. En wij kennen de mensen ook die er werken. Ons kent ons en gunnen!

Prima en vlot geholpen.

Doordat onze vorige garage na jaren lange service, door omstandigheden plotseling gesloten is zochten we wat anders. Bij DG in Oostburg zijn we meteen goed opgevangen en voelen wij ons meteen helemaal thuis. Wat ons betreft een dikke pluim.

Staan altijd klaar voor je.

Grote deskundigheid door jarenlange ervaring en dat merk je als klant

Correct en zeer attend dat ik geïnformeerd wordt over wat er extra moet gebeuren aan mijn auto.

Super service zelfs op zaterdagmiddag

Super snel geholpen

Ondanks dat ik geen klant was. Prima geholpen

Alles prima en correct. Auto werd meegenomen en terug afgeleverd Alles volgens planning.

Blij dat ik klant ben.

Wordt altijd heel fijn geholpen. Gedegen kennis en service. Weet altijd waar ik aan toe ben. Top!

Geweldig.

Prima service,en heel goed geholpen.

Altijd snelle service bij problemen en indien nodig gratis leenauto beschikbaar!!!

Een telefoontje is voldoende om bij serieuze problemen meteen terecht te kunnen.

Goede vriendelijke service

Ik ben heel tevreden over deze autogarage. Eerlijke prijs, goede kwaliteit, duidelijke uitleg, vriendelijke mensen en gratis leenauto.