Fijne rijschool.

Met 0 ervaring 4 uurtjes gereden en in een keer geslaagd!

Super goeie service en hele aardige rijinstructeur!

Hele goeie sfeer, waardoor ik zelfverzekerd werd. Alles werd goed uitgelegd, zou het zo opnieuw down!

Het was geweldig

Ze helpen je met de dingen je nodig ga hebben het is leerzaam en ze zijn allemaal positief

Ontzettend blij met mijn rijschool keuze!!

Ik heb mijn rijbewijs gehaald en dat is te danken aan mijn rij instructeur Elisio, ik heb altijd rijles van echte kwaliteit gekregen en elke les was nuttig! De lessen waren heel gezellig en leerzaam, af en toe heb ik ook rijles gekregen van andere instructeurs en die waren ook top!! Ik raad deze rijschool zeker aan ☺️

Fantastisch uitleg en goed instructeur

Ik heb door elisio veel geleerd over zelfstandig autorijden, na veel oefenen en fouten verbeteren heb ik het gehaald. Elisio dankje voor de moeite en tijd die je in me besteed heb.

Fijne rijinstructeur met veel geduld!

Ik ben in 1 keer geslaagd, mijn rijinstructeur nam de tijd, had veel geduld en stelde mij op mijn gemak. Bedankt voor alles!

Super chill!

Ik heb les gekregen van twee super goede rij instructeurs! Bij beide had ik het gevoel dat het oke was om fouten te maken wat erg heeft geholpen met grenzen verleggen en verbeteren! Super chille instructeurs, duidelijk en rustig met uitleg geven. Echt geen stress tijdens het rijden! Super rijschool!

Goeie lessen, vriendelijke instructeurs

Het word rustig uitgelegd en er word ruimte gegeven om technieken zelf onder de knie te krijgen waardoor het behalen van het rijbewijs erg soepel ging.

In één keer geslaagd voor bromfiets!!

Super goede en chille rijschool. Santos erg geduldig en leert goed de praktijk toe. Bedankt voor de gezellige lessen

Goed les gegeven geslaagd in een keer

Goede rijschool met veel geduld.

Fijne paar maanden gehad en de mogelijkheid gekregen om vervroegd examen te doen en veel flexibele uren te maken.

Beste rijschool van Zaandam zonder twijfel.

Ze laten je met goeie uitleg en zelfvertrouwen rijden en maken het zo gemakkelijk mogelijk om je Rijbewijs te behalen. Top uitleg en instructeur.

goede en duidelijke instructie en voelde me op mijn gemak

goede ervaring

Erg fijne rijschool!

In 1x geslaagd. Elisio is deskundig geduldig en rustig, waardoor je snel zelfverzekerd de weg op gaat. Weet informatie goed over te brengen. Heel erg bedankt voor de gezellige rijlessen!

Hele prettige rijschool

Duidelijke uitleg. Vriendelijk. Reageert snel

Vriendelijk en snel praktijk examen

Goeie service

Zeer fijne rijschool

Je voelt je heel erg op je gemak tijdens de lessen en je leert op een leuke manier veilig rijden. Tevens is de rij instructeur heel erg geduldig en rustig waardoor je sneller vaardigheden onder de knie krijgt. Er is veel actie in de rijlessen, daardoor kan je veel leren in een korte tijd.

1x geslaagd bij Odair na 3 keer zakken bij een andere rijschool

Ik ben bij rijschool Zaanse Verkeersopleiding terecht gekomen nadat ik 3 keer was gezakt voor het rijexamen. In totaal heb ik 7 lessen gehad bij de Zaanse Verkeersopleiding. Ik had die zeven lessen elke dag tot de examendag. Odair is rustig tijdens het geven van de lessen, dat geeft een prettig gevoel. Zo leg je jezelf minder druk op als je fouten maakt omdat Odair altijd positief blijft en je die ruimte geeft. Ik zal ze zeker aanbevelen!

Great

helemaal top

altijd gezellige rijles

Veel geleerd in een korte tijd!

Ik heb in een korte tijd van A tot Z leren auto rijden!

Fijne lessen zonder stress.

Zeer goed het bevalt me prima

In 1 keer geslaagd!

Super blij geweest met Elisio als rij instructeur. Hij zit altijd rustig naast je, wat voor mij vooral heel erg fijn is. Daarnaast legt hij alles goed uit.

Relaxt en leerzaam

De lessen gingen altijd erg relaxt. Ik was in het begin erg nerveus maar tijdens de lessen werd alles rustig uitgelegd waardoor ik me niet meer gestresst voelde om fouten te maken. Door de goede begeleiding tijdens de lessen ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn examen, terwijl ik mijn eerste proefles begon met wat angst en spanning voor autorijden.

Peperstraat 18

1502AH Zaandam