Zeer tevreden!

Goed geholpen door Jesse. Ontspannen ontvangst, ruime tijd voor proefrit en oprechte, vriendelijke benadering. Aanrader!

goed bedrijf en service

Tweede hands VW crafter gekocht met passende inrichting voldoet aan wensen

Mijn 4e auto die ik er gekocht heb . Altijd leuk behandeld .

Keurig geholpen

Voertuig volgens verwachting geleverd.

Super fijn bedrijf

s'Ochtends gebeld of de bus er nog stond en een paar uur later was ik ermee onderweg naar huis. Super vriendelijk en dus snel geholpen!

Goed bereikbaar, meedenkend, gastvrij en vlekkeloze afhandeling

Alle afspraken telefonisch en via de app gemaakt en voor mijn eigen auto naar mijn gevoel een eerlijke prijs gehad vergeleken bij andere bedrijven.

vriendelijk, eerlijk en goed.

keurig bedrijf, open en eerlijk. Een aanrader.

Top geholpen door Harry

Werd zeer goed geholpen bij de aankoop van een bedrijfsbus ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan

goed advies met de keuze van de bus

goed geholpen en goed advies met de aankoop van mijn bus kan dit bedrijf zeker aanraden

vlotte en eerlijke handel

goede afspraken en vlotte en eerlijke handel

Sehr kompetenz und verlässlich.

Genua so wie besprochen und angezeigt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede Service

Goed en vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd voor de klant.

Vriendelijke verkopers.

Ik heb heb bedrijfsbus gekocht en ik heb mijn oude bus ingeruild. Ik heb fijn antwoorden gekregen op mijn vragen. Ik ben niet voorgelogen. Er werd de tijd genomen voor mij. Ikmocht een flinke proefrit maken. De verkoper was erg behulpzaam om een verzekering te helpen afsluiten omdat het mobiel niet lukte mocht ik dit op hun pc doen! In de toekomst zou ik zo weer zaken met dit bedrijf doen!

Vriendelijk

Oostland automobielen komt bij mij zeer professioneel en vertrouwd over. Ik had een afspraak met jesse , een zeer vriendelijke man die zijn werk prima doet en je voelt je meteen op je gemak bij hem. Fijne ervaring met dit bedrijf dus en een zeer mooie mercedes vito gekocht!

Goede prijs-kwaliteit-verhouding, uitstekende en eerlijke advisering

Goede prijs-kwaliteit-verhouding, uitstekende en eerlijke advisering, vriendelijke benadering.

Ziet er professioneel uit

vriendelijk en hartelijk ontvangen

Ging snel

Was snel en goed geregeld

Een prima en duidelijk uitleggende verkoper

Oostland Automobielen heeft mij goed geadviseerd en een vertrouwen gevoel gegeven waar ik daarna een mooie auto van heb gekocht, ik raad dit autobedrijf aan. Mvg Johan De Jong

Vriendelijke mensen bereid om je te helpen goede service ben zeer tevreden

super

Uitstekende service geen vlotte babbels maar gewoon recht voor de raap

Goede service totaal niet moeilijk voor een proefrit. Na de proefrit zeer snel eens over de prijs . Kortom zeer nette garage

Fijne auto gekocht, prima ervaring met de verkoper

Na 6 jaar 2e bus bij Oostland gekocht. 1e Bus is goed bevallen, nu stond er weer een auto naar mijn zin. Werd het snel eens met de verkoper. Auto kon dezelfde dag al afgeleverd worden. Verkoper had op eigen initiatief de auto nog APK laten keuren. Goede service.

Super goed bedrijf en zeer begripvol

Zeer goed geholpen, ook toen het tegen zat om de juiste gegevens te krijgen (van mijn kant). Waren zeer begripvol voor de omstandigheden

Prima en betrouwbaar bedrijf

Na aankoop bleek er toch iets mis te zijn met de auto. Dit heb ik in overleg bij mijn eigen garage heb laten repareren en ben hiervoor binnen een week financieel gecompenseerd door Oostland.

Gewoon keurig geholpen

Had een vw t6 op het oog maar moest vervoer vanuit Vlaardingen(en dat is niet om de hoek) zien te regelen maar auto werk netjes gereserveerd tot afgesproken datum. Netjes ontvangen met koffie en alles qua overschrijving enz prima afgehandeld . Hoop vele jaren plezier te hebben van de auto .Gr Cock v d windt

Top Goede communicatie en geduld

Wasaweg 22 9723JD Groningen