Mijn ervaring met deze rijschool was uitstekend.

Door middel van goede instructeurs, die uitleggen op een rustige manier was het een fijne ervaring om op deze manier mijn rijbewijs binnen te halen.

Alles naar wens

Alles was goed uitgelegd en duidelijk. Verder snel geholpen op een fijne manier

Een succesvolle rijervaring met een fijne sfeer

Na een vervelende ervaring bij een andere rijschool in Zaandam, bood Zaanse Verkeersopleidingen aan om mij te helpen mijn rijbewijs te halen. Met een redelijk consistent aantal rijlessen per week slaagden ze erin me de juiste informatie en uitleg te geven voor mijn praktijkexamen. Hierdoor kon ik mijn examen zelfs in één keer halen! Met dank aan mijn rijinstructeur, Elisio, kon ik me goed voorbereiden volgens de examenregeling. De prettige sfeer in de auto maakt autorijden voor mij echt leuk!

Het is een hele goeie rijschool

Heb leren auto rijden en ik heb kon soms langskomen voor een theorie cursus. Twijfel niet dit is de rijschool die je nodig hebt

Een wonderbaarlijke ervaring

Waar zal ik beginnen? De rit waarin ik ben meegenomen was adembenemend. Ik heb door Zaanseverkeersopleidingen in mijn 16e jaar in 1 keer zowel mijn scootertheorie als scooterpraktijkexamen kunnen behalen. Hierna ben ik zeker niet gestopt! Door het rustgevende gevoel dat je ervaart tijdens de lessen en/of uitleg, de steun die je aanvoelt in je rug en de gastvrijheid die je ontvangt, ben ik zodra het kon direct teruggekomen voor het behalen van het rijbewijs B. Dit heb ik zonder slag of stoot zowel theorie als praktijkexamen auto in 1 keer kunnen behalen. Ik raad de rijschool hierdoor ook aan een ieder aan. Voor de rest ben ik zeer tevreden met hoe het proces is verlopen en kan ik niet wachten tot ze ook de categorie motor lesgeven.

Elisio is een geweldige rijinstructeur met geduld voor zijn leerlingen

Ik heb echt pech gehad met rijscholen. Dit was namelijk mijn derde rijschool en ik vond hun manier van werken geweldig. Elisio ving mij op en heeft mij in een korte tijd klaargestoomd voor mijn examen. Ik heb zoveel geleerd. Hij gaf mij de zelfvertrouwen om te rijden. Ik had voor het eerst plezier om auto te rijden. Daarnaast vond ik de lessen altijd gezellig. De rijschool zelf is geweldig met planningen maken. Ze houden rekening met iedereen en doen veel voor de leerlingen.

Goede rijschool

Door te lessen bij deze rijschool ben ik met mijn eerste praktijk examen geslaagd. De rij instructeur geeft tijdens de lessen duidelijke aanwijzingen en goed advies waardoor ik uit eindelijk zelfverzekerd kon rijden. Dit heeft erg geholpen voor bij ‘t examen. :)

Hele goede rijinstructeurs en goede rijschool! Eén en al top! In 1x mijn rijbewijs gehaald dankzij duidelijke rijinstructeurs Elisio en Odair. Nemen echt de tijd voor je en willen je echt zien slagen!

Top Rijschool

Zaanseverkeersopleidingen is een absolute aanrader! Professionele instructeur, flexibel lesprogramma en een moderne lesauto. Dankzij hen ben ik geslaagd voor mijn rijexamen met vertrouwen.

Leuke leerzame relaxte ervaring

Ik heb het als leuk, maar vooral leerzaam ervaren. Aardige rij instructeur die mij hielp waar nodig. Wanneer er wat was wat ik niet begreep werd er goed doorgedrukt tot ik het onder die knie had. Dankzij deze rijschool in een keer geslaagd met 23 lessen. Ik raad zaanseverkeersopleidingen zeker aan. Bedankt!

Zeer goede rijschool/instructeur

Erg tevreden over deze rijschool wordt snel contact met je opgenomen. Examen ook snel geregeld voor de rest Odair is een hele goede instructeur. Legt je heel rustig op zijn manier uit hoe dingen moeten en hij is ook een gezellige gast om mee te praten. Ik geeft deze rijschool en instructeur 5 sterren!!

