Transparant, vriendelijk vertrouwd gevoel

We zijn fijn geholpen door Miguel, je krijgt alle tijd om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Geen opdringerige verkoop technieken. De schowroom is sober maar netjes en verzorgd en straalt vertrouwen uit. We wensen Nerex nog vele zakelijk successen toe.

Vriendelijk bedrijf. Door een ieder goed geholpen en de auto goed afgeleverd als afgesproken. Goed geregeld!

Prima ,snel en zakelijk

Prima geholpen

Mooi bedrijfje.

Gewoon normaal! Geen dure showroom met allerlei managers maar een normale verkoper die eerlijk en oprecht is

Mercedes C220 (s205)

Ik heb Mercedes c220 gekocht. De auto is goede staat en prijs is goedkoper dan markt.

Top Service!

Vanaf eerste contact tot aflevering super service. Verkoper Michael" professioneel, vriendelijk, spontaan, meedenkend". Verkoper Michael zei, ga maar een proefrit maken hoe de auto voelt en rijdt en neem je tijd. Gastvrij, koffie en blikjes drinken werd aangeboden. Als u een auto gaat kopen/inruilen dan zou ik u aanraden om eens bij Nerex te kijken.

Professioneel geholpen

Goede ervaring vanaf moment één telefoon en bezoek aan showroom.

Goedgeholpen klantvriendelijk

Klantvriendelijk goede service

Good service and quality

The vehicle was well managed and the transaction process was smooth. You have completed a satisfactory transaction with a good deal.

• Would you recommend us? Yes

verkoper miquel heeft zijn best gedaan om alles goed te laten verlopen met de inruil en koop van mijn nieuwe auto. ook na de verkoop is miquel goed te bereiken, en komt zijn afspraken na. dus bij deze zou ik er weer een auto kopen

Vriendelijke medewerker! Snelle service! Geweldige auto!

Optimale resultaat voor de klant

Ontzettend vriendelijk ontvangen en geholpen. NEREX team gaat voor het optimale resultaat voor de klant. Meedenkend en oplossingsgericht om jouw nieuwe auto zo samen te stellen, dat deze naar wens wordt afgeleverd. Absoluut aan te raden.

Vriendelijk

Ik ben bij meerdere autodealers geweest maar de eerste ontvangst en vertrouwen was bij Nerex heel professioneel. Zonder aarzel kreeg ik de auto voor een proefrit. Duidelijk en overzichtelijk. Zeker een aanrader. Ik wil Muhammer, David en Miguel erg bedanken.

Auto’s zijn van top kwaliteit, erg vriendelijk personeel die meedenkend zijn en ervoor zorgen dat al je wensen (wat haalbaar is) gerealiseerd wordt. Er is voldoende variatie waaruit je kan kiezen.

Fijn geholpen, Goede auto. Schappelijke prijs

Ruim een half jaar geleden een auto gekocht bij Nerex, samen met mijn vrouw. Wij beiden hadden een prettige ervaring met Andy, de sales consultant. Veel kennis. Eerlijk verhaal . No- nonse en ook nog een mooie en goede auto. Ook de inkoper heeft ons goed geholpen om de juiste keuze te maken. Dus zeker aan te bevelen! Met de service hebben we alleen bij de aankoop iets te maken gehad wat de nette afhandeling betreft. Daarna nog geen service nodig gehad.

Klantgericht

Prettige sfeer, vriendelijk personeel en klantgericht.

Zeer goed geholpen en we zijn super blij dat we de auto bij jullie hebben gevonden. . De auto's staan ér netjes bij en die wij hadden gekocht kreeg nog een mooie poets beurt en een glas coating en toen waren we overdonderd een auto die net uit de fabriek leek te rollen Hij had nog een leuk presentje bij afhalen van de auto haha.

Vanaf het eerste contact tot aflevering Top!!

Vandaag onze auto opgehaald bij Miquel,Goede service en vooral ook Betrouwbaar om goede afspraken mee te maken!!Dank hiervoor!!

Excellent and professional service

Thanks for hospitality and support

gister onze auto opgehaald alles keurig volgens afspraak geregeld

Betrouwbaar en netjes

Prettig contact, prachtige auto voor een goeie prijs!

Na contact bleek dat de auto die we hadden gezien binnen een dag al was verkocht. Gelukkig kwam er nog eentje binnen. Deze werd exclusief voor ons gereserveerd. Na wat telefonisch contact heen en weer over de nieuwe auto en de prijs voor de oude was het voor ons de moeite om naar Amsterdam af te reizen. Daar aangekomen stond ons een schitterende auto op te wachten. Na een proefrit en nog een kleine onderhandeling is de koop gesloten. Afspraken zijn keurig nagekomen, vriendelijke en deskundige verkoper, goeie prijs voor onze inruilauto en als klap op de vuurpijl 12 maanden Bovag garantie op de nieuwe aankoop!

Uitstekend service met glimlach

Vanaf het eerste contact tot het einde van de verkoop hebben ze het beste gedaan. Alle medewerkers, vooral de manager en verkoper, waren zo vriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijk en kundig geholpen.

Een mooie auto gekocht bij Miquel. professionele verkoper, houdt zich aan de afspraken en heeft goede service.

Mooi bedrijf met prima aanbod

Miquel is zeer service gericht en heeft mij goed advies gegeven bij de aankoop van mijn auto.

Nieuw-Zeelandweg 7 1045AL Amsterdam

202194638

Over Nerex Motors BV

Nerex Motors B.V. is een werkmaatschappij van BAS Global Holding B.V. Nerex Motors is actief op de Nederlandse markt en levert jong gebruikte auto’s uit het hogere segment; m.n. Audi, BMW, Mercedes Benz, Volkswagen en Porsche. De meeste auto’s hebben nog volledige fabrieksgarantie en anderen bieden wij aan met 6 maanden garantie. Onze auto’s hebben doorgaans een aantrekkelijke kilometerstand en voldoen aan alle criteria.