Altijd prettig , snel en goed geholpen

Prima garage.

Betrouwbaar en vakkundig

Wij komen al jaren bij autovakmeester Vermeulen, zowel met de personenauto (Renault) als met de camper op Fiat Ducato basis. Wij zijn steeds tevreden. Goede service, hart voor zijn vak, vriendelijk en behulpzaam. De werkplaats ziet er opgeruimd en schoon uit.

Een garage met hart voor de klant en zaak.

Al jaren ben ik klant bij deze garage voor het onderhoud van mijn Zusuki Splash. Ik ben er zeer over te spreken. Ze doen wat ze zeggen en ook nog meer, zoals het meegeven van een leenauto. Na mijn verhuizing naar Vleuten blijf ik toch bij deze garage in Houten. Gewoon omdat ze goed zijn.

Uitstekende service

Goede garage met uitstekende service voor een nette prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en deskundige behandeling. Altijd overleg hoe/wat de beste oplossing is. Wordt altijd gebeld als de kosten hoger uitvallen of bij andere bijzondere bevindingen. Betrouwbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en een zeer correcte behandeling. Komen afspraken na en is nog betaalbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Altijd overleg wanneer er extra onverwachte kosten zijn. Vriendelijk personeel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tevreden klant bij autoservice gert Vermeulen en nooit geen klachten gehad. Vermeulen is een betrouwbaar bedrijf en eerlijk naar zijn klant. Personeel heeft veel kennis, wat maakt dat de storing vaak snel gerepareerd/verholpen kan worden. Mits kosten toch hoger komen te vallen laten ze dit van te voren weten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en hele goede prijs/kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben bij jullie via Jan Jonker gekomen. Mijn oude Peugeotgarage is ooit naar Nieuwegein gegaan. \r\nBij jullie kan je gewoon langskomen met een vraag om dan iets af te spreken. \r\nOver prijs/kwaliteit heb ik als ondeskundige geen oordeel. Vertrouw erop dat \'het goed zit\'.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Service,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gedreven en deskundig personeel. Zeer tevreden met de geboden service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord: FANTASTISCH. Altijd een top service, altijd vrolijk maar vooral veel kennis! Je kan er altijd terecht, met of zonder afspraak. Absoluut een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, als er wat kleins is kan het vaak tussendoor verholpen worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze Renault espace is jaarlijks onderhouden en gekeurd door dit bedrijf.\r\nDe service is prima en het personeel is vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd voor je klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en altijd fijn dat je de onderdelen die zijn vervangen even kunt zien.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig en vriendelijk personeel. Altijd in voor een praatje en een kopje koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ervaar Gert Vermeulen (al enkele jaren) als een uitstekende garage: goed bereikbaar (ook een leenfiets beschikbaar), altijd bereid om je direct te woord te staan, vriendelijk, deskundig, snelle service en redelijke prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, betrouwbaar,vakkundig en met een goed service is dat niet wat we allemaal willen.\r\ngoede prijs kwaliteit met dat wat er geleverd wordt.\r\n\r\nHiervoor altijd bij de dealer geweest ma sinds ik bij deze garage ben geweest wil ik geen ander meer.\r\nwijzig kosten en hetzelfde werk met vakkundig advies en een vaste prijs en geen bijkomende kosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij worden altijd fijn en eerlijk geholpen! Ze zijn niet duur! Wij blijven klant bij jullie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Fantastische service, en alles weer goed opgelost! En dat ook bog voor een redelijke prijs. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.