Beste Ruben,\r\n\r\nHet was even aftasten in het begin, maar toen we aan kwamen werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Alles werd goed en eerlijk overlegd over de auto. Proefrit was geen enkel probleem. Wij hebben een prachtige auto bij jullie gekocht!\r\nBedankt voor je gastvrijheid en service. \r\n\r\nVeel succes verder. \r\nGroetjes Piet

Super service, komst afspraken na!

Na een ontzettende miskoop te hebben gedaan bij een ander autobedrijf kwam ik vanwege de goede recensies bij Ruben terecht. Uiteindelijk na een proefrit mijn nieuwe MINI Cooper S Cabrio opgehaald. Ontzettend van aan het genieten met dit mooie weer! Dankjewel Ruben voor je geduld, kennis, vriendelijkheid en het creëeren van een hele hoop vertrouwen.

Super leuk bedrijf, houden zich aan de afspraken en hebben een eerlijke en nette auto afgeleverd!

Een erg goede en verrassende ervaring met dit autobedrijf en eigenaar Ruben. \r\nToen ik arriveerde bij het bedrijf, leek het niet echt op een betrouwbaar autobedrijf, maar laat je niet tegenhouden door het uiterlijk! het is een erg leuk bedrijf met een leuke eigenaar die ook mee denkt in prijs/kwaliteit verhouding. \r\n\r\nEen echte aanrader. \r\n\r\nGroet,\r\nArwin Korver

Na een jaar zoeken eindelijk \'de auto\' gevonden die we zochten; een eerlijke \'volle\' VW Golf GTI Performance met weinig kilometers. Vriendelijk en deskundig geholpen door Ruben, iemand die duidelijk een passie heeft voor auto\'s. De aflevering was als uit een boekje; er was aan alles gedacht wat was afgesproken bij de koop, een tegemoetkoming in de kosten van extra garantie en tot slot nog een leuke attentie omdat ik de dag van aflevering jarig was. Super! Een eerlijk autobedrijf waar je niet aan hoeft te twijfelen. Ruben en Jasper, succes.

We zijn super tevreden over en Ruben de Sain en de prachtige cross polo die we bij hem hebben gekocht. Hij heeft veel verstand en passie voor zijn auto’s. Ook de combinatie van oude mooie spullen en waterjets maakt hen zaak geweldig inspirerend. Mvg denise en ans

Dank jullie wel! Veel plezier met jullie mooie Cross Polo...

Hele vriendelijke, open en eerlijke mensen. Heel goed gevoel en een prachtige auto aan overgehouden. Heel erg bedankt en de volgende komt ook van jullie!

Thanks Dirk. Tot snel weer...

Super goed geholpen met het vinden van onze nieuwe auto. Zeer goede en duidelijke uitleg gehad van ruben over de auto.\r\nEn tevens mij verast dat de tank vol was. En ook nog een nieuwe reserve sleutel toegestuurd super service. \r\nHartelijk dank voor alles\r\n\r\n

Dankjewel Danny! Veel plezier met je mooie 1 serie...

Zeer vriendelijk een gastvrij ontvangst. \r\nGoede uitleg over de auto.

We zijn hartelijke ontvangen en zeer vriendelijk te woord gestaan.\r\nBen super blij met aankoop!! Mini cooper!! Uitstekende service, snelle afhandeling. Kreeg daarnaast ook een volle tank!\r\n\r\nGa zo door!!! Ruben & Jasper!!!\r\n

Dankjewel Mo! Veel plezier met je dikke mini..

Erg blij met mijn nieuwe auto. Zeer vriendelijke mensen. \r\n

Toen ik binnenkwam waren ze gelijk vriendelijk.\r\nDuidelijke informatie over de auto die ik ging bekijken en ze waren heel eerlijk.

Dankjewel Hugo...

In de eerste helft van het jaar mijn auto via De Heilige koe verkocht en afgesproken dat ik rond medio november mijn nieuwe auto wilde afnemen. Mijn wensen waren uitgebreid, de zoekperiode is echter prima benut en rijd nu in een auto met meer wensen dan vooraf aangegeven. \r\nBij aflevering wilde ik de type aanduiding van de achterklep, dit werd direct gedaan en vervolgens de hele achterklep nogmaals gepoetst. Dat zegt wat over de zorg en ambitie! \r\nLeuk jong, ambitieus bedrijf waarbij afspraak afspraak is en er uitsluitend met kwaliteitsauto\'s gewerkt wordt.\r\nSucces heren!

Zeer deskundig en vriendelijke mensen. Mijn auto bij hun ingeruild en tevens een nieuwe auto bij hun gekocht. \r\nGoede teruggave voor mijn auto gehad. Daar wij op 1 1/2 uur rijden wonen meteen alles in orde gemaakt.\r\nWat ik helemaal top vond was dat € 50,00 van de autoprijs afging om te tanken. Een aanrader !

Dankjewel Corry! Heel veel plezier met je nieuwe auto...

Ik ben geweldig geholpen. Had nog extra wensen en ook die zijn allemaal ingevuld!Zeer deskundig en vriendelijk allemaal.

Enthousiast team! Super geholpen, kortom helemaal goed.

We zijn allereerst na een hartelijke ontvangst zeer vriendelijk te woord gestaan men nam alle tijd voor ons en mede daardoor (en het lekkere kopje koffie) hebben wij een mooie skoda superb aangeschaft! Heren ga zo door!\r\nPs ga er ook eens kijken voor leuke vintage spulletjes.\r\nJean-pierre Willems Baarlo

Super ontvangen, ze namen de tijd en waren erg vriendelijk\r\nWij moesten een eindje rijden. Maar dat was zeker de moeite waard, wij hebben nu een super auto op de oprit staan. Dank jullie wel!!

We hebben Ruben als een aardige en deskundige adviseur ervaren.

Prettig geholpen door Jasper en Ruben vanaf de proefrit tot en met aanschaf van een Fiat 500C.\r\nMooi bedrijf met fijne ondernemers!\r\n