Top!!

In eerste instantie les genomen bij een andere rijschool maar vervolgens (na ontvredenheid) overgestapt naar deze rijschool. De overstap was netjes en snel geregeld. Les gekregen van Santos. Heel erg leerzaam! Rijbewijs in 1 keer gehaald! Dank jullie wel!

Veel geleerd in mijn rijlessen

Mijn ervaring met de rijschool was erg goed. De rijschool heeft veel geduld met jou als leerling en leert je hoe je het beste met situaties kan omgaan. Door de ervaring kan je rij instructeur goed vertellen wat er van je verwacht wordt. Dat geldt ook voor je theorie en praktijk examen :)

Goed!

Goede rijlessen met goede tips. Examen in een keer gehaald, door de goede voorbereiding!

Fantastisch rijschool.

Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald bij rijschool Zaanseverkeersopleidingen. Fantastisch rijschool Hele goede en eerlijke rijinstructeur "Santos". Geeft goed uitleg en goed geholpen. Als je je rijbewijs wil halen is Rijschool zaansverkeeropleidingen de perfecte plek. Deze rijschool is zeker een aanrader!!!

Vandaag mijn scooter praktijk examen gedaan super goed begeleid de theoriecursus was ook goed uitgelegd top communicatie lekker vlot kwa afspreken super tevreden en blij mee echt een aanraden Bedankt teem Zaanseverkeersopleiding .

In 1 keer geslaagd voor beide. Wat moet ik nog meer zeggen!!

Fantastische rijschool. Leert je wat je moet weten en kunnen. En niet het allerminst ze zijn eerlijk over je kwaliteiten.

Zeer professioneel en geduldig team.

Ik koos Zaanseverkeersopleidingen omdat het dichtbij huis is. Achteraf een hele goede gok. Zowel bij de theorie- als praktijklessen zijn de instructeurs heel competent. Ik beveel jullie van harte aan. Thanks Jayden & Santos!

Fantastische rijschool

De communicatie is top! Kregen bij vragen gelijk duidelijke antwoorden. Er werd mee gedacht, lessen ingepland om mijn rooster heen. Voor zowel theorie als praktijk voor mijn scooter ben ik in 1 x geslaagd dankzij de inzet van de instructeurs. Over 1,5 jaar ga ik zeker voor mijn auto rijbewijs bij jullie lessen.

Rij instructeur geeft goede uitleg en zorgt dat je in een keer slaagt.

De rij instructeur is aardig en geeft duidelijke uitleg. De planning van de lessen vond ik netjes. Er wordt rekening gehouden met wat je al kan en wat je nog moet verbeteren. Ik zou deze rijschool zeker adviseren.

In 1 keer geslaagd

Hele ervaren rij instructeur met veel kennis. Binnen een halfjaar m’n rijbewijs gehaald.

Helemaal top

Goede rijinstructeur, relaxte lessen met duidelijkheid.

Relaxed, duidelijk en aangename lessen gehad!

De rijinstructeur was rustig en geeft veel feedback. Ook zeer veel positieve feedback en stelt je gerust. Hierdoor had ik grondwet geen spanning tijdens het rijden en voelde ik mij zeer op m’n gemak. En dat is uiteraard zeer belangrijk als je zo snel mogelijk zelfverzekerd en goed wil kunnen rijden. Ik heb deze rijschool ook al aangeraden bij mijn eigen vrienden aangeraden. Docent is relaxed en motiverend.

Ik vind het een hartstikke goeie rijschool, Neemt echt de tijd voor je, is geduldig, en gaat net zolang met je oefenen tot je het door hebt. Kortom een top rijschool, die zeker aan te bevelen is.

Beste rijschool

Ik heb de beste ervaringen gehad met deze rijschool en rijinstructeur. Heb mij vanaf het begin al erg op mijn gemak gevoelt. Fout mogen er zijn om er van te leren. Goede contact werd gehouden gedurende het proces tot aan examen datum. In een woord echt top!