Onlinegroentefruit

Dit was niet onze eerste auto die we daar gingen kopen Het zal zeker ook niet de laaste zijn waneer ik hier mijn auto koop voel ik me niet genaaid of opgelicht als er iets in de toekomst overkomt met de auto kan ik ze nog altijd bellen bedankt voor snellere service NEREX Motors!!!!

Beste Esra & Onur , Dank voor jullie oprechte beoordeling . Jullie zijn altijd welkom voor volgende auto, advies of alleen voor koffie . Nogmaals hartelijk bedankt... Nerex Motors B.V.

alles is perfect

vriendelijk personeel en redelijke prijzen

Vriendelijk geholpen door Andy. Ervaren, kennis van zaken en vooral heel klantgericht. Zeker aanrader om te kijken voor een nieuwe auto.

goedkoop en van goede kwaliteit

auto's zijn goedkoop Ze maken barbecue voor autokopers ☺️

Dank voor de mooie recentie . Veel veilige km toegewenst in de Volvo XC90 T8 . Tot volgende barbecue :)

Great

I bought a Mercedes C250 2012 model. Just after a few months i bought it there has been a little problem with exhaust and called the company to repair it, they handled it without any hassle.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende service!

Tot en met de verkoop hele goede ervaringen met Nerex! Snelle en goede afhandeling. Zeer tevreden. Nog geen problemen hoeven melden dus kan nog niets zeggen over de after sales, maar heb daar ook alle vertrouwen in.

After sale is slecht

Tot en met de aflevering ging alles goed, Andy is een vriendelijke attente verkoper. Aflevering verloop bijna goed, op 2 puntjes na (zie mij eerdere review). Enige tijd na aflevering kwamen er echter wat minpuntjes van de auto naar boven. Na veel aandringen zijn die helaas gedeeltelijk verholpen. Helaas geen contact meer te krijgen met Andy, dus aftersale is slecht.

Beste Marcel, Spijtig verneem ik jouw reactie van jouw ervaring met Nerex Motors, wij hebben zeker veel contact gehad omtrent de min puntjes waar jij het over hebt ondanks de reparaties die ondertussen al hebben plaatsgevonden. Wij hebben altijd gereageerd op jouw berichten en telefoontjes (hoewel de bereikbaarheid in de avond natuurlijk minder is), is tot het laatst nog gebeld en kreeg geen gehoor tot deze reactie. Wij willen natuurlijk nog altijd alles netjes afhandelen volgens de geldende garantie voorwaarden en vraag je vriendelijk een email te sturen naar claims@nerexmotors.com waarop meteen actie wordt ondernomen. Nerex Motors B.V.

Mooi bedrijf, top service

Ben goed en snel geholpen. alles was goed geregeld en de auto was netjes afgeleverd.

Goede service! Aardige, betrouwbare verkoper.

Goede ervaring bij Nerex motors! Hele aardige verkoper die veel wist van de auto en goed kon helpen. Nam rustig de tijd om alles uit te leggen, goede service!

Top bedrijf, Zeer klantvriendelijk, Goed geholpen

Goed geholpen, met humor. Niet het idee dat de verkoper ons wat aan probeerde te smeren, maar deskundig. Goede medewerkers met hart voor de zaak. Perfect.

Excellent customer service. Nerex representatives are professional.

Excellent customer service. Nerex representatives are highly professional and knows each bit of details about the cars they sell.

Excellent service by Mr Omer

I would like to take this opportunity to thank Mr Omer specifically for helping 6with all our questions in a knowledgeable , truthfully and prompt way. Wish there were more salesmen like him in NL. Thank you Mr Omer for your guidance!!

• Would you recommend us? Yes

Great service great employees.

I bought my car from Nerex Motors and they were very helpful. Car is perfect and no defect.

Correct, netjes, vriendelijk en vlot

Wij zijn zeer netjes vriendelijk en correct behandelt. Nette inruil prijs gekregen en Andy is een fijn iemand om mee te onderhandelen. Op vragen via de mail of WhatsApp werd snel geantwoord. Nieuwe auto is conform afspraak netjes afgeleverd er zijn zelfs nog andere extra dingen gerepareerd of vervangen omdat ze de auto goed wilden afleveren . Andy heeft kennis van zaken en heeft geen bla bla verhalen. Kortom zeker de moeite waard om weer bij Nerex te gaan kijken als er een andere auto moet komen.

Super service

Komen afspraken na en lossen problemen op

Mijn ervaring met Andy van Nerex is super positief. Er kan altijd iets misgaan en dat was ook het geval bij de aflevering van mijn auto (navigatie werkte niet goed), maar je herkent de kwaliteit van een organisatie aan hoe zij de problemen oplossen. In dit geval heeft Andy kosten nog moeite gespaard om alle problemen op te lossen. Hij doet dat op een vrolijke en positieve manier. Hij is al zijn belofte nagekomen. Ben zeer tevreden.

Goed en netjes geholpen, vriendelijke en betrokken verkoper

Goed en netjes geholpen door Andy. Andy is een vriendelijke en betrokken verkoper. Auto stond netjes klaar op afgesproken dag en tijd en was netjes gepoetst. 2 kleine minpuntjes, het logo was er niet afgehaald (zoals afgesproken) en er zaten geen onderhoudsboekjes in de auto.

Zeer vriendelijk geholpen top

Vriendelijk en competente mensen

Servicegericht, vriendelijk en vakbekwaam.

Kan alleen zeggen dat het top was. Geen op of aanmerkingen.

Value

Ben echt mega blij met Andy. Een persoon die niet geeft om de verkoop, maar alleen bezig is met value leveren. Hij wilt alleen maar dat de klant de beste koop maakt die er mogelijk is en dat voel je aan alles. Ik ben bij meerdere dealers geweest maar iemand als Andy zal ik altijd terug naar blijven keren.

Nette ontvangst een half uurtje met de auto op pad geweest , goede afspraken gemaakt die allemaal zijn nagekomen

Perfect en geslaagd

De beste bedrijf waarbij ik in de eerste keer Kijken als slaagde in een mooie auto. Super hoe Andy de verkoper mij heeft geholpen en blij heeft gemaakt. Ik raad iedereen aan om hoer langs te gaan. Er staan heel wat leuke autos

Zeer attent en zorgvuldige verkoop.

Andy heeft ons goed en zorgvuldig geholpen met onze nieuwe auto. Alles aan de auto is in orde gemaakt voor aflevering. Alsof je in een nieuwe auto weg rijd. Super!

Gewoon lekker soepel een auto gekocht

Mooie golf gekocht. Veel enthousiasme van Andy en verder gewoon lekker soepel zonder teveel gedoe.

Over Nerex Motors BV

Nerex Motors B.V. is een werkmaatschappij van BAS Global Holding B.V. Nerex Motors is actief op de Nederlandse markt en levert jong gebruikte auto’s uit het hogere segment; m.n. Audi, BMW, Mercedes Benz, Volkswagen en Porsche. De meeste auto’s hebben nog volledige fabrieksgarantie en anderen bieden wij aan met 6 maanden garantie. Onze auto’s hebben doorgaans een aantrekkelijke kilometerstand en voldoen aan alle criteria.