goede service, goed behandeld

Mensen dit is echt een top bedrijf op alle gebied Super

perfect, zeker aan te bevelen

Heel fijn bedrijf waar je geen nummer bent maar altijd hartelijk ontvangen wordt! Voor ons een super vertrouwd en goed adres voor onze auto.

goede service, goed behandeld

Je voelt je als klant meteen thuis. Je wordt netjes geholpen, prijs is prima, dus eigenlijk gewoon een aanrader!

Jullie zijn de beste garage van heel Nederland en België

perfect, zeker aan te bevelen

Waar een andere dealer en Opel Nederland vonden dat al mijn klachten over een nieuwe auto onzin waren en vooral aan mij lag, kwam Graumans met een heel andere conclusie. Vele onderdelen vervangen door niet alleen de auto uit te lezen (waar nauwelijks fouten in stonden) maar ook naar de klant te luisteren. Al bij het starten van de auto gebeurde er iets vreemds, waarna de monteur al zei “das niet goed”. Na verdere testritten werden mijn andere klachten 1 voor 1 opgelost... Ook al heeft Graumans mij deze auto niet verkocht (in goed overleg), ze lieten me niet barsten! Dat is meer dan service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Prima bedrijf al 43 jaar klant dat zegt toch alles !!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Fantastische service. Ik kwam met een lekke band. Bleek niet alleen een spijker te zijn, maar ook een flinke scheut. Ik was met een andere auto. Monteur is mee naar huis gereden om de auto waar de lekke band van was, op te halen. \'S avonds is de auto thuis afgeleverd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Een zeer klantvriendelijk autobedrijf waar je geen nummer bent. Zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

Waanzinnig goede service. Snel en goed bereikbaar. Verstand van zaken en altijd een eerlijk advies of suggestie. Al met al een dealer die je niet vaak meer tegen komt. Ook voor banden, trekhaak,airco en onderhoudsbeurten aan alle merken auto\'s. Zeker een aanrader 👌

goede service, goed behandeld

Vriendelijke mensen, denken mee met de klant!

Smederijstraat 7 5111PT Baarle-naussau