Instructeur Santos was voor mij een heel goede coach

Santos is heel prettig in omgang, stelt je heel goed op je gemak en geeft duidelijke instructies en aanwijzingen. Ook in begeleiding neemt Santos echt de tijd voor je en blijft altijd rustig en vriendelijk.

Mij instructeur was aardig Steunde me in goed en slechte tijden Hij was gewoon een strijder Hij leerde me alles van A tot Z hij wist ook dat ik het kon en voor de rest was ie als persoon en instructeur top

Mijn instructeur gave mij heel goed en duidelijk les .. ik ben super trots dank je wel

super fijn

alles was super soepel en goede uitleg tijdens de rijlessen

hele goede rijles voor de scooter

hele fijne uitleg gehad. als er iets niet goed gaat herhaal je het doordat het goed gaat zo maak je nooit meer dezelfde fout dat is heel fijn!

Een dikke 10

Leuke goeie rijinstructeur snelle en goeie uitleg

Heb veel geleerd in een paar uurtjes snel geslaagd

Beste plek om je rijbewijs te halen

Ik ben in 1 geslaagd door alle goede lessen die ik heb gekregen, met dank aan Elisio.

Eerst de theoriecursus van 2 dagen. Alleen maar positieve woorden. Eerst uitleg gekregen met filmpjes en vervolgens heel veel geoefend met opdrachten, hierdoor in 1x geslaagd. Voor mijn praktijkexamen 4 uur geoefend met de instructeur. Was erg duidelijk en super vriendelijk. Ook voor praktijkexamen in 1x geslaagd. Al met al perfecte rijschool!

Heel erg fijn

Word heel erg goed uit gelegd en je word geholpen

Excellent

I had a very good experience with this school. I took my license on the first attempt.

• Would you recommend us? Yes

Super goede rijschool

Het waren altijd hele leuke en leerzame lessen met Elisio!

Super leuke en duidelijke lessen!

Ik heb super veel geleerd van santos! Hartstikke bedankt

Elisio een hele fijn rij instructeur heeft mij veel geleerd top rijschool

Ik heb gereden bij Elisio ik voelde me op me gemak heb vele goede tips gekregen. Daarnaast heb ik van mijn fouten geleerd en zelfstandig leren rijden. Zaanse verkeersopleidingen een top rijschool!!!

Helemaal top

Geslaagd in 1 keer

Ik wil bij deze mijn dank uitspreken naar Odair (Santos) en Elisio voor hun professionele begeleiding en vertrouwen in mij tijdens mijn rijlessen. Ik ben begonnen met ernstige rijangst op mijn 34ste en ik ben toch in 1 keer geslaagd (automaat). Ik zelf heb voornamelijk les gehad van Odair (Santos). Hij is heel duidelijk in zijn uitleg, en het belangrijkst voor mij, ook heel geduldig. Wat ook een voordeel voor mij was dat er veel flexibiliteit was om de lessen in te plannen zodat deze goed samen gingen met mijn werktijden. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Kortom wat mij betreft echt een rijschool die ik zou aanraden voor het behalen van je rijbewijs.

Ze zijn de beste

Super tevreden met Elisio en Santos , ik heb van 0 tot 100 van hun geleerd en in een keer ben ik geslaagd.

Zeer prettige en kundige rijschool

Ik heb mijn lessen als heel fijn ervaren. Elisio neemt de tijd voor je en past de lessen aan op de manier die bij jou past. Zeer tevreden!

Leuke goede rijschool en leerzaam!

Leuker en leerzame ervaring met duidelijke uitleg en veel geleerd op korte tijd !

Odair was een top heel realex auto rijden met hem

Alles lekker rustig goeie uitleg En super chille rij instukteur

goeie uitleg en in 1x geslaagd

duidelijke uitleg en goeie rij instructeur

Ik had hele goede begeleiding van twee leuke instructeurs! Bij deze goede rijschool ben ik in 1x geslaagd :)

Ik zeg naar Zaanse rijschool gaan

Hele goede lesgevers met de juiste ervaringen, je leert hier precies hoe je auto moet rijden.

Een zeer leerzame cursus! Mijn auto theorie in 1 keer gehaald met maar 1 fout in de inzicht vragen. Echt een aanrader!

Peperstraat 18 1502AH Zaandam