Zeer attente service

Heel fijn klantgerichte invulling van kleine reparatie

Apk en onderhoud in goed overleg en binnen budget

De reparaties die moesten gebeuren zijn van te voren afgestemd met mij.De monteur dacht mee om de reparaties binnen mijn budget uit te voeren zonder verlies van kwaliteit en veiligheid. Top.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Een zeer fijne ervaring met deze garage, mijn auto moest een APK en uitlaat moest vervangen worden. Zij hadden wel tijd voor ons terwijl de garage waar we normaal komen geen tijd had, dus zij hebben ons hiermee echt ook uit de brand geholpen.

Altijd perfecte service

Snel geholpen, eerlijke prijs, perfecte service.

Prima service en behandeling

Mijn ervaring omschrijf ik met 1 zin: Prima service en behandeling!!

Fijne betrouwbare garage

We kunnen hier altijd snel terecht. Fijne communicatie, zeer betrouwbaar en jullie denken altijd mee.

Fijn bedrijf.

Prettige bejegening, goede afhandeling van vragen, overleg over kosten.

Kundig, zorgvuldig en denkt mee, helemaal goed

Ik kom nu al jaren bij Autovakmeester Vermeulen en ervaar dat hun service verder gaat dan de garagedeur of ingeplande afspraken. Blij mee!

Geweldige service en communicatie!

De vriendelijkheid en goede communicatie maken elke interactie compleet. Naar mijn mening een vakgarage die als leermodel kan dienen voor anderen.

Komen de afspraken na

Deze garage geeft een duidelijk beeld van de noodzakelijke reparatie en adviseert over verder onderhoud, inclusief indicatie van het herstel bedrag de keuze blijft geheel aan de autobezitter. Er staat altijd een vervangende auto klaar, het is geen luxe auto maar wel een veilige.s

Superservice

Fijne kleine auto garage waarbij service voorop staat.

Goed.

Goeie garage Goeie service

Je weet waar je aan toe bent.

De afspraken worden goed en vakkundig nagekomen en volgens de afgesproken prijs. En je wordt altijd vriendelijk geholpen.

Blijvend tevreden

Mijn begin dit jaar bij garage Vermeulen gekochte auto (bevalt prima) heeft vorige week een APK en een grote onderhoudsbeurt gehad. Opnieuw heel tevreden over de manier van afspreken en overleg.

Klantvriendelijk,,meedenken, goede service

Een prettige zaak waar je als klant gewoon telt. Er is overleg, er wordt meegedacht en de monteur is een vakman!

Zoals altijd een hele goede service

Topservice

Heel goed

Hele vriendelijke en behulpzame service

Top service

Fijn en ervaren medewerkers. Goede service en je wordt vantevoren gebeld als de kosten hoger worden. Daarnaast ben je geen nummer maar kennen ze hun klanten.

topp

Wij komen hier altijd en altijd zeer tevreden!

Zeer goed!

Zeer vriendelijk. Staan voor je klaar. Bereidt om net even iets meer te doen.

Vakkundig en klantvriendelijk

Al jaren breng ik mijn auto voor onderhoud bij autovakmeester Vermeulen. - Vakkundig - Goede service - Klantvriendelijk - Goede bereikbare ligging garage - Altijd eerst telefonisch overleg als er onverwachte reparatie nodig - Prijs/Kwaliteit prima Dus deze garage is zeker aan te bevelen.

Alles snel en deskundig afgehandeld.

Meedenken, servicegericht en altijd een oplossing

Heb al vele jaren bij André mijn auto’s in onderhoud. Van auto van de zaak tot oldtimer kever. Doet zijn werk altijd goed en informeert altijd duidelijk vooraf!

Al jaren heel tevreden.

Alweer enkele jaren geleden omschreef ik Autovakmeester Vermeulen als een uitstekende garage: goed bereikbaar (ook een leenfiets beschikbaar), altijd bereid om je direct te woord te staan, vriendelijk, deskundig, snelle service en redelijke prijzen. Daarin is geen verandering gekomen. Ik ben nog steeds heel tevreden over het onderhoud van mijn auto. Onlangs deed ik een andersoortige ervaring op. Op mijn verzoek heeft de garage gezocht naar een goede gebruikte auto ter vervanging van mijn inmiddels bijna twintigjarige exemplaar. Het resultaat mag er zijn: een mooie auto die voldoet aan mijn wensen, grondig nagekeken, in prima staat en tegen een redelijke prijs.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.