Persoonlijke en klantgericht bedrijf

Laagdrempelig: alle vragen van. Mijn kant worden keurig beantwoord en zo nodig op technisch vlak extra toegelicht.

Persoonlijk contact

Zeer goede service en duidelijk

Vlotte en goede prijs - kwaliteit

Keurig en correct!

Keurig werk en correct !

Vriendelijk en begripvol personeel. Snelle service!

Er wordt meegedacht met de gestelde vraag. De service is snel en kwalitatief goed.

Prima contact

Goeie service en vertrouwd. Je weet waar je aan toe bent.

Top Service !

Zeer goede vriendelijke garage met snelle Goede service

prima service

de mensen van DG autoservice staan altijd klaar, ook als er eens iets onverwachts gebeurt (b.v. kapotte lamp, lekke band o.i.d.)

Denken altijd mee

Denken in oplossingen en geven onderbouwd advies.

Ouderwets klantgericht

Afspraak maken is snel geregeld. Geen lange wachttijd voordat je terecht kan. Duidelijk advies. Eventueel prijsopgave vooraf en een gratis leenauto beschikbaar!!!

Snelle, vriendelijke en professionele service

Snelle, vriendelijke en professionele service

Correct, alles conform afspraak

Personeel is vriendelijk en deskundig, alles is bespreekbaar, er is altijd een oplossing !

Prima geholpen

Alles is volgens afspraak uitgevoerd, en nog belangrijker de problemen zijn opgelost. Beter kan bijna niet.

Topservice

Dg autoservice heeft me steeds snel envriendelijk geholpen , niet alleen bij afgesproken beurten maar ook bij onverwachte problemen met mijn auto

heel goed geholpen en auto zelfs nog thuisgebracht. fantastisch!

Bekwame en hulpzame medewerkers

Zeer positief. Prima service door deskundige mensen.

Aandacht voor eventuele storingen met de auto en snelle probleemoplossing. Perfecte planning m.b.t. onderhoud en APK.

Geweldige sevice en vakmensen

zeer goede service

heb goede ervaring met dit bedrijf, kom hier al sinds 1978. Monteurs hebben verstand van zaken. Er word goed uitgelegd wat ze gaan doen. Dus goede service, ik zou zeggen ga zo door. ik ben een tevreden klant.

Prima Garage. Correct en alles in overleg

Alles prima geregeld. De afspraak . Even informatie na een eerste check wat de gebreken zijn. Alles op 1 dag geregeld. Normaal uurloon. Het was in orde. Waar een kleinere garage groot in is. Waar de klant nog gehoord word.

Zo als altijd, perfecte service.

Correcte opgave kosten reparatie/onderhoud

Goede service en kwaliteit

Prima service en kwaliteit

prima service en je wordt vriendelijk te woord gestaan, afspraken worden stipt nagekomen

garage die ook doet wat ze zeggen

Eerlijke garage met goede service

Na afspraak een correcte afwikkeling van de opdracht. Bij constatering van mankementen aan de auto, wordt er eerst contact gezocht met de eigenaar.