goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, snelle afhandeling, nooit ten nadele van klant, prima website, professionele foto reportages

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen! Tot nu toe veel plezier van mijn Audi A1.

Goed om te horen & hopelijk tot ziens!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Over De Heilige Koe, heeft de door ons zelf veroorzaakte schade, aan onze Mini Cooper S, op een correcte wijze tegen een scherpe prijs uitgevoerd!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo,\r\n\r\nPrima auto ! \r\nAlles goed en snel geregeld ! \r\n\r\nM.V.G. Maikel v.d. Heuvel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedankt en nogmaals; veel rijplezier met de A-klasse en hopelijk tot ziens!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb begin mei bij dit bedrijf een andere auto gekocht, waarbij enkele gebruikssporen voor de aflevering keurig zijn hersteld.\r\nVerder ben ik nog steeds tevreden over de gekochte auto.

Bedankt en geniet van de mooie A-klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaringen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Ruben en Jasper leren kennen als enthousiaste en gepassioneerde ondernemers die hun nieuwe bedrijf op een authentieke wijze willen uitbouwen. Recht door zee geen fratsen, komen na wat ze beloven

Bedankt voor je leuke reactie Louis, veel plezier met je prachtige 911 en we hopen je snel weer een keer te zien!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, fijne auto aan overgehouden!

Bedankt voor de feedback en veel rijplezier met je mooie Ibiza gewenst!

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je feedback Tim, en nogmaals veel rijplezier met je mooie A3 Sportback.