Excellent customer service. Nerex representatives are professional.

Excellent customer service. Nerex representatives are highly professional and knows each bit of details about the cars they sell.

Excellent service by Mr Omer

I would like to take this opportunity to thank Mr Omer specifically for helping 6with all our questions in a knowledgeable , truthfully and prompt way. Wish there were more salesmen like him in NL. Thank you Mr Omer for your guidance!!

• Would you recommend us? Yes

Great service great employees.

I bought my car from Nerex Motors and they were very helpful. Car is perfect and no defect.

Goed bedrijf, goede service en fijne verkoper

Fijn en net bedrijf, proefrit was binnen een paar minuten geregeld en er is goed met Andy te onderhandelen. Tijdens de koop heeft Nerex op eigen initiatief aangeboden om 4 nieuwe banden als service aan te bieden aangezien de huidige banden zo goed als versleten zijn. Helaas waren de banden tijdens het ophalen van de auto nog niet binnen. Algemene indruk is dat Nerex zijn zaken goed op orde heeft, communicatie met Andy verloopt vlot en soepel.

Correct, netjes, vriendelijk en vlot

Wij zijn zeer netjes vriendelijk en correct behandelt. Nette inruil prijs gekregen en Andy is een fijn iemand om mee te onderhandelen. Op vragen via de mail of WhatsApp werd snel geantwoord. Nieuwe auto is conform afspraak netjes afgeleverd er zijn zelfs nog andere extra dingen gerepareerd of vervangen omdat ze de auto goed wilden afleveren . Andy heeft kennis van zaken en heeft geen bla bla verhalen. Kortom zeker de moeite waard om weer bij Nerex te gaan kijken als er een andere auto moet komen.

Super service

Komen afspraken na en lossen problemen op

Mijn ervaring met Andy van Nerex is super positief. Er kan altijd iets misgaan en dat was ook het geval bij de aflevering van mijn auto (navigatie werkte niet goed), maar je herkent de kwaliteit van een organisatie aan hoe zij de problemen oplossen. In dit geval heeft Andy kosten nog moeite gespaard om alle problemen op te lossen. Hij doet dat op een vrolijke en positieve manier. Hij is al zijn belofte nagekomen. Ben zeer tevreden.

Goed en netjes geholpen, vriendelijke en betrokken verkoper

Goed en netjes geholpen door Andy. Andy is een vriendelijke en betrokken verkoper. Auto stond netjes klaar op afgesproken dag en tijd en was netjes gepoetst. 2 kleine minpuntjes, het logo was er niet afgehaald (zoals afgesproken) en er zaten geen onderhoudsboekjes in de auto.

Zeer vriendelijk geholpen top

Vriendelijk en competente mensen

Servicegericht, vriendelijk en vakbekwaam.

Kan alleen zeggen dat het top was. Geen op of aanmerkingen.

Value

Ben echt mega blij met Andy. Een persoon die niet geeft om de verkoop, maar alleen bezig is met value leveren. Hij wilt alleen maar dat de klant de beste koop maakt die er mogelijk is en dat voel je aan alles. Ik ben bij meerdere dealers geweest maar iemand als Andy zal ik altijd terug naar blijven keren.

Nette ontvangst een half uurtje met de auto op pad geweest , goede afspraken gemaakt die allemaal zijn nagekomen

Perfect en geslaagd

De beste bedrijf waarbij ik in de eerste keer Kijken als slaagde in een mooie auto. Super hoe Andy de verkoper mij heeft geholpen en blij heeft gemaakt. Ik raad iedereen aan om hoer langs te gaan. Er staan heel wat leuke autos

Zeer attent en zorgvuldige verkoop.

Andy heeft ons goed en zorgvuldig geholpen met onze nieuwe auto. Alles aan de auto is in orde gemaakt voor aflevering. Alsof je in een nieuwe auto weg rijd. Super!

Gewoon lekker soepel een auto gekocht

Mooie golf gekocht. Veel enthousiasme van Andy en verder gewoon lekker soepel zonder teveel gedoe.

Heel goed.

Ik had een auto gekocht en € 200,- aanbetaald. Bij het ophalen van de auto bleek deze toch niet helemaal aan mijn wensen te voldoen, wat niet te wijten was aan Nerex Motors. Voorgesteld om € 100,- terug te betalen wat mijn inziens een nette afspraak was om de koop toch teniet te doen. Andy heeft hier keurig aan voldaan. Menig ander bedrijf zou zo niet gehandeld hebben.

Goed, gastvrij en kwaliteit

Afspraken waren niet altijd even duidelijk en werden niet altijd correct opgevolgd. Dus: zeg wat je doet en doe wat je zegt. Kwaliteit en vakmanschap is goed.

Prima geholpen uitstekende service.

Precies waar ik op gehoopt had.

Vriendenlijk & betrouwbaar

Dealer ligt wat achteraf, maar dat zegt niet alles. Vriendelijk geholpen, prettige manier van zakendoen. Afspraken worden goed nagekomen. Vriendelijke medewerkers.

Ik heb 2 auto’s gekocht bij hun en ben zeer tevreden. Zij zijn klantvriendelijk, geduldig en behulpzaam. Snel in service en staan altijd klaar om alle vragen te beantwoorden. Zeker een aanrader voor iedereen die kwaliteit en betaalbare auto’s zoekt. Alle auto’s worden zorgvuldig onderhouden en zeer schoon afgeleverd. 👍👏

Met een goed gevoel de deur uit

We zijn super goed geholpen door Andy, vriendelijke service, denkt echt met je mee! Absolute aanrader om hier je auto te kopen! Geeft het gevoel dat je niet ‘even’ een auto koopt en de volgende weer kan komen. Voor onze eerste gezinsauto een super goede ervaring!

prettige begeleiding bij aankoop BMW

de aankoop van de auto ging erg goed en de service van Andy was snel en goed.

geweldig

Andy is een top gozer, me man en ik zijn zeer tevreden met onze aankoop

Andy gaf een goede en duidelijke uitleg over alles. We werden snel geholpen en hebben een leuke auto gekocht.

Ik ben tevreden over de service top bedrijf. Word veel met je mee gedacht. Niks over te klagen. Zo door gaan

Over Nerex Motors BV

Nerex Motors B.V. is een werkmaatschappij van BAS Global Holding B.V. Nerex Motors is actief op de Nederlandse markt en levert jong gebruikte auto’s uit het hogere segment; m.n. Audi, BMW, Mercedes Benz, Volkswagen en Porsche. De meeste auto’s hebben nog volledige fabrieksgarantie en anderen bieden wij aan met 6 maanden garantie. Onze auto’s hebben doorgaans een aantrekkelijke kilometerstand en voldoen aan alle criteria.