Top bedrijf open en eerlijk

Corsa d gsi gekocht daar . Heerlijke auto met alles er op en aan . Andy fijn zaken gedaan met je . Ook met garantie geen probleem alles netjes gemaakt . Zou zeker dit bedrijf aanbevelen In een woord geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Andy neemt de tijd voor je en geeft goed advies over alles, en legt alles erg duidelijk uit. Zodat je weet wat voor rechten je hebt en afspraken je maakt. Erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn heel goed ontvangen en geholpen erg klant vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I bought a used 2.18 Active Tourer from Nerex. The staff was great. BMW that I was looking for was not on their list. Their experience contributed a lot while defining the features of BMW. The specifications that I chose was not easy to add up into one used car, but their patience was admirable. They searched a lot and found it with the features more than I expected. They dealt with all the procedures. The pricing was also fair. What impressed me most about Nerex was their transparency. They committed what they said. If you are looking for a fair trade, Nerex is your place.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze nieuwe auto gekocht bij Nerex Motors. Nette dienstverlening en snelle en duidelijke reactie op onze vragen. Wij raden dit bedrijf aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, en netjes geholpen.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Woorden als OPLICHTING en ZWENDEL komen in mij op als ik aan Nerex denk.\r\nOp 6 aug heb ik een auto gekocht. De auto werd geadverteerd met allerlei opties. De meeste daarvan zaten er helemaal niet op. De nieuwprijs van al die opties bij elkaar loopt al gauw richting € 10.000\r\nToen ik Nerex daarmee confronteerde werd dat een beetje weggelachen, dat dat de \"oude\" advertentie was. De opties stonden op de lijst die in de auto lag en die ik nu thuis heb.\r\nMet de auto zelf is overigens niks mis en ik ben er tevreden mee, ook zonder de opties.\r\nEen volgend probleem is dat er geen boekje (en dus onderhoudshistorie) bij bleek te zitten.\r\n\"Foutje\" Boekjes waren omgewisseld met een andere auto van hetelfde type.\r\nIk zou ze alsnog ontvangen.\r\nIk heb zeker twee maanden moeten zeuren om het insttructieboekje te ontvangen. De meest krankzinnige smoezen heb ik gehoord. \r\nWeken lang heb ik gehoord dat het was opgestuurd, het was opgestuurd maar naar een ander adres. het lag al weken klaar, maar ik kwam niet (?????)\r\n\"Het lag klaar bij Post NL, maar ik heb het proberen terug te halen om het je te geven.\"\r\nUiteindelijk heb ik het boekje ontvangen door het op te halen. Ik zou dan namelijk ook gelijk de onderhoudshistorie mee krijgen, want die hadden ze al klaarliggen.\r\nToen ik er was, lag alleen het boekje klaar.\r\nVanaf dat moment werd weer de smoezen carousel in werking gezet.\r\nIk denk dat ik er inmiddels 50 keer om gevraagd heb.\r\nOok hier de meest krankzinnige excuses, waarom het er niet was. Gisteren diverse keren contact gehad en mij werd iedere keer weer toegezegd, dat de papieren \"binnen een uur\" / \"in ieder geval vanmiddag\" zouden worden gemaild. Om 18.30 voorde laatste keer contact gehad. Meneer Andy was \"nu\" op weg naar de zaak om de documenten in te scannen en ze naar mij toe te mailen. \r\n\r\nUiteraard heb ik niets ontvangen\r\n\r\nDe enige reden die ik kan bedenken om de documenten NIET op te sturen, is dat ze er helemaal niet zijn en dat ik ben OPGELICHT

Beste meneer Henkelman, Teleurstellend lees ik uw beoordeling van ons bedrijf, wij vinden het zeer spijtig dat u geen goed gevoel overhoudt van de aankoop (Audi A6 Avant) bij ons. In reactie op uw bewoordingen van oplichting en zwendel wil ik u erop wijzen dat u naar eigen zeggen best tevreden bent met de Audi A6. Wij zijn in totaal ongeveer 4/5 weken in onderhandeling geweest met u en in die tijd bent u 2 keer langs geweest om de Audi te bekijken, dan is het niet gek dat wij aannemen dat u de auto goed heeft bekeken met de opties die er wel/niet op zitten voor de laatste prijsonderhandeling. Zoals ik u eerder heb uitgelegd voeren wij voor het adverteren van een occasion het kenteken in en de optielijst wordt automatisch aangevuld middels een link met de RDW, waarbij wij al constateerde dat die niet correct was en die handmatig hebben aangepast. Tijdens onze laatste fijne verkoopgesprek heb ik u ook nog duidelijk gemaakt dat de Audi geen S-Line pakket had en dus niet op 18” velgen stond maar op 17”. Wij hebben u benaderd om het slecht gevoel dat u heeft proberen weg te nemen en zeker niet om u zover te krijgen de recencie in te trekken, wij hebben juist ervoor gekozen om de recencie te laten staan en ik ben zeer verbaasd dat u op deze manier gebruik maakt van Klantenvertellen.nl als drukmiddel om uw voordeel uit te halen, daar is het platform niet voor bedoeld. Dit allemaal vermeld te hebben willen wij altijd met de klant meedenken maar u heeft al een aanzienlijke korting gehad op de aanschafprijs en wij kunnen niet achteraf nogmaals onderhandelen, dus kunnen wij niets betekenen in een compensatie voor de aanschaf van de cruise controle. Wij hebben reeds facturen naar u verstuurd per mail van het onderhoud die wij hebben laten uitvoeren aan de Audi A6 Avant en in Duitsland is de auto ook bij de Dealer geweest in 2015, voor bevestiging kunt u dat opvragen bij elke geautoriseerde Audi Dealer. Die informatie wordt ons niet meer verstrekt omdat wij niet de eigenaar meer zijn van de Audi A6 Avant, eveneens heeft u ook de correcte handleiding ontvangen van de auto. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Nerex Motors B.V.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Andy is een topper. Hij doet wat hij belooft. Fijn bedrijf om mee te werken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed bedrijf. Vriendelijk personeel, denken met de klant mee. De garage ziet er ook keurig uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen vervelende onderhandelingen over de prijs. Meteen een eerlijke prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zag op marktplaats een auto. Had nooit eerder van Nerex gehoord. Al gauw een bezichtiging gepland. De verkoper was erg behulpzaam. Nam alle tijd voor me. Kon alles vragen. Testrit gedaan. Zaten 2 nauwelijks zichtbare deukjes in. Die zou hij laten maken. Een bomvolle audi met schuifdak. Goedkoopste op mp qua opties en kms. Kreeg meer terug voor mijn auto dan anderen gaven. Auto gekocht. Deukjes netjes weg. Gepoetst, beurt gehad, nieuwe Bridgestones eronder. 6mnd garantie. Nu 6 maanden verder, topwagen. Verkoper Andy is een topvent. De eigenaar ook gesproken. Een succesvolle zakenman met meerdere internationale (familie)bedrijven en toch bescheiden en benaderbaar. Zeer tevreden. Uiterst positief gevoel bij het bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Andy is een rustige, vriendelijke man. Hij heeft veel kennis van de merken auto\'s die hij verkoopt. Tijdens de verkoop heeft hij zich aan onze afspraken gehouden en de auto voor een grote beurt naar de dealer gebracht. Ik hoop nog zeker 10 jaar in deze auto te rijden maar daarna kom ik zeker kijken of ze een goede opvolger voor me hebben staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Volco S60 gekocht. 6 maanden rijd ik er mee. Geen enlel klacht. Super occassion bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf dat ook een stapje extra doet.